laihdutusvalmisteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aata

Jäsen
17.05.2005
250
0
16
ootako kokeillu jotain laihdutusvalmisteita..?rasvasieppareita, cla jutskuja, tma.. niitä kun tuntuu olemaan joka lähtöön... jos oot kokeillu ni mitä ja onko tehonnut?
ite halisin kokeilla jotain, mut ei kehtais rahoja turhaan heittää...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2005 klo 00:17 äätä kirjoitti:
ite halisin kokeilla jotain, mut ei kehtais rahoja turhaan heittää...

Näinpä just ;) Jätä ne sinne hyllylle... mulla ei ole vaikuttanut rasvasiepparit eikä kromit. En tiedä vaatisivatko sitten todella PITKÄÄ käyttöä, ennen vaikutusten ilmenemistä. Mut yhdellä purkilla ei kyllä mitään tapahtunut.

Ennemmin mie ostaisin kunnon ruokaa säästyneillä rahoilla :D

Näinpä just ;) Jätä ne sinne hyllylle... mulla ei ole vaikuttanut rasvasiepparit eikä kromit. En tiedä vaatisivatko sitten todella PITKÄÄ käyttöä, ennen vaikutusten ilmenemistä. Mut yhdellä purkilla ei kyllä mitään tapahtunut.

Ennemmin mie ostaisin kunnon ruokaa säästyneillä rahoilla :D
[/quote]

ni taitaa olla viisain ja keskittyä iha vaa liikunnalla ja ruokavaliolla laittaan ittee kuntoon! B)

entä oiskoha kukaan kokeillu slim trio? tai ylipäätäsä jotain? ois kiva saaha "tueksi" tähän rumpaan jotain pillereitä... 15kg veke ois haave... :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 13:57 tiku kirjoitti:
Entä onko kukaa kokeillu kuponki uutisista olevia laihutustabletteja jossa luvataan rahat takas jossei paino tipu. Mulla ois postisa pitäs tänää hakia.

mitäs, mitäs ne oikein on...? oliko kalliita? mihin niitten teho perustuu?

sepä se ku oon hävittäny sen lehen mut hain eilen ja nyt kokeilen. Tabletti sekoitetaan litraan vettä ja se juuaan päivän aikana ja lisäks vettä täytyy juua kaks litraa päivän aikana. Sit pietään viien päivän tauko ja uusitaan. Kolme kilua pitäs viikosa lähtä. Trimbia on merkki. Ja rahat luvataan takas jossei tipu. Nyt harmittaa ku menin hukkaahan sen lehen jos jollain tallesa laittasitko siitä sen puhelin numeron mulle?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 07:39 tiku kirjoitti:
sepä se ku oon hävittäny sen lehen mut hain eilen ja nyt kokeilen. Tabletti sekoitetaan litraan vettä ja se juuaan päivän aikana ja lisäks vettä täytyy juua kaks litraa päivän aikana. Sit pietään viien päivän tauko ja uusitaan. Kolme kilua pitäs viikosa lähtä. Trimbia on merkki. Ja rahat luvataan takas jossei tipu. Nyt harmittaa ku menin hukkaahan sen lehen jos jollain tallesa laittasitko siitä sen puhelin numeron mulle?

asiakaspalvelu: 99045 3833 4451
netistä löytyy osoitteesta www.easyshopping.fi/trimbia
ku googlasin "trimbian" niin sieltä löyty käyttäjä kokemuksiakin.. =)
Ilmoittelehan tuloksista! =)

mä tilasin mieheni kanssa sellasia laihdutus tabletteja joita otetaan joka toinen päivä, ja yhdellä tabletilla pitäs lähtee 2 kg, eli jos syö 5 tabl. joka toinen päivä niin pitäs olla 10 päivän päästä aloituksesta 10kg pois. Rahat saa takas jos ei toimi. Saa nähä toimiiko, ei oo vielä pillerit tullu!!! \|O

ne millä pitäs lähtee 2 kg/tabletti on jotain trimbia tabletteja. Tää on joku uutuus, tai niin ainakin väittää.. eli jos syö 4 tablettia niin pitäs lähtee 8 kg. Tän lehen mukaantabletit otetaan joka toinen päivä. En tiedä sit onks nää samoja tabletteja mitä sulla.. Tämä on easy shopping lehti.

Kertokaahan sitten kokemuksia tuosta Trimbiasta. Kuulostaa kyllä uskomattomalta. Mitä ne sisältää? Kai siinä paketissa lukee? Onko muita ohjeita, eli pitääkö olla myös syömättä koko päivä? :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2006 klo 23:09 tätsy kirjoitti:
Kertokaahan sitten kokemuksia tuosta Trimbiasta. Kuulostaa kyllä uskomattomalta. Mitä ne sisältää? Kai siinä paketissa lukee? Onko muita ohjeita, eli pitääkö olla myös syömättä koko päivä? :)
[/quote

terhi.net:ssä oli ainakin positiivinen käyttäjä kokemus! 9kg 5vkossa (muistaakseni) ja käytti niitä n.4kertaa viikossa. Ilmeisesti saa syödä/juoda mitä ite vaa haluaa, eli elää niinkun ennenkin! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 16:23 tiku kirjoitti:
Entiiä kui nopiaa pitäs toimia nyoon kaks tablettia ottanu yhen päivän pijin välisä huomena taas ois tarkotus ottaa mut vielä ei ainakaa oo lähteny kiluakaan. Mut empä tiiä tosiaa.

aika jännä.. eix niite pitäny lähtä se kaks kiloo ku yhen ottaa..? Vai oliko se sit et vkon aikana..? No, mut ilmottelehan miten käy=) jospa niistä ois apua =)

Uskotteko tosiaan tosissanne tuollaisiin pillereihin?? Jos väitteissä olisi perää, noita pillereitä varmasti myisivät kaikki kaupat eikä vain joku postimyyntifirma. Oletteko niin epätoivoisia ja sokeita, että olette valmiita laittamaan rahanne tuollaisiin. Johan sen järkikin pitäisi sanoa, että sellaisia pillereitä ei ole olemassakaan, että voi syödä mitä vain ja laihtuu.. Vanha sanonta "LIHAVIA ON HELPPO JYMÄYTTÄÄ"
pitää tosiaan paikkaansa. :laugh: :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2006 klo 18:46 tiku kirjoitti:
Paskapuhetta!Ei ainakaa mulle oo tehonnu viikon käyttäny joka toinen päivä täysin ohojeitten mukaan kilo lähteny.

Niimpä tietenni! Turhaha sitä on haaveilla tommosista ihmevalmisteista... :ashamed: Ei se auta ku alkaa tekeen työtä et pääsee normaali mittoihin! Oon vaa pirun laiska ja saamaton! :headwall:

choko soijaa syön maitoon sekoitettuna. Ei ole laihdutustuote, mutta pitää nälän pois koko aamupäivän. Näin siis kaloreita vähentämällä ja ilman nälkää kilot putoo pikku hiljaa.

Yhteistyössä