Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huulipunaa ON.
Ihon rakenne ei näy, voi hyvinkin olla meikkiä, ihohuokoset ei näy ollenkaan.
Paitakin unohtunut.
Alkuperäinen kirjoittaja hän on;25656245:oikein lystikkään näköinen
Mä oon aika lystikäs...
Ainakin omasta mielestäni![]()
oot nätti ettet edes meikkiä tarvitse
oot nätti ettet edes meikkiä tarvitse![]()
Kiitos, kuin myös sinäkin :heart: Mutta en kyllä allekirjoita, tällä hetkellä silmäpussit roikkuu jossain polvissa, ja silmistä on varmaan katkennut joku suoni kun lapsilla oli tänään "vähän maanantai... " :kieh: