Lähtiköhän täältä äsken yksi ketju...?

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Ja mun aloitus kerran poistettiin kans, tosin aihe oli pikkasen eri... ( aihe: kyselin olisiko jollain sadevaatetta--> voisin ostaa---> poisto---> tarkkaa..... :whistle:

Kauppaaminen on täällä kielletty, myös lahjoitukset ja muu vastaava ja ne lähtee todellä nopeasti.
Varmasti lähti ap:n tarkoittama ketjukin ihan aiheesta.

mä en oikeesti tajua että miksi se poistettiin??? siinähän oltiin hyvällä mielellä muistelemassa sirkesaloa ja hänen musiikkiaan. ja muutama linkitti siihen videonki.

aivan älytöntä touhua! mun mielestä meni jo hieman yli!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kyllä ymmärrä miksi poistettiin. Ja kuka sen tietää oliko se oikeasti sukulainen, hieman kyllä epäilyttää.

Ja kaikesta kulunut kohta 5v, ja ei saisi edes asiasta täältä mitään kysyä... Haloo... :whistle:
Joo löytyy netistäkin tieto, mut mitä pahaa että kysyy täältä.....

sipulille: mä luin sen siihen asti kunnes joku kirjotti siihen että tää lähtee nyt (en muista kuka mutta mode se sitte kai oli ku ketju hävis) eikä siinä siihen mennessä kyllä mässäilty kuolemalla jos siihen vedottiin poistolla. ne muutamat kommentit ois voitu ihan hyvin poistaa siitä ketjusta ja antaa sen olla.

jos mä teen aiheesta uuden ketjun niin poistetaanko seki?

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
En kyllä ymmärrä miksi poistettiin. Ja kuka sen tietää oliko se oikeasti sukulainen, hieman kyllä epäilyttää.

Ja kaikesta kulunut kohta 5v, ja ei saisi edes asiasta täältä mitään kysyä... Haloo... :whistle:
Joo löytyy netistäkin tieto, mut mitä pahaa että kysyy täältä.....

Niinpä!

sipulille: mä luin sen siihen asti kunnes joku kirjotti siihen että tää lähtee nyt (en muista kuka mutta mode se sitte kai oli ku ketju hävis) eikä siinä siihen mennessä kyllä mässäilty kuolemalla jos siihen vedottiin poistolla. ne muutamat kommentit ois voitu ihan hyvin poistaa siitä ketjusta ja antaa sen olla.

jos mä teen aiheesta uuden ketjun niin poistetaanko seki?

Tottakai se poistetaan...*huoh*

:/ :|

Yhteistyössä