Laihdutusta takana 8 viikkoa. Nyt paino jämähti, ei tipu enää.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pläski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pläski"

Vieras
Mitä mä teen väärin? Syön orjallisesti 1300kcal/pv. Kerran kuukaudessa olen käynyt juhlimassa, jolloin olen juonut alkoholia ja syönyt herkkuja. Pituus on 170cm ja paino nyt 90kg. Lähtöpaino 2kk sitten oli 97kg.
Alkaa motivaatio loppumaan, kun joka maanantai vaaka näyttää samaa lukemaa.. :/

Mitään liikuntaa en normaalia elämää enempää harrasta. Oliskohan nyt sen aika sitten?

Siis miten pitkään jumittanut? Normaali vauhti on puoli kiloa viikossa, sä olet pudottanut tuplasti sen. Eihän ihmisen kroppa toimi kuin kello, välillä voi tulla plussaviikkoja ja sitten yhtäkkiä putoaa 2kg viikossa, vaikka tekee koko ajan samoin.

Painon kuuluukin jumia välillä normaalissa laihdutuksessa, ei ihmisen kroppa ole mikään kone. Syö vähän enemmän pari päivää ja jatka samaan malliin taas, niin lähtee jumi.

[QUOTE="vieras";22291872]Painon kuuluukin jumia välillä normaalissa laihdutuksessa, ei ihmisen kroppa ole mikään kone. Syö vähän enemmän pari päivää ja jatka samaan malliin taas, niin lähtee jumi.[/QUOTE]

:D
Sori en huomannut että samankaltainen kommentti oli jo olemassa.

Itse syön 1400 kcal päivässä ja paino tippuu miten sattuu. Pudotusta on takana n. 1,5 v ja pudotusta yli 30 kg. Joten olen ajatellut niin, ettei voi pudotakkaan enää samaa vauhtia, koska ei ole niin paljon pudotettavaa.

Kai syöt tarpeeksi proteiinia ja juot tarpeeksi vettä? Itselläni ei paino tipahda, jos nämä kriteerit eivät täyty.
Ja toisinaan tippuu enemmän ja toisinaan ei ollenkaan. Se vaan kuuluu asiaan.

Yhteistyössä