Lahtelaiset! Pitääkö eskariin ilmoittautua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulevan esikoululaisen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulevan esikoululaisen äiti

Vieras
Tämä on meille uutta ja mietinkö pitääkö esikouluun ilmoittaa lapsi, vai tuleeko sieltä esim. kaavakkeet kotiin? Koulujen ilmoittautumisesta olen kuullut, mutta en eskarin. Netistäkään en sen paremmin löytänyt tietoa, tai en osaa etsiä.

Niin no kyllä mä aavistin että ilmoittautua pitää, mutta lähinnä mihin otetaan yhteyttä ym? Tai tarkoitin lähinnä tuleeko esim. kaavakkeet automaattisesti kotiin, vai pitääkö niistä täysin itse huolehtia. Kun en mitään ns "yleisiä hakuja" ole missään nähnyt. Kiitokset kaikille vastanneille.

Alkuperäinen kirjoittaja tulevan esikoululaisen äiti:
Niin no kyllä mä aavistin että ilmoittautua pitää, mutta lähinnä mihin otetaan yhteyttä ym? Tai tarkoitin lähinnä tuleeko esim. kaavakkeet automaattisesti kotiin, vai pitääkö niistä täysin itse huolehtia. Kun en mitään ns "yleisiä hakuja" ole missään nähnyt. Kiitokset kaikille vastanneille.

Ei tule kaaavakkeita kotiin, itse huolehdittava. Mutta tuossa linkissä tarvittavat :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja tulevan esikoululaisen äiti:

Ei tule kaaavakkeita kotiin, itse huolehdittava. Mutta tuossa linkissä tarvittavat :)

Kiitos paljon! Ajattelin että noissa ois joku suotava määräaika mihin mennessä pitäisi ilmoittaa. Mutta eiköhän vielä hyvin kerkeä jos hakemuksen tekee nyt. KIITOS

Lahdessa on tämä ilmottautuminen ja kaikki muukin tiedonkulku toiminut kovin puskaradio menetelmällä :(
Täytyy kyllä sanoa että kaikkialla muualla missä olen asunu on asioista tiedotettu isoon ääneen lehdissä ym mutta Lahdessa saat kaiken itse etsimällä etsiä jos löydät sittekään :(
Tämä kaupunki voisikin hiukan alkaa panostamaan tuohon tiedottamiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Lahdessa on tämä ilmottautuminen ja kaikki muukin tiedonkulku toiminut kovin puskaradio menetelmällä :(
Täytyy kyllä sanoa että kaikkialla muualla missä olen asunu on asioista tiedotettu isoon ääneen lehdissä ym mutta Lahdessa saat kaiken itse etsimällä etsiä jos löydät sittekään :(

Tasan olen samaa mieltä :/ Ja panostaa voisi pariin muuhunkin epäkohtaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:

Tasan olen samaa mieltä :/ Ja panostaa voisi pariin muuhunkin epäkohtaan..

Eikä niin muutamaankaan ...