ei kukaan voi oikeen tietää saako esim 10kg 4kk pois.. itellä olis tavoitteena saada 30 kg elokuun alusta kesäkuun alkuun.. nyt saanu n.22kg ja oon raskaana ni en oo pariin kk laihduttanu.. syöny vaan vähän terveellisemmin.. ja mulle se 30 kg oli ihan mahdoton tavoite.. jouluks olin sen 10 kg asettanu mut meni paljon ennen joulua..
et kyl voi hyvin onnistua.. mut mulla oliki paljon ylipainoo.. nyt ite lievästä ylipainonen ni en tiedä miten ne viimosen 10 kiloo olis lähteny jos olisin jatkanu dieettiä. mut kaipa se selviää mullekki kuhan siihen pääsen.. nyt vaan tavoitteena ettei hirmu isoo painoo tuu...
mut sanoisin et sun kannattaa just ne herkuttelut lopettaa.. mut sen yhem päivä voi kyl jotain hyvää syödä mut ei sillonkaan kannata syödä koko viikon edesta =) ja niistä hiilareista ni mulle sopii enempi niitten rajoittaminen ja niiden laadun perään kattominen ku niitten suoranainen välttäminen. valkoset jauhot minimiin,, vähennä sokeria jne.. täysjyväviljaa... tummaa riisiä/pastaa jos niitä syö jne..
mä söin mitä halusin.. laskin vaan aina et mitä oon syöny.. herkkuja söin kans

ja hyvin meni vaik viel onki matkaa tavoitteeseen... jos olis ollu tasan mietitty et nyt tänään syöt sitä ja tätä etkä sitä ni en varmaan ite pitkään jaksais.. nyt tullu vähän elämäntavaks aina miettiä mitä syö.. helpompi pitää jatkossa sit paino kurissa..