Voisitko seurustella miehen kanssa joka käyttää nuuskaa?

En. Mä en myöskään voisi seurustella sellaisen kanssa joka vaikkapa tupakoi. Syinä mm. vihaan niiden hajua/makua, en halua tehdä lapsia sellaisen kanssa joka antaisi lapsille sellaisen esimerkin, en ymmärrä miten omasta terveydestään/lähimmäisistään välittävä tekee sellaista itselleen.

En kyllä mielellään..Tietty jos tuo mies alkais sitä käyttämään, niin en kai eroakaan ottais vain sen takia, mut en kyllä lähestyis miestä joka sitä käyttää jos siis sinkku olisin.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Vieläkö ihan oikeasti joku sitä paskaa työntää huuleensa? :o
Itse en ole koskaan edes kokeillut.

Siis nuuska ja paska on eri asia :whistle:

Ja mä käännän tän niin, et voisin olla sellasen naisen kanssa joka nuuskaa. Ja nuuskaan itsekin joskus, lähinnä kotioloissa. Ja sitä pussimallia. Kätevämpää, kun ei tarvi juosta ulkona tupakalla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
En. Mä en myöskään voisi seurustella sellaisen kanssa joka vaikkapa tupakoi. Syinä mm. vihaan niiden hajua/makua, en halua tehdä lapsia sellaisen kanssa joka antaisi lapsille sellaisen esimerkin, en ymmärrä miten omasta terveydestään/lähimmäisistään välittävä tekee sellaista itselleen.

Peesi tähän. Itse en edes teininä tajunnut mitä nuuska oli ja seurustelun alussa mies käytti. "Pakotin" hänet sitten lopettamaan.

en todellakaan.. tupakan hajukin tekee ihan mielettömän pahaa enkä tykkää siitä hajusta yhtään omassa kodissa.. saati jos pitäis pussailla ihmistä joka tunkee suuhunsa tollasta myrkkyä..

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
en todellakaan.. tupakan hajukin tekee ihan mielettömän pahaa enkä tykkää siitä hajusta yhtään omassa kodissa.. saati jos pitäis pussailla ihmistä joka tunkee suuhunsa tollasta myrkkyä..

eiks tässä ollut kyse nuuskasta, eikä tupakasta? nuuskahan ei haise kuin purkissa

Nuuska tekee tällästä.
Seksyä tää ei ainakaan oo.
nuuska.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Nuuska tekee tällästä.
Seksyä tää ei ainakaan oo.
nuuska.jpg

Yhtä kiva näky kuin joidenkin nuorten tyttöjen huulikorujen yms. aiheuttamat vauriot.

Yhteistyössä