Laihdutuksen jälkeen raskaaksi, onko kokemuksia?

Hei,
Onko kellään kokemusta lapsettomuudesta kärsivillä että laihdutuksen jälkeen olette tulleet raskaaksi luomuna tai hoitojen avustuksella?

Sain otettua itsestä niskasta kiinni ja kaivettua vanhat painonvartija muistiinpanot ja muutama päivä tässä on yritetty muuttaa ruokailutottumuksia parempaan päin. Aina kun tekee mieli jotain hyvää, yleensä suklaata, katson jotakin ihanaa vauvan kuvaa, niin mieliteot unohtuvat..Tää alkaa olla meidän viimeiste mahkut saada lapsi, ikä alkaa kolkutella ovelle.

Hei,

minulle on käynyt niin että olen kaksi kertaa ehtinyt aloittaa painonvartijoiden piste laihdutuksen ja muutaman kilon pudotuksen jälkeen olen onnistunut hoidoilla tulemaan raskaaksi. Meillä on takana myös useita epäonnistuneita hoitoja, mutta silloin en ole ollut pisteillä. En osaa sanoa onko onnistuminen ollut sattumaa vai onko muutaman kilon painonpudotuksella ollut positiivinen vaikutus onnistumiseen. En ole mitenkään ylipainoinen vaan ainoastaan muutaman kilon pudotuksesta on minun kohdalla kysymys. ( n. 5 kg ) Hieman "pyöreä" ja siksi aloitin laihdutuksen kun oma olo alkoi olla tukala. Toivottavasti vauva haaveet toteutuu!! Onnea! :flower:

itsellä ei ole asiasta sen kummempaa kokemusta mutta, meillä on ivf-hoidolla saatu lapsi. en ovuloi. nyt olen puottanut painoa 7kg ja tunsin taas moneen vuoteen ihan oikeita ovulaatio kipuja =) . mistäs sitä tietää vaikka vielä saamme luomulapsenkin. ja just niin kuin joku jo edellä sanoikin karkin nälän tullessa äkkiä vauva ajatukset mieleen!

Mie puotin painoa aika paljon (25 kg) tuossa kolmen vuoden aikana. Luomusti lopulta tärppäs yli kolmen vuoden jälkeen. Uskon vahvasti että tolla painon pudottamisella oli ainakin minun kohdalla merkitystä.

...olin "laihimmillani" (siis aivan normaalipainoinen, enkä todellakaan mikään tikkulaiha) kun rupesin esikoista odottamaan. Hänen odotuksesta jäi ikuisiksi ajoiksi 2 kg, mistä en pääse eroon vaikka mitä tekisin. Nyt haaveissa pikkukakkonen, ja olen todella tarkkaan katsonu, mitä syön. ( Syön muuten "normaalisti", kahvileivät, ja muut makeat olen jättäny kokonaan pois, sekä suosin kasviksia, + n. 4 kertaa viikossa käyn reippaan 5km lenkin koirien kans).
Minä todella uskon, että pienikin painon pudotus auttaa raskaaksi tuloa. Me nyt tuskin enää koskaan saadaan mitään luomuna aikaiseksi, mutta lääkkeet on jo kaapissa odottamassa, ensi viikolla alkaa niiden syönti sitten.
YLIPAINOISTEN kannattaa puottaa painoa myös muista syistä!! =) Tsemppiä kaikille laihduttajille sekä jälkeläisen yrittäjille!

Yhteistyössä