Laiskan päivän lounas spesiaalisi?

  • Viestiketjun aloittaja Tättä
  • Ensimmäinen viesti
Tättä
Meillä kaksi syytä miksi näitä nopeita ja helppoja ruokia opettelen
1) äitiä laiskottaa
2) ollaan lasten kanssa puistossa niin pitkään, että kun tullaan kotiin niin ruoan pitää valmistua nopeasti, kun kaikilla on jo KOVA nälkä.

Näistä itseasiassa tuo 2 vaihtoehto on se yleisempi
 
Spaghetti/makaroni + tomaattijauhelihakastike
nuudelibroilervuoka (paista br-suikaleet, murenna nuudeleita öljyttyyn vuokaan, sekaan pussi vihanneksia ja päälle kermaa tai kookosmaitoa. Mausteeksi kelpaa nuudelien maustesekoituspussit).

Laiska joskus olen - armahtakaa.
 
mari
Alkuperäinen kirjoittaja Rice:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipe:
Alkuperäinen kirjoittaja Rice:
pyttipannu
Valmis vai itsetekemä...jos jälkimmäinen niin sehän on tosi työläs homma jo.
Ihan itse tekemä. Tänää just oli pyttäriä. Eiliseltä jäi keitettyjä perunoita ja makkarapakein löysin kaapista. Mun mielestä tosi helppo ja nopea....kai me sit yleensä syödään jotain suuren vaivan ruokaa kun tuo tuntuu musta tosi helpolta. Aikaa meni noin 5 minsaa kun oli valmista.
mä tein viimeks pyttipannut oolannin pannuperunoista, tuli aivan sairaan hyvää.
 
manna
mä teen munakokkelia. sekaan voi sit laittaa eilisen perunanjämät tai nakkia. Lapset tykkää.

Joskus syödään tortilloja:valmiita tortillalättyjä, eilisen kana- tai jauhelihakastike + eilisen salaatinjämä. pohjalle ruiskaus ketsuppia. Jos viitsii, niin sit vielä pilkkoo vaikka sipulia mukaan ja raastaa juustoa. aina ei tarvi noitakaan.
 
xyz
Wokki on nopea. Munanuudeleita, pakastekasviksia (tai esim. sipulia ja porkkanaa, mitä nyt sattuu kaapista löytymään, katkarapuja tai broileria ja sweet cihili -kastiketta. Munan saatan vielä paistaa päälle. Nam. Eikä kestä kauaa.
 

Yhteistyössä