Kiillota sädekehääsi tässä!

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Tehdäänpä ketju. Tämän ideana on se, että ensin mainitaan joku syy, josta saa kakkaa niskaan tällä palstalla, ja sitten kerrotaan sellainen asia, joka on ns. palstaoppien mukainen tapa tehdä asia. Laitetaan vaan yksi kumpaakin jokaiseen viestiin, niin ei aiheet lopu kesken.

Minä aloitan...

Olen lihava, mutta en sentään ole tupakoitnut raskausaikana! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Tehdäänpä ketju. Tämän ideana on se, että ensin mainitaan joku syy, josta saa kakkaa niskaan tällä palstalla, ja sitten kerrotaan sellainen asia, joka on ns. palstaoppien mukainen tapa tehdä asia. Laitetaan vaan yksi kumpaakin jokaiseen viestiin, niin ei aiheet lopu kesken.

Minä aloitan...

Olen lihava, mutta en sentään ole tupakoitnut raskausaikana! :D

Mä voin peesata sua
:D

Äääh, mu n on vaikea keksi mitä mä tekisin väärin :laugh:

Jos vaikka tunnustettaisiin että mä en juurikaan meikkaa (olen siis palstasääntöjen mukaan epäsiisti ja ehkä jopa epähygieninen), mutta ... ööö... en ikinä juo jos paikalla on lapsia, siis muidenkaan lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Heh, syön terveellisesti ja karppaan+urheilen kovasti+en juonut alkoholia raskausaikana.
Mikä noista oli se syy jonka takia saat kakkaa niskaan? :D

No karppaushan ei ole terveellistä (eipä :D), urheilusta taisi joku mainita, että liikun liikaa ja jos kertoilee noita syömisiään, niin jotkut vinkuu, että pitääkö sitä päteä jollain syömisillä :D:D Että aihe kun aihe, niin melkein aina joku vinkuu jotain :)

Niin ja jos sitä tupakkaa ei polta tai viinaa ei ota raskaana, niin sitten on tiukkapipo. HIEMAN vääristyneitä tämän palstan joidenkin henkilöiden mielipiteet asioista ;D

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Äääh, mu n on vaikea keksi mitä mä tekisin väärin :laugh:

Jos vaikka tunnustettaisiin että mä en juurikaan meikkaa (olen siis palstasääntöjen mukaan epäsiisti ja ehkä jopa epähygieninen), mutta ... ööö... en ikinä juo jos paikalla on lapsia, siis muidenkaan lapsia.

Mulla taas tulee mieleen pelkästään asioita, joista mut palstalla kivitettäis, mut ei yhtäkään asiaa missä voisin nostaa itseni jalustalle :kieh:

olen ylipainoinen, mutta enpähän juo yhtäkään siideriä (tai muutakaan alkoholipitoista juomaa) koskaan lasteni nähden. Viimeksi olen juonut yhden saunasiiderin huhtikuussa, että minäpäs en alkoholia juuri käytäkään. Enkä muuten tupakoi, että senkin puolesta olen lapsilleni erittäin hyvä esimerkki.

En suo lapsilleni selvää lapsuutta vaan nautin jouluna ja muina juhlapäivinä lasillisen viiniä ruuan kanssa, saatan joskus juoda saunakaljan.. (Tänään join manssusiiderin)
Lapset ovat saaneet olla kotihoidossa kolmivuotiaaseen asti =)

lapseni oli kotona yli kolmevuotiaaksi, imetin yli 10kk, en juo lasten aikana alkoholia, enkä tupakoinut tai juonut raskauden aikana, enkä imetyksen. ja sitten ne miinukset: imetin vaan reilu 10kk, tupakoin, lapsellani ei ole reimateciä, hoidin lapseni kotona yli 3-vuotiaaksi asti + paljon, paljon muuta. :D

Mä en polttanu kummankaan raskauden aikana. En ole koskaan polttanukaan :p

Jostain kumman syystä joutuu selvittelemään ystävien ongelmia aina välillä. Mikä keittiöpsykologi mä oon muka? Noh, ei voi mitään :whistle: :snotty: