Lainaisitko nettituttavalle rahaa ja kuinka ison summan?

  • Viestiketjun aloittaja lllll
  • Ensimmäinen viesti
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en pelkälle nettituttavalle. täältä mut lisäs kerran meseen joku ihme hiippari joka aina ruinus rahaa lainaan..

Siis tältä palstalta? No huh, en mäkään nyt sellaiselle lainaisi ja poistaisin miun mesestä heti semmoisen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pahvi:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
On kyllä säälittävän kuuloista jos aikuiset ja PERHEELLISET ihmiset joutuvat lainaamaan jotain vitosta tai kakskymppistä. Eikö kannattas mennä töihin jos noin pirun tiukkaa on?

Sitä mäkin. Jos olisin kaverin kanssa kaupungilla yms. ja hänellä olisi rahat jääneet kotiin, niin toki lainaisin se 5e tai 20e, mutta muuten en näe mitään syytä miksi kukaan edes pyytäisi sellaista summaa lainaan

:/
20? saa jo paljon ruokaa lapsille :)


Mutta miten voi tulla sellainen tilanne, että kaapit on tyhjillään ja rahaa tulossa vasta joskus?? Meillä kun joskus tulee rahahuolia, niin kyllä silloin puhutaan satasista vähintään. Kaapeista aina jotain ruokaa kyllä löytyy sen parinkympin edestä. Ja kyllä mun tarvii itsenikin syödä, eikä riitä, että pelkät lapset ruokin
:ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en pelkälle nettituttavalle. täältä mut lisäs kerran meseen joku ihme hiippari joka aina ruinus rahaa lainaan..

Siis tältä palstalta? No huh, en mäkään nyt sellaiselle lainaisi ja poistaisin miun mesestä heti semmoisen!
täältäpä juu. ja poistinkin sit ku lopulta meni hermot.
 
Kiinnostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en pelkälle nettituttavalle. täältä mut lisäs kerran meseen joku ihme hiippari joka aina ruinus rahaa lainaan..

Siis tältä palstalta? No huh, en mäkään nyt sellaiselle lainaisi ja poistaisin miun mesestä heti semmoisen!
täältäpä juu. ja poistinkin sit ku lopulta meni hermot.

Ihme tyyppi. Tiedätkö lisäskö se muitakin? Ja ruikutti kaikilta? Selitellikö se jotain olen yh-läpyläpyä?
Tiedätkö että mistä päin hän oli?
 
V-ivian
Voisin helposti lainata 20 ?, jos vaikuttaa luotettavalta. 20? ei vaikuta meidän talouteen, vaikka sitä ei sitten takaisin saiskaan... mutta harkitsisin asiaa. Jos se lainaaja ei sitä takaisin maksaisi niin sitten menisi luotto enkä lainaisi enää kelleen. Mutta jos maksaisi, voisin harkita uudelleenkin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostaa.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en pelkälle nettituttavalle. täältä mut lisäs kerran meseen joku ihme hiippari joka aina ruinus rahaa lainaan..

Siis tältä palstalta? No huh, en mäkään nyt sellaiselle lainaisi ja poistaisin miun mesestä heti semmoisen!
täältäpä juu. ja poistinkin sit ku lopulta meni hermot.

Ihme tyyppi. Tiedätkö lisäskö se muitakin? Ja ruikutti kaikilta? Selitellikö se jotain olen yh-läpyläpyä?
Tiedätkö että mistä päin hän oli?
yhen ainakin tiedän jonka oli kans lisänny ja ruinunnu.en enää muista mistäpäin,mut joku moniongelmainenhan tuo oli.
 
V-ivian
Joo ja en osaa kuvitella tilannetta ettei olisi YHTÄÄN rahaa, ja kyllä siinä tilanteessa jos mistään ei oikeasti rahaa saisi niin toivoisi että joku auttaisi, edes se nettituttu sitten. Meillä nyt onneksi on ihan hyvin asiat, kun molemmat töissä ja on vanhemmat kummallakin, jotka VOISIVAT auttaa JOS joskus sellainen tilanne tulisi ettei rahaa olisi ollenkaan.. Lisäksi meillä on molemmilla luottokortit, pahan päivän varalle, että eipä sitä tilannetta nyt ole lähitulevaisuudessa näkyvissä että täysin pennittömänä pitäisi olla.

Pointtini oli, että jos on varaa auttaa niin autan, jos tulee nenille niin sitten tulee. Sillehän ei mitään mahda että maailmasta löytyy jos jonkinmoista tallaajaa.
 
vieras
Olen lainannut täällä yhdelle ihmiselle, joka apua pyysi. En tuntenut, tai tunne vieläkään, mutta lainasin, kun ketju, jossa hän apua pyysi, meni haukkumiseksi ja muutenkin asiattomaksi, niin lupasin lainata. Maksoi takaisin niin kuin oli sovittu ja kaikilla hyvä mieli.
 
Voisin lainata jonkun muutaman kympin. Mutta ensin vaatisin koko nimen, osoitteen ja sotun. En siis ihan täysin ilman tietoja lainaisi. Viimeeksi kun yksi valitti rahapulaa ja olisin lainannut ja pyysin nämä tiedot, ei minulle koskaan vastattu enää mitään. Ei tainnut olla todellista tarvetta kuitenkaan...
 
Moi
No mä en kyllä sotua jakelis kellekään. Nimen, osoitteen, puhelinnumeron ja tollasia voisin kyl antaa vakuudeksi. Tosin on vaikea kuvitella tilannetta, jossa joutuisin vierailta lainaamaan. Ennemmin sit vanhemmilta tai muilta tutuilta. Ja itse en uskaltais lainata.
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Voisin lainata jonkun muutaman kympin. Mutta ensin vaatisin koko nimen, osoitteen ja sotun. En siis ihan täysin ilman tietoja lainaisi. Viimeeksi kun yksi valitti rahapulaa ja olisin lainannut ja pyysin nämä tiedot, ei minulle koskaan vastattu enää mitään. Ei tainnut olla todellista tarvetta kuitenkaan...
Toi sotu on ehkä vähän liikaa kysyä...

 
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Voisin lainata jonkun muutaman kympin. Mutta ensin vaatisin koko nimen, osoitteen ja sotun. En siis ihan täysin ilman tietoja lainaisi. Viimeeksi kun yksi valitti rahapulaa ja olisin lainannut ja pyysin nämä tiedot, ei minulle koskaan vastattu enää mitään. Ei tainnut olla todellista tarvetta kuitenkaan...
Toi sotu on ehkä vähän liikaa kysyä...
juu kyllä koko sotu on liikaa pyydetty nimen kera, väärissä käsissä se ei ole ollenkaan hyvä
 

Yhteistyössä