LAIHTUMINEN EI OLE YKSINKERTAINEN ASIA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pullukkainen Mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no miksi ihmeessä maksaa painonvartijoille???Mä kävin tasan siel sen verran et sain pistevihon ja kaverilta sain rompun.
Ja paino tippuu,mä en siihen tarvii mitään ryhmää!

Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Pullukkainen Mamma:
Joillekkin sitäpaitsi liikakilot sopii, ja toisille ei sitte yhtään.

Mä en oo koskaan nähnyt yhtään ihmistä, jolle liikakilot sopis.

Minäpäs olen aivan oikeasti, tämä ihminen oli hoikempana tosi kurjan ja vanhan näköinenm ja nsitten kun lihoi, oli aivan kuin 10 vuotta nuorempi ja paljon upeampi ilmaetys:)

Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Joillekkin sitäpaitsi liikakilot sopii, ja toisille ei sitte yhtään.

Mä en oo koskaan nähnyt yhtään ihmistä, jolle liikakilot sopis.

Minäpäs olen aivan oikeasti, tämä ihminen oli hoikempana tosi kurjan ja vanhan näköinenm ja nsitten kun lihoi, oli aivan kuin 10 vuotta nuorempi ja paljon upeampi ilmaetys:)

Riippuu tietysti mikä on lähtöpaino, ja paljonko lihoo. Jos on valmiiksi alipainoinen, ja lihoo normaaleihin mittoihin, on tietysti paremman näköinen. Itsellä vain tuli mieleen ihminen, joka on esim. 20kg ylipainoinen..Ja se ei kyllä ole kaunista.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Oli niin pitkä juttu etten jaksanut lukea, väsyttää. :ashamed: Mutta oikeassa olet, laihduttaminen ei todellakaan ole niin yksinkertaista kuin luulisi.

En jaksanu minäkään.

Mutta joo; syö vähempi kuin kulutat ei riitä ainakan minulla. Mulla on ruokahalukin ihan hukassa niin en syö kuin aamupalan, päivällisen ja iltapalan, kaikki aika niukkoja. ananasmehua juon pitkin päivää.. Mutta paino ei tipu. ja sitten kun yhtenä päivänä sattuu olemaan jotkut juhlat ja saa vähän herkutella niin heti on kilo lisää. |O kumma juttu. Mutta nyt aloin tosissani jumpata kotona niin vyötäröltä lähti ekalla viikolla 3cm, vaikk apainoa tulikin muka puoli kiloa lisää. Taisi olla lihasta. :D

Koilkaas "cambridge kuuria", helppoa ja nopeaa tulosta ja pysyy!!
Mulla lähti 3kk;ssa 13kg ilman minkäänlaista liikuntaa.

Helppoa!
Olen AINA ennen epäonnistunut, Painareissa yms dietiit!!

SUOSITTELEN

Alkuperäinen kirjoittaja Laihduttanut 13kg helposti:

Helppoa!

SUOSITTELEN

No googletin ja löysin cambridgekuuri.com-sivulle. Ei siellä kyllä missään lukenu, että mistä niitä ruokia sais.

Ja miksi ihmeessä sen nimi on Cambridge kuuri, kun ei sillä näytä olevan mitään tekemistä Cambridgen kanssa. Ruotsalainen dieetti, eikös tuo kaupunki ole jossain ihan muilla mailla..

Ei oo juu :( Mul ei oo ylimääräistä kuin 2kg, mutta mä en tääl kotona pysty niitä tiputtaa en sitten millään. Pystyisin, jos pääsisin joka päivä lenkkeilemään, mutta koska en pääse tyydyn jääkaapin ja namupussin antimiin :ashamed:

Mä uskon kyl, et jos jaksaisisin tutustua pisteisiin, mitä painonvartioissa on sapuskoille annettu, voisin järkeistää syömisiäni ja jättää ne turhan paljon pisteitä antavat pois. Mutta kun laiska ja mukavuuden haluinen olen, en millää ole jaksanut nähdä sitä vaivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Laihduttanut 13kg helposti:

Helppoa!

SUOSITTELEN

Cambridge on VLCD (erittäin matalakalorinen) dieetti. Harvat pystyvät sellaista noudattamaan. Jos tarvii ryhmää, niin netissä on useita laihdutuspalveluita, joissa on keskustelupalstat. Ajaa saman asian eikä tarvi lähtä minnekään. Karppaus on kans oiva vaihtoehto. www.karppaus.info. Ei laihduteta vaan omaksutaan kokonaan uusi elämäntapa, jota PV ei lupauksistaan huolimatta pysty monellekaan tarjoamaan.