Laihis vauvakuumeen tueksi

Noor-a hienosti olet painoa pudottanut, joten kannattaa itseään onnitella siitä.
Minusta tärkeintä on laihduksessa ja sen jälkeen, että elämäntavat ovat muuttuneet, eikä sitten palaa entisiin. Sinun tapasi kuulostaa tosi järkevältä liikunnan ja herkkujen pois jättämisen myötä.

Inia, ikävältä kuulostaa toi pahoinvointi, mutta toisaalta hyvä, kun pitää ruokahalut kurissa.

Tsemppiä muillekin laihikseen. Älkää liikaa repsahtako viikonloppuna! (Nää ohjeet taitaa kyllä enemmänkin minulle itselleni)


Minä toivoisin juuri tuota, että herkkujen syönti olisi juhlahetki eikä arkipäivää ja liikuntaa noin 3-4 viikossa. Sillä jo laihtuisin.

Nyt olen iloinen, että olen reilut neljä päivää JO jaksanut elää normaalisti ja painoakin on pudonnut 1,1 kg. Maanantaina vasta virallinen punnituspäivä, mutta pointti on siinä, että mun pitää opetella elämään kohtuudella ja repsahtaa harkitusti. Siinäpä haastetta.
 
Noora, tosiaan hieno pudotus sulla jo takana, ja hyvä elämäntapamuutos! Tsemppiä jatkoon!

Terri sulla myös tosi hyvä alku!!! Ei mulla onnex enää oo tuota lääkettä, ja namitkin taas maistuu :p :ashamed: :(

Mä en perjantain tulosta vielä noteerannut, kun on tuota hoitoturvotusta ollut. Nyt se laskenut, ja paino mukavasti 69 kg :) Only 4 kilos to go! Tosin liikkumista en oo vielä päässyt aloittamaan, toista munasarjaa vielä nippailee.
 
Moikka taas kaikille.

Tässä tulokset perjantailta.

jenninho 7.5.2010
Pituus: 171
Aloituspaino: 92
Tavoitepaino: 77
Paino nyt: 90,6
Pudotus 900g
Viikkopudotus: 0,450
Kokonaispudotus: 1,4kg

Aika hyvin lähti tippumaan, en tiedä johtuiko vähähiilihydraattisuudeta vai mistää, mutta iaon kyllä jatkaa samaa ainakin toisen viikon vielä. Viikonloppuna tuli vähän repsahdettua äitienpäivän takia (kunniaksi). Neljät kakkukahvit piti käydä juomassa :)

hyvää alkanutta viikkoa kaikille!




 
Oi kiitos kaikille!! :)
Ukkokin huomas tuossa toissapäivänä että herranjestas kun oon hoikistunu paljon! koko ajan tuijotteli ja ehotteli kaikenlaista :DD
Oon ollu nyt kyl super tyytyväinen. vaikkakin paino näyttää puntarilla isoja lukuja mutta peili kertoo toista! :) Oikeessa kohtaa muotoja ja ei kuiteskaan oo isoa mahaa,käsivarsia yms. :)
Joten uskon peiliä ja olen tyytyväinen, mutta liikunnan tulen säilyttämään elämässäni! :)
 
Kylläpä on pino hiljentynyt.. empä oo kyllä itekkään käynyt kun ahdistaa kun paino ei tipu vaikka kuin tekisin kaiken niinku pitää..

Torstaina aika lääkärille allergian takia, jos vaik pyytäis samalla ottamaa verikokeet et näkis onko jotaa häikkää..

:(
 
Heippa kaikille :)!!

Täällä yritetään kakkosta saada alulle, on yritetty jo vähän reilu vuos. Kuukausi sitten aloitin taas laihdutus kuurin, eli lisäsin liikuntaa ja vähensin herkkuja jne.. Nyt paino tippunut -5kg B), josta olen erittäin tyytyväinen!! Mulla ylipainoo kuitenkin aika paljon vielä, että pitäis ainakin 30kg saada pois :(. Kova urakka, mutta en ajatellut ottaa ressiä, pikku hiljaahan se onnistuu ja kovalla itse kurilla :D. Helppohan se on tässä kirjottaa ja sanoo... :ashamed:
Esikoista kun yritettiin niin silloinkin aloin harrastamaan liikuntaa enemmän ja laihduinkin 7kg ja heti tärppäs.. Kovan raskauspahoinvoinnin takia laihduin raskauden aikana 16kg ja imetyksen aikana sitten kaikki tulikin takaisin :(.
Mutta jospa se tästä.. Tsemppiä kaikille :flower:
 

Yhteistyössä