S
SocialButterfly
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä en ole lahdesta mut aika hurja juttu![]()
juu..tervetuloo vaan tanne
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä en ole lahdesta mut aika hurja juttu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Miehenkaa naureskeltiin tätä asiaa aikoinaan että kun luokitellaan hyvät ja huonot alueet. Esim lahden keskustassa tapahtuu varmasti enemmän rikoksia yms kuin liipolassa mutta niistä vaan ei aina raportoida.![]()
en usko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Miehenkaa naureskeltiin tätä asiaa aikoinaan että kun luokitellaan hyvät ja huonot alueet. Esim lahden keskustassa tapahtuu varmasti enemmän rikoksia yms kuin liipolassa mutta niistä vaan ei aina raportoida.![]()
en usko![]()
Mä uskonTai sit mä oon jossain kuplassa aina eläny ku tääl asunu ties kuinka ja monta vuotta aikoinakin joilloin tää oli oikeasti maineensa veroinen
Siitähän se pitkälti johtuu että kaikki pitää liipolaa edelleen samanlaisena, vaikkei se sitä ole
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Miehenkaa naureskeltiin tätä asiaa aikoinaan että kun luokitellaan hyvät ja huonot alueet. Esim lahden keskustassa tapahtuu varmasti enemmän rikoksia yms kuin liipolassa mutta niistä vaan ei aina raportoida.![]()
en usko![]()
Mä uskonTai sit mä oon jossain kuplassa aina eläny ku tääl asunu ties kuinka ja monta vuotta aikoinakin joilloin tää oli oikeasti maineensa veroinen
Siitähän se pitkälti johtuu että kaikki pitää liipolaa edelleen samanlaisena, vaikkei se sitä ole
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Miehenkaa naureskeltiin tätä asiaa aikoinaan että kun luokitellaan hyvät ja huonot alueet. Esim lahden keskustassa tapahtuu varmasti enemmän rikoksia yms kuin liipolassa mutta niistä vaan ei aina raportoida.![]()
en usko![]()
![]()
no niinhä sie oot asunu..mutta te liipolalaiset väitättekin nykyään että ei siellä enää mitään tapahdu..kyllä se on ihan samanlainen paikka A.I.N.a![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Miehenkaa naureskeltiin tätä asiaa aikoinaan että kun luokitellaan hyvät ja huonot alueet. Esim lahden keskustassa tapahtuu varmasti enemmän rikoksia yms kuin liipolassa mutta niistä vaan ei aina raportoida.![]()
en usko![]()
![]()
no niinhä sie oot asunu..mutta te liipolalaiset väitättekin nykyään että ei siellä enää mitään tapahdu..kyllä se on ihan samanlainen paikka A.I.N.a![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Miehenkaa naureskeltiin tätä asiaa aikoinaan että kun luokitellaan hyvät ja huonot alueet. Esim lahden keskustassa tapahtuu varmasti enemmän rikoksia yms kuin liipolassa mutta niistä vaan ei aina raportoida.![]()
en usko![]()
![]()
Mä kävin parina sunnuntaina siellä Siwassa hakemassa maitoa. Joka ikinen mun edessä ja takana osti olutta ja tupakkaa. Tuota ilmiötä ei ole täällä suunnassa.
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Miehenkaa naureskeltiin tätä asiaa aikoinaan että kun luokitellaan hyvät ja huonot alueet. Esim lahden keskustassa tapahtuu varmasti enemmän rikoksia yms kuin liipolassa mutta niistä vaan ei aina raportoida.![]()
en usko![]()
![]()
Pöh, oli täs piiiitkä tauko etten asunu ja siin sen muutoksen huomaaTai sit se johtuu siit et asutaa osaketalos pappojen ja mummojen kanssa ni on niin rauhallista
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Liipola on kyllä SELVÄSTI aikasempaan verrattuna rauhottunu. jännä et miten tollanen asuinalueen maine pysyy pitkäänkin..
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:HUI! En tiedä missä on liipola :snotty: Ite asutaan Mukkulassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Möhökampela:Juu kyllä Liipola on ollut ihan mahdoton paikka aina mitä olen siellä liikkunut (alkaen noin 20 vuotta sitten) Jo silloin siellä oli kaikki nuoret pikkurikollisia,juoppoja joka paikassa. Ehkä siitä jonkun verran on rauhoittunut mutta kyllä jatkuvasti kuulen kuinka siellä pyörii poliiseja etsimässä jotain.
Ja kertaakaan en siellä ole voinut ajaa ilman että olisin nähnyt vähintään yhden poliisiauton.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Platina:HUI! En tiedä missä on liipola :snotty: Ite asutaan Mukkulassa.
Vuonna nolla juuri Mukkulassa oli Lahden pahamaineisin kerrostalo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja Möhökampela:Juu kyllä Liipola on ollut ihan mahdoton paikka aina mitä olen siellä liikkunut (alkaen noin 20 vuotta sitten) Jo silloin siellä oli kaikki nuoret pikkurikollisia,juoppoja joka paikassa. Ehkä siitä jonkun verran on rauhoittunut mutta kyllä jatkuvasti kuulen kuinka siellä pyörii poliiseja etsimässä jotain.
Ja kertaakaan en siellä ole voinut ajaa ilman että olisin nähnyt vähintään yhden poliisiauton.
Mä nään joka pvä eripuolel lahtee poliisiauton , yhtälail niit liikkuu muuallakin, ei ne tätä rinkiä vaa kierrä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:meidän kulmilla näkee jokatoinenpäivä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:meidän kulmilla näkee jokatoinenpäivä![]()
jännä, mekin asutaan aika lähekkäin.. enkä tässä oo vähää aikaan nähny poliisiautoa.. pari päivää sitte näin pimpulanssin ku joku oli sairaskohtauksen naapurirapusta saanut.. tää mis me asutaa on mukavaa aluetta.. koht 3v asunu tässä ja ei mitää ongelmia..vaikka tuoho 50m päähän baari tulikin..
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Platina:HUI! En tiedä missä on liipola :snotty: Ite asutaan Mukkulassa.
mikä niistä..ethän putin taloista puhu? ritaniemenkadulla?
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Platina:HUI! En tiedä missä on liipola :snotty: Ite asutaan Mukkulassa.
Oliko niitä useampi? No se korkea putin talo ainakin oli maineensa veroinen.
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja Möhökampela:Juu kyllä Liipola on ollut ihan mahdoton paikka aina mitä olen siellä liikkunut (alkaen noin 20 vuotta sitten) Jo silloin siellä oli kaikki nuoret pikkurikollisia,juoppoja joka paikassa. Ehkä siitä jonkun verran on rauhoittunut mutta kyllä jatkuvasti kuulen kuinka siellä pyörii poliiseja etsimässä jotain.
Mä nään joka pvä eripuolel lahtee poliisiauton , yhtälail niit liikkuu muuallakin, ei ne tätä rinkiä vaa kierrä
![]()
meidän kulmilla näkee jokatoinenpäivä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:juu..no ei nyt jokatoinenpäivä mutta aika usein..tuolla kauen,apa viereisellä kadulla mut näkyy tänne asti..aina ne jotain ettii..
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Platina:HUI! En tiedä missä on liipola :snotty: Ite asutaan Mukkulassa.
Oliko niitä useampi? No se korkea putin talo ainakin oli maineensa veroinen.
mä en mukkulasta tiedäkkään paljoo..mitäs siellä tapahtunu??
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:juu..no ei nyt jokatoinenpäivä mutta aika usein..tuolla kauen,apa viereisellä kadulla mut näkyy tänne asti..aina ne jotain ettii..
just oli jossai et Sepänniemessä joku äijä oli lintuja haulikolla ammuskellu kännipäissää eikä poliisi reagoinu mitenkää.. Tää ja sit se mäen päällys (jotkut talot) on ainoita mihin ahtialassa suostun muuttaa![]()