Lähteekö sävyteshampoo ihan varmasti hiuksista pois kokonaan jossain vaiheessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gdlkmgöf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gdlkmgöf

Vieras
Vaaleanruskean värin otin, mulla tässä nyt oman värin kasvatusoperaatio menossa ja tukka on aika järkyttävä. Uskallanko tuollaisen laittaa tähän maantienharmaaseen päähän, kun tavoitteena on että joskus olisi kokonaan omanväriset hiukset. Lähteekö tuollainen siis pois joskus?

No tämä on ihan vain vaaleanruskea ja värjäämättömiin hiuksiin laitan, tai latvoissa vielä kestoväriä/värinpoistoa/uudelleenvärjäystä :D

Ne latvat tarkoitus pikkuhiljaa saksia pois. Teidän vika jos ei lähde :laugh:

Jos on huonokuntoiset/ohuet ja huokoiset niin aika varmana tarttuu tiukkaan. Jos on paksut ja hyväkuntoiset, niin voi olla ettei tartu oikeastaan ollenkaan.

Mitä jos vaan vetäset ne latvat pois? :whistle:

Minulla sävyte voi olla lähes ikuinen, mutta kestoväri lähtee melko nopeasti pois. Olen erinäisiä satunnaisia kirjoituksia lukemalla päätellyt, että jos hiussuomuja aukaiseva aine on liian voimakas, hiussuomut eivät värjäyksen jälkeen mene enää kiinni eikä väri pysy päässä.

Tuossa sinun tilanteessasi voit huoletta laittaa. On mahdollista että sävytä ei lähde täysin pois, mutta se ei haittaa, koska tyvikasvua se ei kuitenkaa voi aiheuttaa.

Laitettu väri tai sävyte voi myös pysyä hiuksissa, mutta muuttua viikkojen kuluessa. Itselläni esimerkiksi lämminsävyinen ruskea muuttuu noin 3-4 viikossa oranssiksi. Oranssiksi muuttunutta ruskeaa olen vaalentanut huonolla menestyksellä värinpoistolla, jolloin seurauksena on ollut kulahtanut vaalea oranssi sekä tummentanut hyvällä menestyksellä korpinmustaksi, jolloin lopputulos on ollut kannaltani hyvä (mutta riippuu mm. ihonväristä onko se sitä kaikilla).

Yhteistyössä