ja jos joku tietä mitä mä tarkoitan niin mikä se firma oli missä oli tommoset sängyt erivärisiä saa tilata sielä on kuvio kuin pilvi ja ne kaikki lasten ,,sielä on pupu kuvio? :/ Autakaa mun pakko se linkki laita ylös
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Löysitkö sitä sopivaa laminaattia mitä yks ilta etsiskelit?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Löysitkö sitä sopivaa laminaattia mitä yks ilta etsiskelit?
juu,melkein,tykkäsin kans,ostimme tänään =) :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Löysitkö sitä sopivaa laminaattia mitä yks ilta etsiskelit?
Mistä löysitte ja paljonko oli neliö hinta? Oli nimittäis aika makeen näkönen laminaatti siinä linkissä sillon.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Löysitkö sitä sopivaa laminaattia mitä yks ilta etsiskelit?
Mistä löysitte ja paljonko oli neliö hinta? Oli nimittäis aika makeen näkönen laminaatti siinä linkissä sillon.
Mies sanoi Rautia 19,90 oli ,edullinen ja kiva =)
Alkuperäinen kirjoittaja ?:http://www.kidset.fi/PublishedService
mä en muista sen nimi vaan,mutta se tulee muistakseni keskiviikona kun he tilavat jostain =)Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Löysitkö sitä sopivaa laminaattia mitä yks ilta etsiskelit?
Mies sanoi Rautia 19,90 oli ,edullinen ja kiva =)
Täytyypä käydä katsastamassa. Ei ollut kyllä hirveän kallis. Ehkä kalliimpi mitä olen miettinyt, mutta kohtuuden rajoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:http://www.kidset.fi/PublishedService