Läiskän kemut vol. 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, mulle varmaan käy sitten oikeestaan mikä vaan lauantai parin viikon siirron jälkeen.. Saan kyllä lapset sitten hoitoon..
Eli mitäs läiskä tuumii?
ja muut siitä mihin siirrettäis?

No samapa tuo, tällä hetkellä suunnitelmissa on koulun pikkujoulut 23.11, ja Unholy Alliance-keikka 12.11, ja muuten on vapaata viikonloppuisin. Tai onhan noikin, kun ovat to. ja su. Ehdottakaa vaan =)

Mulle käy 11 ja 25 päivä marraskuuta...tai toki saisin varmaan lapset äidillekin hoitoon..ja pääsisin muillonkin mutta noi olis vaan paremmat kun lapset isällänsä..
Mites muille?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 19:59 Taare kirjoitti:
laittakaapa päivää ilmoille niin katsotaan pääsenkö mukaan, jos vaan läiskä' huolii nurkkiin :D

Joo, ei se mua haittaa että Tamperelaiset ei kestä viinaa B)
Pyydetäänkö Jonnekin? :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 18:51 läiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 19:59 Taare kirjoitti:
laittakaapa päivää ilmoille niin katsotaan pääsenkö mukaan, jos vaan läiskä' huolii nurkkiin :D

Joo, ei se mua haittaa että Tamperelaiset ei kestä viinaa B)
Pyydetäänkö Jonnekin? :whistle:
:laugh: no mutta, olis sitten ainakin kyyti sinne varma. mutta jos tamperelainen harjoittelee hiukan ennen todellista tulikoetta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 00:14 Sähköjänis kirjoitti:
mites olis 25 päivä marraskuuta??? Mul olis just sillon nimipäivätkin niin saatas "syy" juhlia :p :whistle: ...ikään kun siihen tarvittais syy....

Yritetäänkö tätä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2006 klo 08:27 läiskä kirjoitti:
\
mites olis 25 päivä marraskuuta??? Mul olis just sillon nimipäivätkin niin saatas "syy" juhlia :p :whistle: ...ikään kun siihen tarvittais syy....

Yritetäänkö tätä?

MUKANA :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2006 klo 21:05 mistine kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2006 klo 08:27 läiskä kirjoitti:
\

Yritetäänkö tätä?

MUKANA :D
Minä myös :wave:

Mulla on nyt toistaiseksi kotoa netti poikki. Laitan sähköjänikselle mun puhelinnumeron yv:llä, ja hän saa sitä tämän asian tiimoilta asianomaisille antaa =)
Mitäpä jos pidetään nyt muutoin yhteyttä ja koitetaan pitää kiinni tuosta 25. pvstä? B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2006 klo 18:06 läiskä kirjoitti:
Mulla on nyt toistaiseksi kotoa netti poikki. Laitan sähköjänikselle mun puhelinnumeron yv:llä, ja hän saa sitä tämän asian tiimoilta asianomaisille antaa =)
Mitäpä jos pidetään nyt muutoin yhteyttä ja koitetaan pitää kiinni tuosta 25. pvstä? B)
se sopis mullekki, vapaa vkl olis näillä näkymin =)

Arvatkaapas, joudunko menemään töihin \|O :headwall:
voi Wittu stna. Ei tuu kans mistään yhtään mitään :(

Mä koitan vielä järjestää sen vapaaksi, ilmoittelen heti kun suinkin. Laittakaa joku phelinnumero niin voin laittaa viestiä kun en koneelle pääse kovin usein.<br><br>

Yhteistyössä