Laihduttajan ruokavalio.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Onko hyvä seuraavanlainen:

Aamupala:

banaani ja jogurttia (valio hedelmäpommi tai ingman kahvijogurtti)

Lounas:

Perustyömaa ravintola lounas, puolet salaattia, 1/4 osa peruna/riisi/pasta, 1/4 osa liha, kala tms.

Päivällinen kotiruokaa. Sama lautasmalli, joskus kyllä lipsuu rasvan kanssa, esim. kastikkeen tekoon voita. Kasviksia ja salaattia.

Iltapalalla jogurttia.

Maito aina rasvatonta. Vettä ei juo. Kahvia 4-5 kuppia päivässä. Tässä siis kyseessä mun mies, ja se tuossa vieressä latelee näitä ja haluaa nyt tietää onko hyvä. Mies sanoo, että harva syö näin terveellisesti kuin hän.

Pikaisesti laskettuna tosta tulis liian vähän kaloreita sun miehelles et laihtus...n.23pojoa sain painonvartijoiden pisteillä...minkä pituinen ja painoinen sun mies on.

Alkuperäinen kirjoittaja katsaus:
Pikaisesti laskettuna tosta tulis liian vähän kaloreita sun miehelles et laihtus...n.23pojoa sain painonvartijoiden pisteillä...minkä pituinen ja painoinen sun mies on.

Painaa 95kg ja on pitkä 181 cm

Vettä ehdottomasti, lautasmalli ok. Jugurtin voisi vaihtaa rasvattomaan, mutta ei sekään maata kaada. Pieni määrä voitakaan ei ole vaarallista (jos kolestroli ja trigly. ok).

Mitäs leivän päälle ja paljonko? Sieltä kertyy äkkiä kaloreita. Flora40 hyvä kevytrasva.

Eli lihasmassasta riippuen ei ole edes kaukana normi painostaan. Mutta kannattaisi enemmän syödä. Joku jo kommentoikin jugurtin sokeria, mutta itse laihduttajana kyllä syön niitä...

Alkuperäinen kirjoittaja katsaus:
Eli lihasmassasta riippuen ei ole edes kaukana normi painostaan. Mutta kannattaisi enemmän syödä. Joku jo kommentoikin jugurtin sokeria, mutta itse laihduttajana kyllä syön niitä...

Lihasmassaa toki on, mutta on sitä silkkaa läskiäkin vyötäröllä. Siitä tahtoisi päästä eroon.

Ei ole terveellinen ruokavalio. Jugurtti on kauhea sokeripommi ja toisaalta syö liian vähän. Ja mitä tarkoittaa kotiruoka? Ihmisillä on erilaisia käsityksiä. Onko lisukkeet täysjyvää vai vehnäpuppua? Mistä saa kuidun kun ei syö leipää?

Ei laihduttajan tarvitse vaihtaa kevyt levitteeseen , kunhan ei paljoa laita leivälle..ja tässä tapauksessa ei kannata vaihtaa rasvattomaan jugurttiin koska jos vaikeuksia syödä enemmän kuin nyt niin kalorimäärät menee vieläkin alemmaksi. Ihminen ei laihdu jos ei syö tarpeksi..ja sitten vielä se että jos liikkuu + mies kuluttaa paljon enemmän kuin nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Ei ole terveellinen ruokavalio. Jugurtti on kauhea sokeripommi ja toisaalta syö liian vähän. Ja mitä tarkoittaa kotiruoka? Ihmisillä on erilaisia käsityksiä. Onko lisukkeet täysjyvää vai vehnäpuppua? Mistä saa kuidun kun ei syö leipää?

Olen yrittäny miehelle sanoa, että vaihdettais pasta ja riisi täysjuvään, ei suostu, kun ei tykkää niiden mausta.

Alkuperäinen kirjoittaja heihaloo:
Aamupala vois olla tuhdimpi, jotai hiilareit ainaki, esim leipä tai puuroa.

Ja oikeesti sitä vettä pitäs juoda ... edes lasi päiväs ;)

Ei kuulemma jaksa aamuisin eikä kerkeä mitään leipiä tai puuroja alkaa väsäämään. Ääh, menee hermot! Olkoot sitten laihduttamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:

Olen yrittäny miehelle sanoa, että vaihdettais pasta ja riisi täysjuvään, ei suostu, kun ei tykkää niiden mausta.

Kaura- tai kolmen viljan pasta maistuu todella hyvälle ja on kuitupitoisempaa. Kyllä niihin tottuu. Mä tykkään niistä enemmän kuin tavallisesta vehnämakaronista.
Aamupala saisi olla tuhdimpi. En pärjäisi itsekään moisella vaikka teen toimistohommia.
Ja rasvaa ei saa pelätä, päinvastoin. Laihduttajakin tarvitsee hyvää rasvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja heihaloo:
Aamupala vois olla tuhdimpi, jotai hiilareit ainaki, esim leipä tai puuroa.

Ja oikeesti sitä vettä pitäs juoda ... edes lasi päiväs ;)

Ei kuulemma jaksa aamuisin eikä kerkeä mitään leipiä tai puuroja alkaa väsäämään. Ääh, menee hermot! Olkoot sitten laihduttamatta.

Tekosyitä. Mä teen illalla leivät kaikki kerralla, sekä iltapalaksi että seuraavaksi aamuksi ja lounaaksi. Otan töihin mukaan omatekemää ruokaa ja syön sen kanssa ruisleipää.

on tasan sellainen että syö vähemmän kuin kuluttaa! toimii aina kun vaan laskee kalorit ja tmuut: http://www.laihduta-helposti.net/laihduttajan-ruokavalio/

Yhteistyössä