Laihduttajat tai muut siitä tietävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihduttaja

Vieras
Nyt ehdotuksia mikä ois hyvää juotavaa ja syötävää siis jotka ei niin lihottais.? (En tarkota nyt välttämättä makiaa)

Tiedän et kaikki salaatit kurkut tomaatit porkkanat mut niilä ei lähe nälkä

No painonvartijoissa ainakin ligth-limsaa saa juoda kohtuullisesti niin ettei siitä mene pisteitä. Samaten ne valion vähäkaloriset mehukeitot on kohtuullisesti käytettynä 0 pisteen juttuja. Yleensä hedelmät, hedelmäsalaattia vois ajatella, minkälaista juttua sä ajattelit?

mä ainaki tykkään noist keitoista,siis sellaisia mustikka-,mansikka-,vadelma yms..ne on kevyitä ja hyviä..tälläkin hetkel pieni dieetti päällänsä..eihän siinä ole se ruuan laatu vaan se määrä,ihmisen pitäis kuitenkin saada tiettyjä rasvoja yms että pysyy toi immuniteetti kohdillaan..jos alkaa ihan liikaa repiin noit syömisiä nii huomaa piakkoin et alkaa olee helpommin kipeenä ja huonoo oloo yms..

Syöt nyt lihaa ja kasviksia. Protsku pitää nälkää kauemmin. Otat tavaksi sen kaurapuuron aamulla. EI mitään kattilallist akumminkaan vaan kiva, sopiva, normaali annos. Syöt säännöllisesti, vaikka sen kuusi kertaa päivässä pieniä annoksia. Liiku. :)

mä ainaki tykkään noist keitoista,siis sellaisia mustikka-,mansikka-,vadelma yms..ne on kevyitä ja hyviä..tälläkin hetkel pieni dieetti päällänsä..eihän siinä ole se ruuan laatu vaan se määrä,ihmisen pitäis kuitenkin saada tiettyjä rasvoja yms.. että pysyy toi immuniteetti ja muutenki laihduttaja järjissään..jos alkaa ihan liikaa repiin noit syömisiä nii huomaa piakkoin et alkaa olee helpommin kipeenä ja huonoo oloo yms..

No ite oon painonvartijoissa ja ajalla lokakuun puoliväli-tämä päivä, painoa on pudonnut -11kg. Ite herkuttelen multi grain-muroilla, jos pitää valita sipsit tai popcornit ja haluaa syödä "paljon", niin popcorneista menee vähemmän pisteitä. Hedelmätki on tosi hyviä kun viittii nähdä vaivaa ja haluaa just jotain tv:n ääres mussutettavaa, omenaa, päärynää, miksei vaikka kurkkua ja porkkanaa tehä astiaan valmiiksi ja niitä napsia, ihan sama mitä sinne kituumiin menee kunhan käsi saa käydä suun ja kipon väliä, mulla ainakin niin :laugh: Keitot on kevyitä jos ruokapuolta ajattelee.

Yhteistyössä