Laihaksi kutsutut/hoikat 168-169-senttiset! Paljonko painatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja porsas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

porsas

Vieras
Olen 168 pitkä ja painan 67 kg. Olen todella lihava. Kiinnostaisi tietää minkäpainoisia tämänpituiset laiheliinit ovat, että osaa laihduttaa. Varmaan joku 10 kg olis ainakin?

Kertokaapa mittojanne samanpituiset. :)

No voi morjens sulle! Todella lihava noilla mitoilla, kyllä ihan varmasti!

Ite oon sua pari senttiä pidempi ja painan kilon-kaks enemmän ja menen s-koon vaatteisiin. Että syö suklaata, läski!

Alkuperäinen kirjoittaja porsas:
Olen 168 pitkä ja painan 67 kg. Olen todella lihava. Kiinnostaisi tietää minkäpainoisia tämänpituiset laiheliinit ovat, että osaa laihduttaa. Varmaan joku 10 kg olis ainakin?

Kertokaapa mittojanne samanpituiset. :)

kerropa viel vyötäränympärys :), mäkin menen etsiin mittanauhan

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Anteeksi nyt vain, mutta ei ap noilla sun mitoolla olla todella lihava. Normaalipainoonen sä olet ja turha väittää mitään muuta.

no ei kyl ihan normaalipainossa mene... 178cm mun normi paino olis 65 kg
kun 58kg bmi ilmoittaa että olen normaalipainon alarajoilla...

Alkuperäinen kirjoittaja äölkjuh:
ap on normaalipainonen vaik painais sen 10kg vähemmän,turha väittää muuta. ja 10kg näkyy ulkonäössä!

Onko joku väittänyt ettei olisi normaalipainoonen vaikka olisi 10kg kevyempi? Mutta ei noilla ap:n mitoolla mikään läski ole.

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Anteeksi nyt vain, mutta ei ap noilla sun mitoolla olla todella lihava. Normaalipainoonen sä olet ja turha väittää mitään muuta.

Anteeksi mitä?

Ap:n painoindeksi on 23.7 eli täysin normaali.

http://www.sydanliitto.fi/testaa/fi_FI/painoindeksi/

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

No tota.. 168 cm pituisen normaalipainon yläraja on 69 kg ja rapiat. Eli ihan normaalipainoinen on. Ja vielä vääristyneellä kehonkuvalla varustettu. Ap siis.

Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
No miks ei sit saa laihduttaa 10kg? ja ap on pyöreä noilla mitoilla

Riippuu vähän miten katotaan. Jos vaan makaa sohvalla ja syö suklaata ja on noilla mitoilla, voi kai sitä "pyöreä" olla, mut en mä tiiä auttaako se -10kg siihen sitten. Tulee vaan laihaläski :D

Liikuntaa harrastava, salila treenava on noilla mitoilla oikein ok. Ihan mitä kukakin peililtään haluaa.

Yhteistyössä