Läiskän kemut vol. 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos jokainen toisi omat juomat niin ei sitten tarvitse sun ostaa miljoonaa eri merkkiä....? Tai voisihan sinne jotain viiniä ostaa?? Muutkin kertoon mielipiteitään!!

Ruokapuolesta en osaa sanoo... pääasia, että jotain suolaista.... :whistle:

Mihin aikaan aloiteltais? ja laittaistko vaikka osoitetta yv:llä, että löydetään perille ;)

Olisko ne nyttärit parempi idea?? Ajattelin vain että läiskä pääsis helpommalla...

Olisko se ruokapuoli sitten jotain salaattia, patonkia, ( onko mahdollisuus grillata vaikka makkaraa? )...

Vai syötäiskö tortilloja ja jokainen toisi jonkun täytteen????

Hyvä idea se että jokainen tuo omat juomat.

No tortillat, salaatit ja patonki kuulostaa hyvältä. Itse juon punaviiniä ja olutta, niitä voin hommata, ja jotain kuoharia meillä onkin monta pulollista.
Mä hommaan ihan mielelläni ne safkat jos esim. nämä kelpaavat, eihän niissä mitään tekemistäkään ole :o =)
Jos sellaiset valmispatongit tyrkkää uuniin ja tekee salaatin ja paistelee tortillaan täytettä. Ihan hyvin voin hoitaa noi =)
Toki saatte tuodakin jos haluatte :whistle:

mut oot kyllä nähnyt vaikket muistakkaan ;) No... parempi niin!! =)

Jos siitä ei ole vaivaa LÄISKÄ niin mun puolesta voit kyllä ostaa ainekset ja sitten vaan jaettais kulut tasan... ...Odottaa jo tortillaa vesi kielellä...

Vilma-Onnin ja Mistinen kanssa ollaan tavattu myös... muita en tunne, mut senhän näkee sitten sielä ;) <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 16:56 Sähköjänis kirjoitti:

Jos siitä ei ole vaivaa LÄISKÄ niin mun puolesta voit kyllä ostaa ainekset ja sitten vaan jaettais kulut tasan... ...Odottaa jo tortillaa vesi kielellä...

Vilma-Onnin ja Mistinen kanssa ollaan tavattu myös... muita en tunne, mut senhän näkee sitten sielä ;)

Häh? Missä? :ashamed:

No, jos kuitenkin olet tulossa niin ilmeisesti ei kovin tukalissa merkeissä :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 17:03 läiskä kirjoitti:
\

Vilma-Onnin ja Mistinen kanssa ollaan tavattu myös... muita en tunne, mut senhän näkee sitten sielä ;)

No, jos kuitenkin olet tulossa niin ilmeisesti ei kovin tukalissa merkeissä :whistle:
Niin sen verran, että oon ex- Äippis-84... Ja meseiltykki on.... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 19:36 Sähköjänis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 17:03 läiskä kirjoitti:
\

Niin sen verran, että oon ex- Äippis-84... Ja meseiltykki on.... :whistle:

Uujeah! :D
Sori, kun on jäänyt. On ollut vähän kiireitä. No mutta hyvä kun nyt pääset paikalle, saadaan joskus treffattuakin =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 21:07 läiskä kirjoitti:
Uujeah! :D
Sori, kun on jäänyt. On ollut vähän kiireitä. No mutta hyvä kun nyt pääset paikalle, saadaan joskus treffattuakin =)

No HÄTÄ!!! Itelläkin on ollut muka kiireitä.... No sittenhän me nähään!! =)

Mä mietin ja mietin, kuka on sähköjänis... Nyt tiedän =)
Mä en osaa yhtään sanoa, pääsenkö tuleen. Mulla on nyt perjantaina kaverin synttärit ja mennään baareileen. Mä vielä harkitsen. Jos vaikka ees autolla poikkeen tuun?
Mulla kun tuppaa toi rapeli kestään pitkään, ei tietookaan enää nuoruuden pämppäilystä, joka ei tuntunut missään.. Siis oon vanhus jo :'(

Mutta kassellaan !

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 21:30 Vilma-Onni kirjoitti:
Mä mietin ja mietin, kuka on sähköjänis... Nyt tiedän =)
Mä en osaa yhtään sanoa, pääsenkö tuleen. Mulla on nyt perjantaina kaverin synttärit ja mennään baareileen. Mä vielä harkitsen. Jos vaikka ees autolla poikkeen tuun?
Mulla kun tuppaa toi rapeli kestään pitkään, ei tietookaan enää nuoruuden pämppäilystä, joka ei tuntunut missään.. Siis oon vanhus jo :'(

Mutta kassellaan !

Kyllä kai me nyt sut haetaan, jos et vielä ole ajokunnossa :whistle: :saint:

Joo nyt näyttää kyllä pahasti mullakin siltä etten pääse tulemaan..
jos 5e budjetilla saa syötävät juotavat ja baari-illan niin sitten mutta muuten ei kyl hyvältä näytä :/
Ja mä kun niin odotin tätä..
Voi persus.. toivotaan että jostain ilmestyy rahaa mun tilille siihen mennessä :whistle: :whistle:
Ilmottelen vielä josko kuitenkin saisin jostain vähän rahhaaa..

muokkausta kun ei sitä osaa kirjottaa ilman kirjotusvirheitä :whistle: <br><br>

\

:wave: Sähköjänis pidä oikein hauskaa tapaamisessa.mutta muista kohtuus kaikessa :p

Alkaa multakin kohta usko loppuun koko bileisiin jos kaikki peruu :kieh: En mä yksinäni haluu sinne tulla/mennä..... Nyt naiset ottaa ittensä niskasta kii ja raahaa luunsa turenkiin 7.10!!!!!!! EIKS NIIN?????

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 13:44 Sähköjänis kirjoitti:
Alkaa multakin kohta usko loppuun koko bileisiin jos kaikki peruu :kieh: En mä yksinäni haluu sinne tulla/mennä..... Nyt naiset ottaa ittensä niskasta kii ja raahaa luunsa turenkiin 7.10!!!!!!! EIKS NIIN?????

Sähän lupsit jeesailla mua :whistle:
täytyy kyl kattoo vähän lähempänä..
Koskas viimeistään pitäs tietää tuleeko vaiko eikö? (läiskälle ja miksei muillekin)

Olisko semmonen, että siirtäis parilla viikolla noita kemuja?? Meillä ukko ilmotti tänään,että meinaa lähtee baariin kavereitten kans just 7.10. Eli en pääse ees käymään, kun en viitti Onnin kans tulla.
Jos sit onnistuis muidenkin tulla??

Meillä tuo ukko tekee 5-vuoroo, eli pitää sit kattoo sen työvuorojen mukaan, pääsenkö tuleen.

Joo siirtoo kannatan :whistle:
Parilla viikolla kun siirtää eli siihen 21 päivään :whistle:
niin pääsen minäkin aika isolla todennäköisyydellä tulemaan, ja mielelläni
sinne tulisin ;)
toi 21 päivä ,ja se viikonlppu niin lapset on isällään , niin senkin puolesta passaa hyvin.

:wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 21:48 Vilma-Onni kirjoitti:
Olisko semmonen, että siirtäis parilla viikolla noita kemuja?? Meillä ukko ilmotti tänään,että meinaa lähtee baariin kavereitten kans just 7.10. Eli en pääse ees käymään, kun en viitti Onnin kans tulla.
Jos sit onnistuis muidenkin tulla??

Meillä tuo ukko tekee 5-vuoroo, eli pitää sit kattoo sen työvuorojen mukaan, pääsenkö tuleen.
tätä peesaan :D

Yhteistyössä