Ja mä oikeesti luulin, et Martina ja Esko ei ihan Tuksu-Matti-Mervi-sarjaa, mut voi luoja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "muija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"muija"

Vieras
Mikä niitä vaivaa???? Seiska maksaa hyvin vai???
Aamulla luin uutisen, et vegasin amtka meni loistavasti, teki hyvää molemmille ja asumme nyt yhdessä...kahden tunnin päästä luin uutisen, et koko matka oli painajaista, tapahtui erittäin järkyttäviä asioita (joista ei tietenkään kerrota kuin uusimmassa seiskassa) ja eropäätös pitää....voi herranenaika, sen nyt tiedän, et Seiskalla ei ole mitään rajaa, mut et Martina ja Eskokin lähtee siihen paskaan näin mukaan!!!!!!!
Luulin oikeesti, et niillä ois edes vähän järkeä päässä.
Voihan Matti ja Mervi, niitä tuntuu riittävän.................

Näin heistä unen. Oltiin jollain yhteisellä rankalla matkalla (sotimassa, xtreme-leiri tms. en muista). Traagisia asioita tapahtui. Martina oli hirveän sympaattinen ja tulin sen kanssa juttuun. Se jotenkin ymmärsi minua hirveän hyvin. Toisiamme halailtiin ja pidettiin moraalia yllä.
Noh, se rupesi minua siinä sitten viettelemään ja minä olin että ei käy, mulla on vaimo ja lapset. Se oli toosa paljaana ja houkutukseksi ripotteli pimppinsä päälle hyvää sormisuolaa.

Minä heräsin ja paistoin kananmunia aamiaiseksi.

Muakin harmittaa niiden tyttären takia tuo asioiden repostelu lehdissä. Hänhän joutuu väkisin osalliseksi noihin , kun perheasioista revitellään kaikkien nähden. Ajatteleekohan kukaan, ettei tuollaiset asiat välttämättä unohdu mihinkään varsinkaan jos aktiivisesti meinasivat vielä julkisuudessa pyöriä. On varmaan kivaa 6 vuoden päästä koulussa tytön kuulla juoruja, kuinka äiti kävikään vähän vieraissa ja mitä kaikkea se seiska nyt mahtaa vielä tiedottaakaan.

Yhteistyössä