N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samoin.
Täysin heterotkin voivat pitää jotain tiettyä kroppaa ihanteellisena jonka haluaisivat kenties itselleen.
Täytyy vielä lisätä, että kyllä mun mielestä kauniita vartaloita on monenlaisia. Tykkään todella paljon esimerkiksi vähän pehmeämmästä Scarlett Johanssonista, ja toisaalta taas vähän lihaksikkaammista, kiinteistä naisista. Mutta jos ihan ihannetta kysytään, niin se on minulle sellainen pieni ja siro.No niinpä, makuja tosiaan on monia.
Tara Lynn, ihana kroppa ja kasvot, täydellinen!
![]()
![]()
Itse kymmenen kiloa vähemmän painavana voin sanoa, että painoindeksi ei aina kerro sitä, miltä todellisuudessa näyttää.
Oikeesti, tuokin olisi niin älyttömän nätti jos olisi normaali, hoikka nainen. Nyt menee vähän kokonaisuus pilalle. Nätti, kun leikkaa tuon kropan irti kuvasta![]()
Oikeesti, tuokin olisi niin älyttömän nätti jos olisi normaali, hoikka nainen. Nyt menee vähän kokonaisuus pilalle. Nätti, kun leikkaa tuon kropan irti kuvasta![]()
Mä tykkään kanssa, mielestäni hänellä on IHANA vartalo kaikessa luisevuudessaankin.
Olen kyllä samaa mieltä, että aina tuhteja kauniita naisia katsoessa tulee mieleen, että tuokin olisi MINUN mielestäni niin kaunis, jos olisi hoikka. Itse en vaan pidä läskiä ja löysää yhtään kauniina, enkä sille mahda mitään. Mutta nämä ovat makuasioita ja toki joku muu voi nähdä asian ihan toisin.Ei tietenkään kaikki hoikat ole kauniita, mut tarkoitinkin nyt että tuo kyseinen nainen olis hyvännäköinen hoikkana, kun on niin nätit kasvot. Nyt ne nätit kasvot menee vähän hukkaan tuolla kropalla. Ei läski näytä terveeltä, se on vähän niinkin.
Ja siis mitään välimuotoahan ei ole, vain ryhävalas ja sellainen, että jalka on jonkun käden paksuinenMites vaikka normaali bmi-indeksin rajat...
Niinpä, ei kerro ei. Mie kirjoitinkin, että jos mie painaisin tästä 10 kiloa vähemmän, niin mie en näyttäis hyvältä. Omasta mielestäni. Jollekin toiselle se 42kg voi olla oikein hyvä paino. Se että on normaalipainonen painoindeksin mukaan ei vaan takaa sitä että kroppa näyttäis hyvältä, mun mielestä.
Vai yrititkö sie sanoa, että mä varmaan näytän läskiltä tässä painossa vaikken sitä itse tajuakaan?![]()