Lähteekö joku mun kanssa 3 viikon herkkulakkoon=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta.
Juu,niin täälläkin.. :wave: Eilen meinasin toisissaan sortua jäätelöön,kun oltiin kävelyllä. :ashamed: Aurinko paistoi ja oli niin lämmin, jotenkin kuvaan olisi tosiaan sopinut jätskitötterö.. :ashamed: Mutta, sainpas pidettyä linjasta kiinni, vaikka helppo ei ollut, vielä kotona ajattelin ottaa pakkasesta jätskiä... :ashamed:

Ja sama myöskin lauantain, meillä on ensin yhdet valmistujaisjuhlat,jonka perään yhdet lakkiaiset, joten herkkuja riittää... :'( |O No toivottavasti selvitään, mut nyt täytyy mennä siivomaan..
Hyvät päivän jatkot kaikille.. :wave:

Huomenet! :wave:

Viikonloppu oli ja meni... |O ÖÖÖ,noh,huonosti meni. Jo perjantaina sorruin jäätelöön, lauantaina batteryyn ja kaikkeen muuhunkin ja sunnutaina taas jääätelöä... |O |O |O Et sillei.

Noh,koitan taas saada itseni kuriin ja puserran vaikka väkisin tän vikan viikon.. :whistle: ;)
Katsotaan kuinka käy.. :D

Henrietta:Harmi sun tapausta,mutta kyllä se kannattaa, jos se auttaa tupakan lopettamiseen.. :saint: Eihän ne herkut kuitenkaan niin suuri terveysriski ole kuin tupakka.. ;)

Mutta nyt uusi viikko ainakin täällä käyntiin ja puuron jälkeen kunnon lenkille.. :wave: :D

Olen pahoillani..ensinnäkin olen ollut nettipimennossa...ja toisekseen...mässätty on :snotty:
Hitto että ottaa päähän kun ei saa itseään niskasta kiinni!

Onnea matkaan henrietalle savuttomaan loppu elämään :flower: Jospa siitä itsekin joskus pääsisi :snotty: Mutta ensin kilot... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja ronttis:
Heippa!

Kun teillä ei nyt niin huippuhienosti ole menny tämä lakko ;) niin voisitte alottaa uuden minä mukana, heh. Eikun onko joku valmis alottaan uuden kolmen viikon lakon?

En ihan heti kyllä ryhdy tähän uudestaan.. :laugh:
Vika viikko edessä ja niin huonosti menee, että oikeen hävettää.. :ashamed: Noh, jos sain tän loppu viikon kunnialla loppuun.. Siit olis hyvä aloittaa "kesäloma"... :p

Alkuperäinen kirjoittaja ronttis:
Heippa!

Kun teillä ei nyt niin huippuhienosti ole menny tämä lakko ;) niin voisitte alottaa uuden minä mukana, heh. Eikun onko joku valmis alottaan uuden kolmen viikon lakon?

Mie olisin valmis! :wave:

Nyt kun olen henkisesti valmistautunut nämä viikot :p :whistle: Ja sitä paitsi nyt ei olisi juhliakaan tiedossa ennen loppu kesää... Eli koskas aletaan? :saint:

Minä aloitan heti huomenna eli 5.6 ja etenkin karkit, suklaat jne. kielletty, mutta myös muut herkut. Karkkeihin sorrun yleensä ekana. Ja mihis asti sä yhden miehen nainen aiot olla? Mun pitäis vielä päättä lopetusaikataulu... Mun projektit tuumaa yleensä venyä deadlinen yli, kuten laihdutuskin :laugh:

no tuota...mie olen sellainen jojoilija tämän painolastini kanssa ollut että hoh-hoijaa.

Jälleen kerran olen päättänyt että nyt lähtee liikakilot . :xmas:

Olen jo taas päässyt melko hyvään vauhtiin kilojen karistuksessa. Olisiko kaksi viikkoa hyvä startti?
karkit,sipsit,pullat,jäätelöt yms kokonaan pois! =)

Huomenta!
Mites menee? Neljä päivää jäljellä, että miten olis kova loppukiri? Siis niinku kovalinja, ei mitään epäterveellistä ja normia enemmän liikuntaa?

Eilen tuli syötyä yksi jätski tuutin,kun oli niin mahottoman kuuma.. :ashamed: Mutta, tänään meinaan aloittaa ihan tosissaan sen loppukirin..

yhdenmiehen nainen ja ronttis Tsemppiä vaan,ei ole mikään helppo juttu. :whistle: Tai ainakin vaatii kovaa itsekuria ja tosissaan sitoutumista, jotta onnistuu.. ;)

Mä en enään ikinä aloita tällaista ketjua,en ikinäikinäikinä :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Tupakka on pysynyt pois mutta herkut ei...perkele!

tsemiä kaikille muille :wave: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mä en enään ikinä aloita tällaista ketjua,en ikinäikinäikinä :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Tupakka on pysynyt pois mutta herkut ei...perkele!

tsemiä kaikille muille :wave: :wave:

En minäkään.. :ashamed: :ashamed:, siis aloita tälläistä enää, yksinäni voin viel jossain vaiheessa kokeilla..
Mutta,tosi hienoa jos tupakki on pysynyt pois, eiköhän silloin jo herkut sallita.. :D

Pitäsköhän alottaa ihan uus ketju kahden viikon herkkulakkoon? Kun ei meitä nyt ole ko kaks... En oo kyllä ees muistanu koko lakkoa... saati herkkuja, heh. Toivottavasti kaupassakin unohtaa kaikki herkut ;)

Heips!

Pakko tunnustaa,mun herkkulakko loppu tänään... :ashamed: :ashamed: |O En vaan yksin kertaisesti enään pysynyt ruodussa, oli tilanteet niin väistämättömiä.. :ashamed: MUKA!!
Noh, mutta kuitenkin melken kolmeviikkoo takana ja paino pudonnut. En kerro viel kuinka paljon, koska käyn vasta huomen virallisella punnituksella anoppilassa.. :whistle:
Mites te muut? Kuinkas moni nyt sitten oli loppuun asti mukana? :wave:

ja muut.. olen kyllä selkärangaton seuran petturi. anteeksi :ashamed:
Mie olen saanut muutaman kilon jo pois pisteitä laskemalla ja "palkitsin" itseni karkilla ( pisteiden rajoissa kylläkin ) ja eilen puolikkaalla pizzalla.

Jotenka mie kyllä joudun irtisanoutamaan siitä herkkulakosta.. Pääasia on et kilot tippuu,vaikka vähän herkkuja joskus söisinkin..

Aurinkoista kesää kaikille!

Ja tigru87 Hatun nosto sinulle,taisit olla ainoa tässä ketjussa joka jaksoi loppuun saakka! Hienoa :flower: =)