Laiskan päivän lounas spesiaalisi?

  • Viestiketjun aloittaja Tättä
  • Ensimmäinen viesti
Tättä
Eli nyt kaikki mammat antakaa tulla oma helpoin ja/tai nopein lounasruokanne. Eli mitä teillä tehdään silloin, kun ei yhtään ruoanlaitto huvita.

Meillä syödään tänään pikanuudelia, jonka seassa on pussillinen sekavihanneksia. Lapset tykkää hirveästi.
 
vieras
Esim. kinkkukeitto: kattilaan vesi kiehumaan, sekaan pussi valmista perunasipulisekoitusta, pussi pakastevihanneksia ja pussi kinkkusuikaleita (myös nakit ja makkara käy jos jaksaa pilkkoa), mausteet vaan sekaan ja 10 minuutissa valmista.
 
x
miten kotiäidit ei jaksa tehdä ruokaa?!! mitä te sitten teette päivät, muuta kuin istutte koneella? itse käyn töissä ja silti jaksan tehdä ruokaa ja siivota ja jopa harrastaa lisäksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
miten kotiäidit ei jaksa tehdä ruokaa?!! mitä te sitten teette päivät, muuta kuin istutte koneella? itse käyn töissä ja silti jaksan tehdä ruokaa ja siivota ja jopa harrastaa lisäksi!
Sulla varmaan poksahtaa pää joskus jos et koskaan laiskottele.
 
Tättä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Esim. kinkkukeitto: kattilaan vesi kiehumaan, sekaan pussi valmista perunasipulisekoitusta, pussi pakastevihanneksia ja pussi kinkkusuikaleita (myös nakit ja makkara käy jos jaksaa pilkkoa), mausteet vaan sekaan ja 10 minuutissa valmista.
Tämä laitetaan muistiin.
Mutta tosiaan etsin ohjeita, jotka on TOSI helppoja tehdä + nopeita.
Esim kinkkukiusaus toki tosi helppo, mutta kypsyminen vie aikaa.
 
Piika-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja x:
miten kotiäidit ei jaksa tehdä ruokaa?!! mitä te sitten teette päivät, muuta kuin istutte koneella? itse käyn töissä ja silti jaksan tehdä ruokaa ja siivota ja jopa harrastaa lisäksi!
Tavallaan se ei ole laiskan päivän vaan sellaisen omituisen päivän ruokaa meillä. Pitää viedä yksi lapsi tuonne ja tuoda toinen tänne ja vauva tekee hampaita tai lapset sairastaa eli sen normaalin arjen pyöritys on jotenkin vaikeaa.

Ja ihmisiä sitä mekin ollaan ja kyllä meitä joskus laiskottaakin. Ainakin minua.
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
miten kotiäidit ei jaksa tehdä ruokaa?!! mitä te sitten teette päivät, muuta kuin istutte koneella? itse käyn töissä ja silti jaksan tehdä ruokaa ja siivota ja jopa harrastaa lisäksi!
Sulla varmaan poksahtaa pää joskus jos et koskaan laiskottele.
laiskottelen mutten usein. mun mielestä ruuanlaitto on sitä paitsi kivaa, mut ehkä toiset ei tykkää siitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
miten kotiäidit ei jaksa tehdä ruokaa?!! mitä te sitten teette päivät, muuta kuin istutte koneella? itse käyn töissä ja silti jaksan tehdä ruokaa ja siivota ja jopa harrastaa lisäksi!
Sulla varmaan poksahtaa pää joskus jos et koskaan laiskottele.
laiskottelen mutten usein. mun mielestä ruuanlaitto on sitä paitsi kivaa, mut ehkä toiset ei tykkää siitä.
Niin, ajattele :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tipe:
Alkuperäinen kirjoittaja Rice:
pyttipannu
Valmis vai itsetekemä...jos jälkimmäinen niin sehän on tosi työläs homma jo.
Ihan itse tekemä. Tänää just oli pyttäriä. Eiliseltä jäi keitettyjä perunoita ja makkarapakein löysin kaapista. Mun mielestä tosi helppo ja nopea....kai me sit yleensä syödään jotain suuren vaivan ruokaa kun tuo tuntuu musta tosi helpolta. Aikaa meni noin 5 minsaa kun oli valmista.
 

Yhteistyössä