Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:vitsi. tässähän pääsee ihan herkuttelemaan, löytyi se mieluinen salaatti ja nää maustetut riisikakut..enpä olis uskonut, oon maistanut jotain ihan kaameita joskus mut nää on hyviä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:vitsi. tässähän pääsee ihan herkuttelemaan, löytyi se mieluinen salaatti ja nää maustetut riisikakut..enpä olis uskonut, oon maistanut jotain ihan kaameita joskus mut nää on hyviä
![]()
Muista katsoa riisikakkujen energiamäärät. Ne on aika yllättävät...yllätyin siis itse.
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:vitsi. tässähän pääsee ihan herkuttelemaan, löytyi se mieluinen salaatti ja nää maustetut riisikakut..enpä olis uskonut, oon maistanut jotain ihan kaameita joskus mut nää on hyviä
![]()
Muista katsoa riisikakkujen energiamäärät. Ne on aika yllättävät...yllätyin siis itse.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:vitsi. tässähän pääsee ihan herkuttelemaan, löytyi se mieluinen salaatti ja nää maustetut riisikakut..enpä olis uskonut, oon maistanut jotain ihan kaameita joskus mut nää on hyviä
![]()
juuh.. =) mulle oli tää maku yllätys. yks riittää korvaamaan sen ison kupin sipsejä :ashamed: kiva et löyty joku köykäsempi versio niin ei mene toivottomaks tää touhu. painonvartijoiden pisteitä lasken eikä noista tule onnkes paljon pisteitä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:vitsi. tässähän pääsee ihan herkuttelemaan, löytyi se mieluinen salaatti ja nää maustetut riisikakut..enpä olis uskonut, oon maistanut jotain ihan kaameita joskus mut nää on hyviä
![]()
juuh.. =) mulle oli tää maku yllätys. yks riittää korvaamaan sen ison kupin sipsejä :ashamed: kiva et löyty joku köykäsempi versio niin ei mene toivottomaks tää touhu. painonvartijoiden pisteitä lasken eikä noista tule onnkes paljon pisteitä. =)
Mutta niissähän on tajuttomasti hiilareita....
Mitä makuja syöt?