Lähteekö joku mun kanssa 3 viikon herkkulakkoon=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keskiviikkoaamua kaikille :wave: Hyvä HEIDI,että jaksoit polkea!Yleensä se aloittaminen taitaa olla vaikeinta aina.

Mulla alkoi menkat tänään ,toivottavasti osa tuosta järkkypainosta olis "sitä"turvotusta....no sen näkee sitten ,en nyt ainakaan ennen kun viikko tulee täyteen niin punnitse itteeni.

Huomenta vaan! :wave:

Elikkäs päivä meni syömisten osalta erittäin hyvin,ei ollut pahoja mielitekoja yms. Mutta Mutta, en vaan saa itseäni lenkille. :ashamed:
Päivisin kyllä kävelen n. tunnin reipasta kävelyä pojan kanssa, ennen puistoon menoa,mutta sitten kun poika on illalla nukkumassa ja voisin yksin lähtee, niin ei vaan tule mitään. :kieh: :headwall:

Vitsi jos mullakin olisi se crosstreiner, niin varmasti saisin itsestäni enemmän irti,mutta kun ei ole... :headwall:

No jotain positiivista kuitenkin, herkkulakko pitää ja lujaa.. ;)

Tigru87 huomaa ettà ihminen ei ole ikinà tyytyvàinen, mà tykkàisin mennà ulos kàvelyille yms. mutta ei ole mahdollista kun mies tulee liian myòhààn yleensà kotiin eikà pimeàssà uskalla puistoon mennà.. Mutta onhan tietty tuommoinen vempain kotona hyvà olla! Vaikka kyllà senkin aloittaminen on kiven takana...
Henrietta mulla yleensà menkkojen alkaminen tarkoittaa sitten hirveàtà suklaahimoa.. Mutta toivotaan ettei sulla sama! Pysytààn lujana yhdessà! :)

Tànààn pitàisi mennà kauppaan... Pitàà muistaa syòdà jotain ennen kuin menen, muuten tulee kàrràttyà ties mità joukkoon :ashamed: Tàytyy myòntàà ettà eilen illalla oli taas niiiin heikko hetki.. Onneksi ei ollut mitààn herkkua làhettyvillà.. Sòin sitten jugurtin pahimpaan himoon. Kovaa on, vaikka tiedàn ettà 5 pv pààstà on jo paljoooon helpompi olla.. On se kumma ettà herkut on ihan niin kuin huumetta. Tulee aivan vieroitusoireita.. Tsemppià naiset! 3 pàivà làhtee kàyntiin! :)

Mulla ne suklaahimot ajoittuu n.viikkoa ennen menkkojen alkamista,että nyt ei himoita niin paljon,ainahan suklaa maistuis :whistle:

Mies lähtee tänään harrastamaan (ajaa kilpaa moottoripyöräkisoissa9 ja mä jään pe asti yksin:(

tai no lasten kanssa :D

aattelin että voisin tänään tai huomenna dippailla porkkanoita yms.jos hakis jotain leffoja illoiksi vuokralle.

Onko dippi muuten sallittua?Kevytkermaviiliin ja silleen? :D

Lauantaina sitten laivalle:)La iltana mä aion ottaa viiniä tai jotain jonkun verta,mutta silti aion olla ilman herkkuja siellä,ainahan sitä voi syödä kevyemmin laivallakin,eiks jee?

ja kun kaksin päästään pitkästä aikaa reissuun niin koitetaankin sitten olla mahdollisimman paljon kaksin :whistle: :laugh: Muksuille karkkia tietty tuliaisiksi.

Herkkulakkoa jäjellä enään 18 päivää :attn: :attn:

Mulla myös tuo suklaan himo sijoittuu sinne viikko ennen menkkoja.. :whistle:
Mut,nyt ei viel tietoakaan niistä, joten huokaisen helpotuksesta.. :D Eiköhän kervaviili sallittua ole? Mä ainakin voisin syödä.. :D

Tuntuu aika muuten noin ilmaistuna paljon lyhyemmältä,kuin että sanoisi jäljellä viel 2,5vko... :whistle:

*muoks* ÄÄÄÄH,just katoin viikonpäästä pitäisi alkaa... Noh ei ihme kyllä mitään mielitekoja ole.. :whistle:

Toistaiseksi ei repsahduksia,hyvä mie!! :D Pelolla odotan iltaa,mutta olen päättänyt selvitä siitä kunnialla. :saint:

Liikunnasta,reipasta kävelyä 30+30 min yhteensä tälle päivälle.

Ja hei tuosta iltaherkuttelusta, mie olen hyväksi havainnut tuon veden juonnin. Eli lasi tai kaksi vettä ja n 15min Jostain luin joskus että makeanhimo menee vartissa ohi,eli kun sen ajan malttaa pitää näppinsä erossa herkuista niin sitten on taas selvillä vesillä...

Hyvinhän teillä muillakin on alkanut,jatketaan samaan rataan. Ja kiva että huolitte minut joukkoonne B)

Juu samaa rataa jatketaan ,vaikka näin herkkuperseenä nyt jo tuntuu vaikeelta,mutta toisaalta olen sellainen vänkäpääkin että kun jotain päätän,ainakin tällaisia lyhyitä juttuja,saatan,huom! saatan jopa onnistua :D

Illat on vaikeita.Äskön söin muksujen kanssa muutaman hapankorpun ja niistä jos mistä meinaa jäädä syöpöttely päälle :o katkaisin kierteen tulemalla tänne teitä moikkaamaan,kivaa kun tulitte mukaan,porukassa aina kivempaa :D

Huomenta taas kaikille. :wave:
Voi ette ikinä arvaa, meinasin eilen repsahtaa... :ashamed: Oltiin anoppilassa,joka aina kahvin kanssa tarjoaa pullaayms herkkuja. No niin oli eilenkin ja ajattelin, että eihän nyt yksi pulla mitään haittaa... :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mutta,onneksi sain itseni kasattua ja päätin jättää sen yhdenkin syömättä.. B)
Kun,kerran on niin sovittu, että 3vko ilman mitään herkkuja,niin silloin sen on niin mentävä, eikä siis edes yhtä pullaa... :attn:
*takoo itselleen järkeä päähän... * :laugh:

Ilta meni kyllä muutenkin oudosti,sillä kun kotiin tultiin,niin tuntu kokoajan, että olisi kauhea nälkä... :/
No kuitenkaan en mihinkään kiellettyyn sortunut, nuudelia ja patonkia vaan.. :p

No tänään on päivä uusi... ;)
Ainiin, se liikkuminen, eli eilen 45min reipasta kävelyä.Laitan tähän samoin myös tänään, sillä puuron jälkeen ollan lähdössä.. :D

Zaude evrupaaadiii!!!

Mä meinasin ihan kuolla kun en päässyt tänne plussalle ollenkaan aamusella enkä päivällä :o :o Syytin jo vauvalehden puolella kun sinne tuli tää kaksplussan nettivastaava pahoittelemaan että plussa kaatu,niin sitä syytin että mulla menee herkkulakotkin kohta persiilleen kun mun tukiketjuni on nyt saavuttamattomissa :D

Hyvä Tigru ettet repsahtanut,jes!!! :flower:

Tsemiä kaikille B)

Herkkulakkoa jäljellä 17 päivää :attn: :attn:

Ai niin tigru:Jos sulla alkaa ne menkat ja siksi syöpötyttää??

Huomenta vaan lakkolaiset. :wave:

Joo,kyllä eilen harmitti,kun ei aamun jälkeen tänne päässyt, Noh sain sinä aikana jotain aikaseksi, nimittäin keittiö tuli puhtaaksi ja muutenkin vähän siivottua.. :D
Tosin tänään on kunnon siivous päivä,plääääh, ei jaksais, mut on pakko... |O

Mites muiden lakkoilu on sujunut? Onko eka viikko ollut paha vai kuinka???
Mulla nyt jotenkuten mennyt, ei nyt niin paha kun kuvittelin sen olevan..
:whistle:
Eilinen oli mulla syömisten kannalta, jokseenkin helppo. Ei oikeen mitään ihmeellisiä mielitekoja eikä kamalaa nälän tunnetta.. ;)
Henrietta: toisiaan, enpä tullut ajatelleeksi,että voisi olla niistä menkkojen alkamisesta aiheutuvaa nälkää yms...

Mutta sitten liikkuminen: Eilen normi reipas kävely lenkki(vajaa tunnin) ja sama taas kohta... :wave:

Huomenia taikka aamupäiviä :wave:

Nyt on sitten kuulkaas vkl edessä,se pahin.

Mä lähen siis huomenna 2 maissa sinne laivalle päin ja palailen vasta sitten maanantaina joskus illemmalla.

Katsokaakin että lakko pitää,mä kanssa lupaan etten laivalla herkkuihin koske:)

Ostakaa illaksi jotain terveellistä naposteltavaa,esim.just hedelmät/kasvikset plus dippiä tai jotain :D

Niin ja vastausta Tigrulle:Yllättävän hyvin on tää viikko mennyt!

perjantaita! kivasti on täälläkin mennyt, karkit on pysynyt suht loitolla minusta! :D
Hauskaa laivamatkaa Henrietalle!
Just päivällä mietinkin että mitähän sitä illalla napostelisi herkkujen sijaan... pitääkin oikeen tosissaan miettiä kaupassa!:)
Viikonloppuja! :wave:

Iltapäivää vaan kaikille. :wave:

Mites on viikonloppu sujunut? Itellä vähän niin ja näin,oltiin sukulaisen häissä ja tuli syötyä vähän kiellettyä, kakkua... :ashamed: No toisaalta annoin siihen itselleni luvan jo sinne mentäessä,että pieni pala,eikä muuta... Eli ei nyt kuitenkaan kovin huonosti.

Tää päivä onkin ollut vaikeampi,kauheat mieliteot, mutta mitään herkkua en kuitenkaan ole syönyt... :D

Ääh,poika jo huutelee tuolla, joten pitää mennä, mutta eka viikko takana ja muutama vielä edessä joten ei muutakuin kova puhti vaan päälle...

Huomenet :wave:
Aah,mikä ihana ilma. Mukava aloittaa uusi viikko, kun aurinko porottaa... :D
Eilisiltameni syömisten osalta hyvin, ei tullut syötyä yhtään mitään... Katsoi illalla sitä uunoa, kun kauhee migreeni iski, joten ei kyllä mikään olis edes maistunut... :x

Toisaalta ihan hyvä,sillä koko päivän mun teki jotain mieli.. :whistle:
Illalla sitä sitten helposti repsahtaa...

Mutta Mutta,mites muilla? Täällä on ollut aika hiljaista? Onko porukkaa pudonnut kyydistä vai miksi hiljaiselo?
Mites Henrietan Laivamatka sujui? Oli varmasti mukavaa.. ?

[/b]Laitan tähän vielä viikonlopun liikkumiset:

PE: Reipas kävelylenkkin. 30min
LA: Reipasta juoksemista pojan perässä juhlavetimissä n. 6tuntia.. :laugh:
SU: Kävelylenkki n. tunnin

Heissan!!Terkkuja laivalta:)

Matka meni kivasti ,ei mennyt makeita herkkuja suuhun ollenkaan,mutta kaikki nyt tietää ne laivojen ruoka-annokset :p Ei menty edes seisovaan pöytään mutta ei ne annokset mitään vähäkalorisia taida olla niissä muissakaan ravintoloissa,noooooh...

Huomenna lenkille sitten.Olo on muuten aika hyvä,PAITSI:Mä hävisin yhden vedon ja jouduin lopettamaan tupakanpolton tästä päivästä ja voi jee..mä oon niin kiukkunen ettei oo tosikaan.Ja karkkia tekee mieli :kieh: :kieh: Mä menen just kohta tuonne sohvannurkkaan ja murjotan siellä koko illan,siis tää olo on ihan hirvee kun kiukuttaa ja tietää että mnistä se johtuu...no mutta jos huomenna olis jo parempi olo:)

En ostanu laivalta kun sellasen yhden pakkauksen pieniä daimeja,edistystä,yleensä sieltä tulee kannettua selkä vääränä karkkia:)

olen pahoillani kanssa sisaret...mie menin ihan oikeasti ajatuksissani syömään sipsiä lauantaina :snotty:

Hitto että otti päähän kun tajusin. :headwall: Mutta tiukka linja jatkukoon,en anna periksi yhden hairahduksen takia.

Olen mukana remmissä,mutta päivät töissä ja se haittaa tätä vapaa-aikaa... :xmas:

Oikein mukavaa viikkoa kaikille ja pysytään tiukkana!! B)

Huomenta. :wave:

Henrietta:Kiva, että laivalla meni mukavasti ja reissu oli onnistunut. Ja tietenkin onnittelut lopetuspäätöksestä. Itse saman päätöksen tehneenä voi kertoa,että vaikenta on juurikin sen päätöksen teko. Itsekkin pitkitin vaikka kuinka, siinä pelossa, että ei siitä mitään tule. Ja varmaakin myöskin pelkäsin niitä kauheita himoja.. :ashamed:
Mutta, nyt 5viikkoa myöhemin ei paremmin voisi mennä, ei ole edes tehnyt mieli kuin muutaman kerran.. ja niistäkin on selvitty. ;) Lauantaina niissä häissäkin,kun ihmiset kävi tupakilla ja olin siel mukana, niin haistelin niitä hajuja ja voi että tuoksu hyvälle,mutta siltikään ei tehnyt edes mieli.. :D

Mutta asiaan.
Eilinen meni syömisten osalta hyvin, mielitekojakaan ei oikeestaan ollut.. :o Joten tämähän on helppoa,kuin heinänteko... :laugh: Ja jos ei onnistu,niin avataan sitten vaikka ananas purkki.. :laugh:

Ei juma,tänään mä sitten repsahdin :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: Söin pari kourallista karkkeja ...hitto!Mun tekee niiiiiin paljon mieli tupakkaa.Oispa huomenna helpompi päivä :'(

Se siitä kolmen viikon herkuttelulakkoilusta :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
olen pahoillani kanssa sisaret...mie menin ihan oikeasti ajatuksissani syömään sipsiä lauantaina :snotty:

Hitto että otti päähän kun tajusin. :headwall: Mutta tiukka linja jatkukoon,en anna periksi yhden hairahduksen takia.

Olen mukana remmissä,mutta päivät töissä ja se haittaa tätä vapaa-aikaa... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Ei juma,tänään mä sitten repsahdin :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: Söin pari kourallista karkkeja ...hitto!Mun tekee niiiiiin paljon mieli tupakkaa.Oispa huomenna helpompi päivä :'(

Mut hei nyt sitten kovakuri päällensä.. :saint: Tästä ei ole kuin yksi suunta ja se on ylöspäin.. :hug:

Mulla menee kohtalaisesti, toistaiseksi olen onnistunut pitämään itseni kurissa, vaikka eilenkin illalla tuntui että nyt ottaa mieliteot voiton.. :ashamed: :ashamed:

Mutta nyt satelee potkuja pepulle *poks poks* Jos tuo yhtään tsemppaisi.. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Mut hei nyt sitten kovakuri päällensä.. :saint: Tästä ei ole kuin yksi suunta ja se on ylöspäin.. :hug:

Mulla menee kohtalaisesti, toistaiseksi olen onnistunut pitämään itseni kurissa, vaikka eilenkin illalla tuntui että nyt ottaa mieliteot voiton.. :ashamed: :ashamed:

Mutta nyt satelee potkuja pepulle *poks poks* Jos tuo yhtään tsemppaisi.. :wave:

:)

Tänään on jo parempi olo,mutta luulen että mä en lupaa mitään koska haluan tosissaan irti röökistä ja jos siihen onnistumiseen vaaditaan muutamat herkut niin ei voi mitään. |O

Täällä räpiköidään eteen päin... :snotty: Mieli tekisi kamalasti jotain hyvää.. :kieh: No,tyydynpä buranaan ja alkaviin menkkakipuihin :x Mutta kumma homma että aina ennen menkkoja tekee mieli mässätä. :/
Lauantaina on sitten kova edessä, yhdet ylioppilasjuhlat olisi tiedossa...oi ne pöydät jotka notkuvat herkkuja täynnä :xmas: