Laitetaan myös suosikkikoirarotuja pinoon! Joko sellainen minkä omistat, tai tykkäät muuten vaan.

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
jah
Villakoira. Näytän olevan sitten ainoa, jonka mielestä koiran tulee olla miellyttämisenhaluinen, helposti oppiva ja helposti koulutettava, fyysisesti kevyt ja "vaaraton", ja kaunis, eli mahdollisimman kaukana näistä lihaksikkaista susimaisista otuksista.

Ehdottomat suosikkini:
Inhoan silvottuja koiria, vaikka eihän koira itse pudota korviaan ja häntäänsä pois. :x
Hyi hitto! Nuo ovat vain egonjatkeita ja tuollaisen omistajalla ei välttämättä ole edes homma hanskassa just sen vuoksi, kun egoaan pitää pönkittää moisilla rumilus-hirviöillä. Vistoa!

Viimeksi muokattu:
"Vieras"
Heh, mä en taida olla ainoa joka eläinrakkaudesta huolimatta vihaa pikkuräksyjä ;D

Lempirotuja tanskandoggi, kultainennoutaja, berninpaimenkoira, leonberg, saksanpaimenkoira, unkarinvisla..

Suuret, lempeät, ei liikaa häseltävät koirat yleensäkin.

"vierailija"
Rakastan koiria, mutta en ikinä oo omaa hauvaa saanut perheenjäsenten allergioiden tai myöhemmin sitten oman ajan riittämättömyyden takia. Sitten kun meidän lapset on vähän isompia ja toivottavasti meillä on enemmän aikaa, niin otamme koiran. Se koira tulisi olemaan:

Unkarin visla tai sileäkarvainen noutaja.

Tykkän enemmän isommista koirista. Pienet räksyttäjät ei yleensä oo niin mun mieleen vaikka ihan söpön näköisiä ovat. Pienistä koirista tykkään eniten mopsista.

Yhteistyössä