Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 16:56 Sähköjänis kirjoitti:mut oot kyllä nähnyt vaikket muistakkaanNo... parempi niin!! =)
Jos siitä ei ole vaivaa LÄISKÄ niin mun puolesta voit kyllä ostaa ainekset ja sitten vaan jaettais kulut tasan... ...Odottaa jo tortillaa vesi kielellä...
Vilma-Onnin ja Mistinen kanssa ollaan tavattu myös... muita en tunne, mut senhän näkee sitten sielä![]()
Niin sen verran, että oon ex- Äippis-84... Ja meseiltykki on....Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 17:03 läiskä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 16:56 Sähköjänis kirjoitti:mut oot kyllä nähnyt vaikket muistakkaanNo... parempi niin!! =)
Jos siitä ei ole vaivaa LÄISKÄ niin mun puolesta voit kyllä ostaa ainekset ja sitten vaan jaettais kulut tasan... ...Odottaa jo tortillaa vesi kielellä...
Vilma-Onnin ja Mistinen kanssa ollaan tavattu myös... muita en tunne, mut senhän näkee sitten sielä![]()
Häh? Missä? :ashamed:
No, jos kuitenkin olet tulossa niin ilmeisesti ei kovin tukalissa merkeissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 19:36 Sähköjänis kirjoitti:\Niin sen verran, että oon ex- Äippis-84... Ja meseiltykki on....Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 17:03 läiskä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 16:56 Sähköjänis kirjoitti:mut oot kyllä nähnyt vaikket muistakkaanNo... parempi niin!! =)
Häh? Missä? :ashamed:
No, jos kuitenkin olet tulossa niin ilmeisesti ei kovin tukalissa merkeissä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 21:07 läiskä kirjoitti:Uujeah!![]()
Sori, kun on jäänyt. On ollut vähän kiireitä. No mutta hyvä kun nyt pääset paikalle, saadaan joskus treffattuakin =)
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 21:30 Vilma-Onni kirjoitti:Mä mietin ja mietin, kuka on sähköjänis... Nyt tiedän =)
Mä en osaa yhtään sanoa, pääsenkö tuleen. Mulla on nyt perjantaina kaverin synttärit ja mennään baareileen. Mä vielä harkitsen. Jos vaikka ees autolla poikkeen tuun?
Mulla kun tuppaa toi rapeli kestään pitkään, ei tietookaan enää nuoruuden pämppäilystä, joka ei tuntunut missään.. Siis oon vanhus jo :'(
Mutta kassellaan !
:wave: Sähköjänis pidä oikein hauskaa tapaamisessa.mutta muista kohtuus kaikessaAlkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 16:56 Sähköjänis kirjoitti:mut oot kyllä nähnyt vaikket muistakkaanNo... parempi niin!! =)
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 13:44 Sähköjänis kirjoitti:Alkaa multakin kohta usko loppuun koko bileisiin jos kaikki peruu :kieh: En mä yksinäni haluu sinne tulla/mennä..... Nyt naiset ottaa ittensä niskasta kii ja raahaa luunsa turenkiin 7.10!!!!!!! EIKS NIIN?????
tätä peesaanAlkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 21:48 Vilma-Onni kirjoitti:Olisko semmonen, että siirtäis parilla viikolla noita kemuja?? Meillä ukko ilmotti tänään,että meinaa lähtee baariin kavereitten kans just 7.10. Eli en pääse ees käymään, kun en viitti Onnin kans tulla.
Jos sit onnistuis muidenkin tulla??
Meillä tuo ukko tekee 5-vuoroo, eli pitää sit kattoo sen työvuorojen mukaan, pääsenkö tuleen.