"hmm"
En tarkoittanut, että pitäisi jättää hiilarit kokonaan pois. Kasviksista saa myös hiilareita
ei se ruisleipäs kuule oo sen parempi kuin ranskanleipä.Hei haloo jos laittaa päivän syömiset noin miten sinä niin kyllä siitä nyt ihmiset ajattelee että noin syöt joka päivä!
Ja joo leipääkin saa syödä kunhan ei kamalasti ja se on ruisleipää. Esim. mä en voi syödä paljon mitään vihanneksia mutta on pakko saada kuitua mahan takia niin leivästä saan sitä.
Joo, eihän niissä oo kaloreissakaan mitään eroa Hahhahahaei se ruisleipäs kuule oo sen parempi kuin ranskanleipä.
Jahas, nyt me olemme saaneet palstalle erityisen asiantuntevan ruokatutkijan!ei se ruisleipäs kuule oo sen parempi kuin ranskanleipä.
Hei haloo jos laittaa päivän syömiset noin miten sinä niin kyllä siitä nyt ihmiset ajattelee että noin syöt joka päivä!
Ja joo leipääkin saa syödä kunhan ei kamalasti ja se on ruisleipää. Esim. mä en voi syödä paljon mitään vihanneksia mutta on pakko saada kuitua mahan takia niin leivästä saan sitä.
Paitsi,että toinen näistä kuuluu pullaosastolle ja se ei ole ruisleipäei se ruisleipäs kuule oo sen parempi kuin ranskanleipä.
Pitää sanoa,että olen kyllä iloinen ,että paino on edes tippunut,mutta jotenkin ajattelin,et olisi oinut lähteä enemmän Onnea sinulle 7 kg tiputukseta.Mä oon vissiin todella outo laihduttaja, kun olen tyytyväinen siihen, että paino putoaa hissukseen. Vuoden alusta painoa on lähtenyt 7 kiloa ja mä olen ihan onnellinen tuosta tuloksesta. Tosin helmikuussa en tehnyt asian eteen mitään, joten ehkä tulos olisi hieman parempi ilman sitä lipsumista...
Mun pitää syödä ruikkaria, puuroa ja perunaakin joka päivä, että jaksan käydä liikkumassa. Mulle ei riitä hedelmistä ja kasviksista saadut hiilarit. Musta ei siis karppaajaa saa millään.
Alkuperäinen kirjoittaja nopean pianontippumisen ihailu[/QUOTE:PIANONtippumisen... Anteeks, oon väsy ni naurattaa ihan hirmusesti!!
Niin, siis mun mielestä sulla on paino pudonnut tosi hienosti. :flower: Tsemppiä jatkoon! Mulle on laihtumista tärkeämpää se, että pääsen liikkumaan joka viikko tarpeeksi usein, mikä ei aina ole helppoa lapsiperheessä. Mä en laske kovin tarkkaan kaloreita, mutta syön suht samanlailla joka päivä ja mulle tää sopii.Alkuperäinen kirjoittaja mitä hittoa teen väärin;28388789:Pitää sanoa,että olen kyllä iloinen ,että paino on edes tippunut,mutta jotenkin ajattelin,et olisi oinut lähteä enemmän Onnea sinulle 7 kg tiputukseta.
ja kiitos kannustuksesta,että saan aamupuuroni syödä edelleen.
pitänee jätää valittaminen ja nopean pianontippumisen ihailu
Kattos vaa,no toivottavasti tuo soitin ei menny rikkiPIANONtippumisen... Anteeks, oon väsy ni naurattaa ihan hirmusesti!!
KiitosNiin, siis mun mielestä sulla on paino pudonnut tosi hienosti. :flower: Tsemppiä jatkoon! Mulle on laihtumista tärkeämpää se, että pääsen liikkumaan joka viikko tarpeeksi usein, mikä ei aina ole helppoa lapsiperheessä. Mä en laske kovin tarkkaan kaloreita, mutta syön suht samanlailla joka päivä ja mulle tää sopii.
nalkuti nalkuti,kuule kävin osastolla ja leivät olivat hyvin lähekkäin toisiaan,pullaa ei näkynyt.Alkuperäinen kirjoittaja mitä hittoa teen väärin;28388649:Paitsi,että toinen näistä kuuluu pullaosastolle ja se ei ole ruisleipä
nalkuti nalkuti,kuule kävin osastolla ja leivät olivat hyvin lähekkäin toisiaan,pullaa ei näkynyt.
vuodesta 68 oon syöny ranskanleipää enkä koskaan oo ollu kipee saati ylipainoinen.