Laitetaanko kuvia naisihanteestamme?=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idunnor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tykkään esimerkiksi Michelle Wlliamsista

2010_shutter_island_015.jpg

Samoin.
Täysin heterotkin voivat pitää jotain tiettyä kroppaa ihanteellisena jonka haluaisivat kenties itselleen.

Heteroilla varmaankin noin päin. Mä taas ihannoin ihan erinäköisiä naisia kuin mitä itse olen. Nicole Kidman ja hänen tyyppiset aikuiset naiset on se ihanne, vaikka itse en omassa ulkonäössä tavoittele samankaltaisuutta. Ehkä siksi vastasin myös Shakira, koska se on taas se minkälainen mä tahtoisin olla, mutta hänen näköiset naiset ei puolestaan vedä puoleensa :)

[QUOTE="vieras";23672903]Heteroilla varmaankin noin päin. Mä taas ihannoin ihan erinäköisiä naisia kuin mitä itse olen. Nicole Kidman ja hänen tyyppiset aikuiset naiset on se ihanne, vaikka itse en omassa ulkonäössä tavoittele samankaltaisuutta. Ehkä siksi vastasin myös Shakira, koska se on taas se minkälainen mä tahtoisin olla, mutta hänen näköiset naiset ei puolestaan vedä puoleensa :)[/QUOTE]

Aivan, mulla vetää puoleensa sellaiset naiset kuin itse olen/haluaisin olla :) Oon huomannut sen pitävän paikkansa kasvoja myöten. Ehkä oon vaan läpeensä niin itserakas ;P

Itse kymmenen kiloa vähemmän painavana voin sanoa, että painoindeksi ei aina kerro sitä, miltä todellisuudessa näyttää.

Niinpä, ei kerro ei. Mie kirjoitinkin, että jos mie painaisin tästä 10 kiloa vähemmän, niin mie en näyttäis hyvältä. Omasta mielestäni. Jollekin toiselle se 42kg voi olla oikein hyvä paino. Se että on normaalipainonen painoindeksin mukaan ei vaan takaa sitä että kroppa näyttäis hyvältä, mun mielestä.

Vai yrititkö sie sanoa, että mä varmaan näytän läskiltä tässä painossa vaikken sitä itse tajuakaan? :D

Oikeesti, tuokin olisi niin älyttömän nätti jos olisi normaali, hoikka nainen. Nyt menee vähän kokonaisuus pilalle. Nätti, kun leikkaa tuon kropan irti kuvasta:D

Voi herrajee. Eikö jotkut tajua että tuoki nainen tuossa kuvassa on ihan terveen ylipainoisen näkönen. Ei kaikki hoikat ole kauniita, sen tiedän ja olen nähnytkin. Kyllä pyöreitä kauniita naisia on. Ei kaikkien tarvi näyttää sellaselta missä yhtä paksu jalka ku jonkun käsi.

[QUOTE="Jutta";23673034]Voi herrajee. Eikö jotkut tajua että tuoki nainen tuossa kuvassa on ihan terveen ylipainoisen näkönen. Ei kaikki hoikat ole kauniita, sen tiedän ja olen nähnytkin. Kyllä pyöreitä kauniita naisia on. Ei kaikkien tarvi näyttää sellaselta missä yhtä paksu jalka ku jonkun käsi.[/QUOTE]

Ei tietenkään kaikki hoikat ole kauniita, mut tarkoitinkin nyt että tuo kyseinen nainen olis hyvännäköinen hoikkana, kun on niin nätit kasvot. Nyt ne nätit kasvot menee vähän hukkaan tuolla kropalla. Ei läski näytä terveeltä, se on vähän niinkin.

Ja siis mitään välimuotoahan ei ole, vain ryhävalas ja sellainen, että jalka on jonkun käden paksuinen:D Mites vaikka normaali bmi-indeksin rajat...

Ei tietenkään kaikki hoikat ole kauniita, mut tarkoitinkin nyt että tuo kyseinen nainen olis hyvännäköinen hoikkana, kun on niin nätit kasvot. Nyt ne nätit kasvot menee vähän hukkaan tuolla kropalla. Ei läski näytä terveeltä, se on vähän niinkin.

Ja siis mitään välimuotoahan ei ole, vain ryhävalas ja sellainen, että jalka on jonkun käden paksuinen:D Mites vaikka normaali bmi-indeksin rajat...
Olen kyllä samaa mieltä, että aina tuhteja kauniita naisia katsoessa tulee mieleen, että tuokin olisi MINUN mielestäni niin kaunis, jos olisi hoikka. Itse en vaan pidä läskiä ja löysää yhtään kauniina, enkä sille mahda mitään. Mutta nämä ovat makuasioita ja toki joku muu voi nähdä asian ihan toisin.

[QUOTE="vieras";23673088]Olen kyllä samaa mieltä, että aina tuhteja kauniita naisia katsoessa tulee mieleen, että tuokin olisi MINUN mielestäni niin kaunis, jos olisi hoikka. Itse en vaan pidä läskiä ja löysää yhtään kauniina, enkä sille mahda mitään. Mutta nämä ovat makuasioita ja toki joku muu voi nähdä asian ihan toisin.[/QUOTE]

Samaa myös minä ajattelen joskus, mutta tasavertaisuuden nimissä:

mulle tulee joskus myös oikeen hoikista mieleen, joilla on kapeat kasvot , että sekin pyöreämpänä voisi olla kasvoista nätti. Siis, että jotkut hoikat on kasvoista tosi rumia, kun se pyöreys puuttuu sieltäkin. Joillekin voisi kasvoihinkin sopia , että on vähän poskipäitä ja pyöreyttä niissä, ettei näytä niin näivettyneeltä. Tulee nyt esimerkiksi mieleen maria veitola.

Jotkut normaalipainoisetkin on sellaisia nahkaisia roikkuposkisia, niin varrtalosta velttoja kuin kasvoista kolmen kympin jälkeen, että myös joskus normaalipainoinen voisi näyttää parmmalta vähän pulleampana :)

Ja piti vielä mainita, että yksi mun tuttu on ollut lapsesta asti aavistuksen pyöreä, ehkä hieman normaalipainona ylempänä, voi olla jopa normaalipainon rajoillakin. Hän on aina ollut monien mielestä tosi kaunis, siis kadehdittavan kaunis. Sitten se sai päähänsä laihduttaa itsensä normaalipainon alarajoille, ei alipainoiseksi kuitenkaan. niin siltä hävisi kasvoista se jokin? Kasvot näyttää vähän kapeammilta ja on aika erinäköinen. On ihan perusnätti, ei missään nimessä ruma, mutta ei enää sellainen super kaunis mitä ennen. Voi tietysti olla myös iän tuomaa muutosta, mutta johtuu osittain siitä laihdutuksesta, että meni vähän naamasta ns. "pilalle".

Niinpä, ei kerro ei. Mie kirjoitinkin, että jos mie painaisin tästä 10 kiloa vähemmän, niin mie en näyttäis hyvältä. Omasta mielestäni. Jollekin toiselle se 42kg voi olla oikein hyvä paino. Se että on normaalipainonen painoindeksin mukaan ei vaan takaa sitä että kroppa näyttäis hyvältä, mun mielestä.

Vai yrititkö sie sanoa, että mä varmaan näytän läskiltä tässä painossa vaikken sitä itse tajuakaan? :D

Juuri noinhan se menee, en tarkoittanut jälkimmäisellä tavalla :D Itse näyttäisin 10 kg painavempana ylipainoiselta, mutta ei se tarkoita, että kaikki näyttävät. Kehoja on erilaisilla, toisilla on enemmän painavaa lihasta, toisilla taas kevyempää läskiä.

Yhteistyössä