Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:olen pahoillani kanssa sisaret...mie menin ihan oikeasti ajatuksissani syömään sipsiä lauantaina :snotty:
Hitto että otti päähän kun tajusin. :headwall: Mutta tiukka linja jatkukoon,en anna periksi yhden hairahduksen takia.
Olen mukana remmissä,mutta päivät töissä ja se haittaa tätä vapaa-aikaa... :xmas:
Oikein mukavaa viikkoa kaikille ja pysytään tiukkana!! B)
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Ei juma,tänään mä sitten repsahdin :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: Söin pari kourallista karkkeja ...hitto!Mun tekee niiiiiin paljon mieli tupakkaa.Oispa huomenna helpompi päivä :'(
Se siitä kolmen viikon herkuttelulakkoilusta :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:olen pahoillani kanssa sisaret...mie menin ihan oikeasti ajatuksissani syömään sipsiä lauantaina :snotty:
Hitto että otti päähän kun tajusin. :headwall: Mutta tiukka linja jatkukoon,en anna periksi yhden hairahduksen takia.
Olen mukana remmissä,mutta päivät töissä ja se haittaa tätä vapaa-aikaa... :xmas:
Oikein mukavaa viikkoa kaikille ja pysytään tiukkana!! B)
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Ei juma,tänään mä sitten repsahdin :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: Söin pari kourallista karkkeja ...hitto!Mun tekee niiiiiin paljon mieli tupakkaa.Oispa huomenna helpompi päivä :'(
Se siitä kolmen viikon herkuttelulakkoilusta :kieh:
Mut hei nyt sitten kovakuri päällensä.. :saint: Tästä ei ole kuin yksi suunta ja se on ylöspäin.. :hug:
Mulla menee kohtalaisesti, toistaiseksi olen onnistunut pitämään itseni kurissa, vaikka eilenkin illalla tuntui että nyt ottaa mieliteot voiton.. :ashamed: :ashamed:
Mutta nyt satelee potkuja pepulle *poks poks* Jos tuo yhtään tsemppaisi.. :wave: