Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sipulille: mä luin sen siihen asti kunnes joku kirjotti siihen että tää lähtee nyt (en muista kuka mutta mode se sitte kai oli ku ketju hävis) eikä siinä siihen mennessä kyllä mässäilty kuolemalla jos siihen vedottiin poistolla. ne muutamat kommentit ois voitu ihan hyvin poistaa siitä ketjusta ja antaa sen olla.
jos mä teen aiheesta uuden ketjun niin poistetaanko seki?
Tottakai se poistetaan...*huoh*
:/ :|
Ajatella, huoh.
Ja vieraalle: Mä en ketjua poistanut joten en osaa sanoa miksi mutta uskoisin kuitenkin että ihan aiheesta.
Toisinaan, varsinkin pitkissä ketjuissa poistellaan kyllä asiattomat kommentit ettei koko ketjua tarvitse poistaa.
Näin iltasella on helpompaa vetästä koko ketju pois jos asiattomia kommentteja on useampia tai ketju muuten rikkoo sääntöjä, täällä kun öisin ei pahemmin modeja ole niin helppo ratkaisu on pistää peli siltä osin poikki kokonaan jos tarve vaatii eikä olla sormet ristissä aamulla sen takia että jo yöllä huomaa että keskustelu on poistetuista viesteistä huolimatta menossa niille raiteille ettei siitä hyvä seuraa.