Laita mies ostoksille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

salla

Vieras
Siivosin eilen hiki hatussa ja mie lähti illalla kauppaan,niin sanoin sille,että tuo mulle saunasiiderin siivouksen kunniaksi.
Menin saunaan ja janoisena jo odotin miestä,mies tuo mulle siiderin,niin eikös se ole ALKOHOLITON....
Ei ollut kuulemma muuta...
Join sit sen,mut kyllä maistui kuin olis juonu päärynämehua ja minäkin niin halusin kunnon siiderin :)

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
minäpä pistin suolanhimoissani miehelle kauppalistaan lisäyksen et VOIPOPPAREITA ja mies toi voipaperia :headwall: :headwall: :D

Eiih! :laugh: :laugh: :snotty:
Mun mies oli tuomassa kerran nallekarkkien sijaan nallekeksejä. Ihmetteli, että mitä ne nallekeksit on ja toi karnevaalikeksejä.
Juu, ei se mitään, piti vaan laittaa kakun päälle niitä karkkeja, mutta onneks oli muuta varalle. :headwall: :whistle:

Mies muistutti minulle kauppaan lähtiessäni, että margariini on lopussa. Ostin lanttuja, porkkanoita, pestokastiketta, oliiveja, chilejä, partaäijää, kylmäsavulohta, leipää ja joukon muita hyödykkeitä. Mutta en margariinia.

Pitää tehdä munavoita, niin margariinirasian loppu riittää huomiseen... Isot jätkät eivät ihastuneet ajatukseen pestolla voidelluista leivistä.

Piika-äiti

Meillä mies kanssa kerran lähti tuossa pikkolossa asioimaan, kun oli sipsejä ja tav. kermaviiliä meillä. ITE oon kokonaan laktoositon, ja pyysin tuomaan laktoosittoman kermaviilin, että sais kanssa dippailla. Niin toi tavallisen, kun ei ollut :headwall: :headwall:

Oli sitten sipsiä ja ukolle 2 DIPPIÄ!! :laugh:

Mie en ees kerennyt pistämään miestä eilen kauppaan, kun Ota tai Jätä-ohjelman mainoskatkolla yhtäkkiä livahti ulos ovesta.

Noin 3,5min päästä tuli kauppakassi kädessään - patonkia, fetajuustoa, salaattia ja kinkkuleikkelettä - kysyi että tehdäänkö iltapalaa :heart:

Yhteistyössä