Laihiksella ja mielessä vaan kokoajan ruokaruokaruokaruoka..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin ja sitten mietin, että kuinka pitkään se nautinto siitä yhdestä suklaasta tmv. kestää. Alle minuutin?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Minä keitin aina itselleni kamomillateetä.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Mulla oli kans napostelu jääny päälle. Otin sitten tavaksi, että aina kun tuli pakottava tarve jotain syödä, join lasin vettä. Toimi eräänlaisena rangaistuksena. :)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
makean tai minkätahansa syömisen himo menee ohi noin 15 minuutissa. eli kun jaksat sen kärvistellä helpottaa

mun 15minuuttia on kestänyt jo kohta kaks viikkoa :D

Kokeile näin: kun tekee mieli sitä herkkua, niin päätä, että ensin vaikkapa imuroit ja sitten jos vielä mieli tekee otat palan sitä suklaata. Jos imuroinnin jälkeen et haluakaan sitä suklaata, niin homma hoidettu, jos haluat edelleen, niin otat, keität kahvia ja nautit siitä suklaasta :)

Mä laihdutin yli 30 kiloa ja paino on pysynyt suht samassa jo lähes vuoden. Kuitenkin mä olen hirveä sokerihiiri ja jos syön yhden karkin, kohta on jo karkkipussi kädessä ja vaikka päivittäin menee pussillinen helposti. Yllättäen sit karkkien ansiosta paino nousi muutaman kilon ja pitää varmaan tehdä itsellekin karkkipäivät. Nyt oon ollu yli 2vk syömättä karkkeja ja ei tee enää yhtään mieli. Alkuun tuli aina älytön makeanhimokohtaus ja otin vaan kirpeän purkan suuhun, sillä se meni ohi. Kunhan nyt saan tiputettua vielä vajaan 2kg niin olen tavoitepainossani ja pidän itselleni karkkipäivän ehkä kerran kuukaudessa, useammin en voi pitää koska muuten vaan odottaisin sitä päivää ja laskisin tunteja :)

Yhteistyössä