Et sitten ottanut huomioon, että tyyppi on voinut olla vielä isompi ja jatkaa nyt laihdutustaan?No onhan ne tulleet kun taas laihdutat
Aika moni on puhunut ihan samaa. Itsellä ainoa vaihtoehto oli myös ihan kitudietti, millään painonvartijoilla ei ikinä lähtenyt kiloakaan pois. Miehellä ihan sama juttu, vasta kun alkoi syömään kerran-kaksi päivässä ja nekin ihan näkkäri-mehukeitto -linjaa niin lähti kilot putoamaan. Ekan pudotetun kympin jälkeen sitten lisäiltiin ruokamääriä hiljalleen ja paino jatkoi silti putoamista, tosin heti hitaammin. Molemmilta nyt pudonnut semmoset 25kg reilussa vuodessa. Ja sen mitä olen puhunut ihmisten kanssa nyt laihduttamisesta niin tosiaan todella moni on sanonut että vain kitudietillä saa tuloksia aikaan.Mä en laihtunut lopulta millään muulla, kuin ns. kitudieetillä. Aamupala ja päivällinen. Siinä mun ruoka.
Tippui nopsaa 12kg ja näissä mitoissa olen pysynyt nyt pian neljä vuotta.
Jaa. No ne mahtaa sitten valehdella nuo meidän kehonkoostumusmittaukset kun niiden mukaan tuosta olis nimenomaan läskit lähteneet..No ihan kuin vaan, mutta läskiä tuskin ootte laihduttaneet. Jos syö vähemmän kuin on edes perusaineenvaihdunta, kilot ei lähde kaikki läskeistä. Lihasmassa pienenee ja näinollen kuluttaakin vähemmän.
Laihduttakaa miten tahdotte ni mä laihdutan miten tahdon Yritin vain neuvoa
On tuossa perääkin. Proteiinijuomia kiskaisen joskus kyllä menemään.Mutta tolla ruokavaliolla et kasvata niitä lihaksia. Lihas tarvitsee kasvaakseen aika paljon sitä sapuskaa, proteiinia.
No jos lihasten määrä on pysynyt hyvänä niin sittenhän ei ole mitään hätääJaa. No ne mahtaa sitten valehdella nuo meidän kehonkoostumusmittaukset kun niiden mukaan tuosta olis nimenomaan läskit lähteneet..
Ihan miten vaan juu minunkin puolestani.
hyvähyvä, mutta se proteiiniAlkuperäinen kirjoittaja mitä hittoa teen väärin;28387865:Nyt pitää taas ihmetellä kun tuli älämölyä tuosta leivän syönnistä. Kuinka moni oikeasti luki mitä ma syön. leipää olen nyt syönyt sen kaksi palaa tähän neljään viikkoon, Nämä oli esimerkkeä mitä syön.
Sitten tuo pastan syöminen, sitä syön vain kokojyvänä ja lautasmalli on niin,että salaattia tai kasviksia on reilu puolet tai sen puolet, riippuu ruuasta. Pitäisikö tosiaan lisätä vielä salaatin määrää ja jättää pasta ja perna pois. Eli söisi vain lihaa, kalaa, kanaa ja salaattia ja kasviksia.
Mä olen ollut lautasmallinkanssa ihan väärässä paikassa kun sitä on joskus opetettu vai eikö vanha enään pidä paikkansa.
En halua juputtaa vastaan tein neuvoja,mutta ihmetyttää vaan