Läiskän kemut vol. 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lex

Aktiivinen jäsen
25.12.2005
6 572
2
36
Heeeei taas! :wave:
Pidetäänkös uudet kemut täällä meillä, ja tällä kertaa mukaan myös uusia naamoja!
Viimeksi kai profiloiduimme hevimammoiksi, mutta samapa tuo jos pikku musat eivät vähemmän "raskaita" häiritse
=)
Seurahan tässä on pääasia.
Ehdottaisin, tai siis kutsuisin teitä tänne meille Turenkiin noin alkuun syöpöttelemään ja juopottelemaan. Sitten baariin jos joku innostuu ( kuinkahan on?) :whistle: .
*muoks: Laittakaahan mukaan myös ruokapuolen allergioita ja inhokkeja, että osaan miettiä noita syömisiä valmiiksi.*

Laitetaan pinoa, kuka on innostunut ja ajankohtaa sopii ehdottaa.

Mukana siis alkuun:

Läiskä ite
Helläheluna
Taare
Vilma-Onni
Emotsku
Sähköjänis
Mistine<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 21:38 Vilma-Onni kirjoitti:
Mites toi sapuskapuoli? Onko jotain nyyttäriä, vaiko hommaatko kaiken ja pistetään kuluja tasan?

Mulla ei oo allergiaa, paitsi välillä töissä tiettyjen ruokien kohdalla.. :whistle:

Ihan kuinka vaan. Viimeksi me tehtiin niin et sovittiin yhdessä mitä mä hommaan, ja laitettiin sit kulut tasan. Kumpi vaan käy=)
Laittakee vaan rohkeasti niitä inhokkeja, mä en ainakaan itse syö suin surminkaan äyriäisiä tai sieniä vaikken niille valitettavasti allerginen olekaan :whistle:

Sopisiko jolku mee päivä kuin tuo 30.9?
Mulla on pakollinen iltameno 29. pv. joten ei välttämättä huvittais kahtena iltana peräkkäin startata... :whistle:
Olisko ennemmin 6-7.10?
Tai 16.9?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2006 klo 08:17 mistine kirjoitti:
Mä myös... sähköjäniksen kylkiäisenä :D :whistle:
ja sillon 7.10 sopis tännekin

Mihin baariin menossa?Turenkiin ?Hämeenlinnaan?

No varmaankin Hämeenlinnaan, ainakin Rocktowniin voin järjestää vapaalippuja yms. kivaa. Ei tuonne paikalliseen viitsi mennä Erkkikään, tai ehkä just ja just hän.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 22:32 helläheluna kirjoitti:
Tiedä sitten miten päättyy Hellähelunan matka Läiskän kemuihin. Mun pitäis olla seuraavana aamuna ysiltä pitämässä Nalle / Nukke neuvolaa sisar hento valkoisen osassa...

Jos sä sairastuisit vähän? :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 12:21 läiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 22:32 helläheluna kirjoitti:
Tiedä sitten miten päättyy Hellähelunan matka Läiskän kemuihin. Mun pitäis olla seuraavana aamuna ysiltä pitämässä Nalle / Nukke neuvolaa sisar hento valkoisen osassa...

Jos sä sairastuisit vähän? :whistle:

se voi olla hyvin todennäköistä...aamulla on pahoinvointia ja pääkipua :whistle:
Katsotaan miten mä saan sen järjestymään...

Mulla on kans sunnuntaina tytön 4v synttärit mut pienessä krapulassa mä oon kunnon tehopakkaus tekeen kaikki leivonnaiset yms.. ja lapsetkin tulee isältääm just ennen synttäreitä et vaihdan vaatteet ja laitan tukan.. ja ne tuleekin vasta 16 aikaan .. ;)

Yhteistyössä