Laihat miehet, paksut vaimot

  • Viestiketjun aloittaja ajatuksianne
  • Ensimmäinen viesti
ajatuksianne
Nii, mua on alkanu vaivata ihan kauheesti yks juttu. Mä olen tällä hetkellä 30kg ylipainonen, tosin viimesilläni myös raskaana, mut kumminkin. Ja mun mies on laiha - urheilullinen, mutta laiha. Mä en oikeesti kehtaa enää liikkua sen kanssa yhdessä julkisesti... :ashamed: :( Näytetään siltä, että mä syön perheen kaikki ruuat ja ukolle ei jää mitään.

Kellään muulla samanlaista ongelmaa (tiedän, turhamaista...)? Ukko ei asiasta välitä, haluaa julkisilla paikoilla pitää kädestä kiinni yms. Ja mua hävettää, mietin vaan, mitä muut mahtaa ajatella! :\| Ennen ollaan oltu ihan sopusuhtanen pari, nyt kaukana siitä. Alotan kyllä semmosen kuurin muksun synnyttyä, että oksat pois. Tietty imetyksen huomioiden.

Muilla mitään ajatuksia aiheesta, omakohtasia kokemuksia?
 
en kirjaudu
Meilläkin mies on hoikempi kuin minä ja hänelle tuntuu tämä minun paino olevan ongelma ja on sen kyllä sanonutkin, mutta minä laihditan sitten kun se minulle sopii.
 
Musta tuntuu että monesti isoilla naisilla on pieniä, laihoja miehiä.
Jos ne vaan tykkää isoista naisist sitte. kai sitä aika vatipää pitää olla, että
aattelis sun syövän miehen ruuat (ja vatipää mies, jos ei puoliaan pidä )
joten elä huoli..
 
meillä
Minä olen miestäni lihavempi. Mies on tosi hyvässä kunnossa ja minä pullukka, mutta ei se meitä ole haitannut.
Tiedän muutaman muunkin parin jolla on näin, eikä se heitäkään mitenkään vaivaa.
Lihoin aika paljon raskauksien aikana, eikä ne kilot ole lähteneet.
Ollaan vielä saman pituisia, joten saatetaan olla jonkun mielestä erikoisen näköinen pari, mutta ei se edelleenkään meitä haittaa. =)
 
Heippa!
Ole onnellinen kun miehesi välittää ja haluaa näyttää sen myös muille ihmisille! Minäkin olen viimeisilläni raskaana ja ylipainoa on jonkin verran. Mieheni taitaa hävetä minua :'( ja kotonakin hän muistaa vihjailla kiloistani. Tiedänpähän että raskauden jälkeen alaln kuntoilla ihan urakalla että saan itseni kuntoon ja miehenikin ehken lämpiää :)
 
vierass
Samoissa mennään. Mulla tosin 13kg jääny raskaudesta, eikä sit millään pois. Synnytyksestä tosin vasta 3kk, mut kuitenkin. Mies ei tykkää herkutella, mut sit ei myöskään liho vaik söis mitä ja kuinka paljo vaan. Mä taas päinvastoin :(

Jääny viel mietteitä, ku alkuaikoina olin hoikka ja mies viel muistutti, ett ethän syö ittees isoks :ashamed:

Nytki laihis päällä, mut turhauttavaa ku saa pudottaa puol kiloo viikossa ja entisessä painossa oon sadan vuoden päästä+löysä nahka pitäis saada pois :'(

Turhamaistahan tää on, mut voivoi.
 
alkuper
Nii, mun päässänihän tuo ongelma on. Ehkä mä sitten olen vaan niin kypsä tähän tämänhetkiseen kokooni. Tosiaan ei meillä aina ole tällaista kokoeroa ollut, vaan itse olen ollut myös hoikka ja urheilullinen. Kummatkin oltu siis alunperin pitkiä ja hoikkia, mieheni on kyllä sitä edelleenkin. Voi olla, että juuri sen tähden tunnenkin nyt, mitä tunnen. Ihan kuin olisin jollakin tapaa pettänyt mieheni.

Joo, vissiin raskaushormonit vaikuttaa myös... :kieh: :headwall: Onneksi tätä kestää enää noin viikon verran...
 
Mies urheilija(jääkiekkoilija)ja kroppa mahdottoman atleettinen. Minulle päässyt kertymään 1 lapsen synnyttyä kiloja, en nyt ylipainoinen ole, mutta en mikään hoikkakaan. Mies useesti mainitsee tästä ja nyt olenkin alaknut laihduttaan, ei jaksa kuunnella sen valitusta ja sit kun tietää että sitä haittaa. Nykyään sekstaill.essakin mietin monesti että oksettaakohan sitä läskini :ashamed: . Tavatessamme olin itsekin hyvässä kunnossa, urheilin paljon..
 
Ihmetellyt
Noin minä ajattelen kun näen tuollaisia pareja! B)
Nainen raskaana ollessaan viimeistään syönyt niin paljon. Sama tahti jatkunut synnytyksen jälkeen ja ylipainoa on paljon.
Mies hyvän näköinen, ilmankos kapakassa moista valittavat kun ei läskien sekaan sovi!
En huoli varattua, olen onnellinen kuopukseni kanssa! :)
 
nojoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 18:11 Ihmetellyt kirjoitti:
Noin minä ajattelen kun näen tuollaisia pareja! B)
Nainen raskaana ollessaan viimeistään syönyt niin paljon. Sama tahti jatkunut synnytyksen jälkeen ja ylipainoa on paljon.
Mies hyvän näköinen, ilmankos kapakassa moista valittavat kun ei läskien sekaan sovi!
En huoli varattua, olen onnellinen kuopukseni kanssa! :)

Asiat ei aina ole noin yksioikoisia. Ystäväpariskuntamme kuvatunlainen eli nainen paksu, mies urheilullinen ja hoikka. Nainen kyllä tuossakin tapauksessa lihonut raskauden myötä kolmisenkymmentä kiloa entiseen painoonsa nähden, vaan ei ruuan takia. Sairastui kilpirauhasen vajaatoimintaan raskausaikana. Hänen miehensä ei muuten valita kapakoissa, vaan viettää vapaa-aikansa perheensä parissa! ;) Eikä puheittensa mukaan vaihtaisi vaimoaan kuuna päivänä kehenkään toiseen.
 
Minulle tuli raskauden aikana ylipainoa, taisi ruoka maistua liian hyvin. Molempien lasten syntymän jälkeen olen joutunut radikaalisti dietille.
Minusta oli niin kömpelöä kun mies oli silloinkin hoikka ja minä ylipainoinen, tuli pakostakin mieleen ohukainen ja paksukainen.
Nyt olen normaalipainoinen, joka vahtii syömisiään ja katsoo kun muut herkuttelevat, tylsää mutta arkipäivää.... :headwall:
 
Meil on toisinpäin. Mä oon raskauksien jälkeen palautunut normaaliin painooni, mutta mies lihoo vuosi vuodelta. Vaikka olen miehelleni monesti maininnut, et voisi alkaa elämään terveellisemmin eli liikkumaan ja lopettaa kaljan juonti minimiin, en koskaan ole hävennyt kulkea hänen rinnallaan :heart:
 
No mä oon yleensä tosi hoikka,mies on myös normaalivartaloinen ennen treenasi ....nyt ei syö eikä treenaa...ei kuulemma syö kun on stressi :/ no mä syön senkin edestä raskaana ollessani,en kohta kehtaa liikkua kun se laihtuu ja mä senkun lihoan :ashamed:
 
Meillä on tuo isäntä mua 15 kiloa kevyempi, on tosin lyhyempikin :ashamed: ja muutenkin kevytrakenteinen. Se on siis tosi hoikka ja ite sentään normaalimitoissa vielä, vaikka tuota löllyvää löytyykin :snotty: Joskus mietityttää miltä mahdetaan näyttää muiden silmissä, vaan itteä tuo ei haittaa :D Vaikka viimesillään raskaana ollessani oltiin aika korni näky :kieh:
 
tipu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 18:06 äiti83 kirjoitti:
Mies urheilija(jääkiekkoilija)ja kroppa mahdottoman atleettinen. Minulle päässyt kertymään 1 lapsen synnyttyä kiloja, en nyt ylipainoinen ole, mutta en mikään hoikkakaan. Mies useesti mainitsee tästä ja nyt olenkin alaknut laihduttaan, ei jaksa kuunnella sen valitusta ja sit kun tietää että sitä haittaa. Nykyään sekstaill.essakin mietin monesti että oksettaakohan sitä läskini :ashamed: . Tavatessamme olin itsekin hyvässä kunnossa, urheilin paljon..
Tosi kurjaa kun miehesi (ja niin monen muunkin) huomauttelee painosta :( ! Sain itsekin kuunnella valitusta pömppömahastani aiemmassa suhteessa, ei tee hyvää itsetunnolle. Nykyinen aviomies treenaa joka päivä, muttei valita mun ulkonäöstä. Pidän sitä rakkaudenosoituksena, toinen kelpaa itsenään.
 
The titityy
Me painetaan lähes samanverran ja mies on minua 33 cm pidempi... :whistle: :ashamed:

Eipä tuo kuitenkaan miestä ole haitannut, kertaakaan ei ole laihduttamaan käskenyt. Kovasti tykkää minun pehmeistä ja pyöreistä muodoista. :D

Jos se onkin niin että kun mies itse on ihan hirmu hoikka, niin tykkää että toisella on vastapainoksi pehmeyttä... ?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:59 meillä kirjoitti:
Minä olen miestäni lihavempi. Mies on tosi hyvässä kunnossa ja minä pullukka, mutta ei se meitä ole haitannut.
Tiedän muutaman muunkin parin jolla on näin, eikä se heitäkään mitenkään vaivaa.
Lihoin aika paljon raskauksien aikana, eikä ne kilot ole lähteneet.
Ollaan vielä saman pituisia, joten saatetaan olla jonkun mielestä erikoisen näköinen pari, mutta ei se edelleenkään meitä haittaa. =)
Tää on ku meillä :wave:
 
Me kaikki tiedetään ettei se ulkonäkö tai lihavuus/laihuus suhteessa merkkaa viime kädessä mitään.

Vai miksi ihmeessä sitten laihat mm. Britney Spears, Elizabeth Hurley, Jennifer Aniston yms. tulevat petetyiksi ja/tai jätetyiksi ;)

Sitä voisit vähän miettiä ja olla tosi iloinen ihanasta miehestäsi =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 21:40 LaPooh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:59 meillä kirjoitti:
Minä olen miestäni lihavempi. Mies on tosi hyvässä kunnossa ja minä pullukka, mutta ei se meitä ole haitannut.
Tiedän muutaman muunkin parin jolla on näin, eikä se heitäkään mitenkään vaivaa.
Lihoin aika paljon raskauksien aikana, eikä ne kilot ole lähteneet.
Ollaan vielä saman pituisia, joten saatetaan olla jonkun mielestä erikoisen näköinen pari, mutta ei se edelleenkään meitä haittaa. =)
Tää on ku meillä :wave:
Kyllä minua haittaisi!Inhottavaa olla isompi ja läskinpi kuin mies!
olen niin naisellinen että miehen kuuluu olla isompi, minä olen pieni ja pikkuinen ja sovin kainalon!
 

Yhteistyössä