Lähteekö joku mun kanssa 3 viikon herkkulakkoon=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Me lähetään tasan 3 viikon päästä kesälomareissuun ja ajattelin jos saisin muutaman kilon sinne tiputettua,jätän kaikki herkut pois ja syön järkevästi,

LÄHTEEKÖ JOKU MUN SEURAKSI :D

LIIKKUMISET:

icon_jumppa.gif
icon_dance.gif
icon_treeni.gif
icon_peppu.gif
icon_juoksee.gif

Henrietta:

MA:Lenkki 60min ( reipas kävely,muutama minuutti aina välillä hölkkää )
TI:Reipas kävely 50min.muutama hölkkäaskel:)
KE:Reipasta kävelyä 50min.ja taas muutama hölkkäpölkkä.
TO:Reipasta kävelyä 50min.plus 3*hölkkää jokunen minsa (kunto vielä toooosi huono)

Tigru87:

MA:Reipas kävely n.45min.
TI: Reipasta kävelyä 45min.
KE: Reipasta kävelyä 45min.
TO:reipasta kävelyä vajaa tunti
PE: Reipas kävelylenkkin. 30min
LA: Reipasta juoksemista pojan perässä juhlavetimissä n. 6tuntia.. :laugh:
SU: Kävelylenkki n. tunnin

Heidi25:

MA:Crosstrainer 35min.
TI:Crosstrainer 35min.

Yhden miehen nainen:

KE:reipasta kävelyä 30+30 min

Mä voisin lähtee. :wave: :wave:
Pari viimeistä kiloo on viel pudotettavana, mutta loppui into, joten tuossa ne nyt sitten on eikä mihinkään meinaa kadota... :kieh: Tällä keinolla voisin kokeilla, jotenkin oon toisissaan jättänyt laihduttamisen ja siirtynyt herkkujen maailmaan.. :ashamed: Jos sitten yhdessä puristetaan viel ne pari kiloo pois... ;) :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Mä voisin lähtee. :wave: :wave:
Pari viimeistä kiloo on viel pudotettavana, mutta loppui into, joten tuossa ne nyt sitten on eikä mihinkään meinaa kadota... :kieh: Tällä keinolla voisin kokeilla, jotenkin oon toisissaan jättänyt laihduttamisen ja siirtynyt herkkujen maailmaan.. :ashamed: Jos sitten yhdessä puristetaan viel ne pari kiloo pois... ;) :whistle:

KIVAA!!!Mulla on kanssa mennyt herkkujen puolelle viimeajat :headwall: Nyt siihen tulee loppu.Ketuttaa kun mulla on laivareissukin ens la-ma tiedossa...no,mutta aattelen sillain että sen reissun on tarkoitus olla mun ja miehen yhteistä aikaa,joten eikai sinne mässäileen mennä :D

Täytyy keskittyä siihen mieheen vaan siellä :laugh:

Mä meen nyt vaakaan katsoon kuinka paljon olen saanut kerättyä taas kiloja takaisin...(alkuvuodesta tiputin n.8 kiloa)...

Meillä on kans ens viikonloppuna yhdet häät ja sitten seuraavana viikon loppuna olisi tiedossa kahdet valmistujaiset/lakkiaiset.. :/ , herkkuja siis tarjolla useampaan otteeseen... No täytyy jotakin keksiä. :D. Ne on varmaan ne kaikista vaikeimmat tilanteet, kyl mä uskon et viikolla pystyy helposti olemaan ilman herkkuja.

Nyt vaaka näyttää 58kg, joten siitä kun 2-3kiloo sais pois. Ainakin se kaks.. ;)
Mites muuten meinasit onko nolla toleranssi, vai sallitaanko yksi karkkipäivä viikossa?

Mä meinaan pitää nolltoleranssin,mutta olenkin huomattavasti isompi kuin sä:)

Vaaka näytti 73,8 |O |O Painoin alkuvuodesta laihdutettuani jo 69...HITTO :headwall:

Eli juuh...nollatoleranssi tosiaankin täällä:)

pidetään sit samat linjat, eli nollatoleranssa, koko kolme viikkoa.. :D
Mun paino oli vuoden alusta 62kg ja sain pudotettua n. 5kg,mut sit se jämähti paikoilleen ja siihen loppuikin mun laihis. |O Nyt on taas pari kiloo tullut takasin herkkujen myötä. :ashamed:

Mut nyt sitten kova tsemppi päälle.. :D

Joio siis noi kaikenmaailman roskaruoat,sipsit,karkit ym.ym.ym.on niitä kaikkein pahimpia.Niin ja SUKLAA,toivottavasti ei siellä lomallakaan tule sitten yltiömääräisesti herkuteltua,olis ihan kiva olla kesällä jokusen kilon kevyempi :whistle:

Tästä se lähtee...mä syötän meijän dominokeksit tuolta lapsille kun ne tulee koulusta :D Sitten en enään osta ees kotiin mitään herkkuja.

Hei!
Mä voisin kans tulla tähän mukaan... Olis 14.6 kylpyläreissu tiedossa ja kaikki housut kiristää...varsinkin reisistä :/ Tänään vaaka näytti 58kg ja se kolme kiloa olis kiva häivyttää... Siis ei herkkuja...ei yhtään.

mäkin voisin tulla! :wave:
oon kyl laihiksella muutenkin, mut painon putoaminen on jurrannut, kun motivaatio loppui, ja on tullut herkuteltua ihan liikaa. :ashamed:
ja just eilen miehelle sanoin et nyt loppu tää mässäily, et sen pitää olla mun tukena, mut jos täältäki sais tukee/ kannustinta! =)
Joo, ja mä EN oo mikää pieni, lyön teidät muut laudalta mennen tullen ;) nimittäin hurjat 80.1kg just aamulla näytti puntari! :o
että jos tästä sais taas pontta laihikseen, paras konstihan motivaatiota saada, on ainaki mulle kun ne kilot tippuu!
mut messis ollaan! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Apilanlehti:
Hei!
Mä voisin kans tulla tähän mukaan... Olis 14.6 kylpyläreissu tiedossa ja kaikki housut kiristää...varsinkin reisistä :/ Tänään vaaka näytti 58kg ja se kolme kiloa olis kiva häivyttää... Siis ei herkkuja...ei yhtään.

Meil on sama lähtökohta ja tavoite.. :wave: Jospas se motivoisi entisestään.. :whistle:

Eka päivä alkaa oleen pulkassa:)

Tulin just tunnin lenkiltä,olen jokusen viikon tässä lenkkeillyt,koitan saada itsestäni juoksijaa:)Nyt ei vielä jaksa kun pieniä pätkiä hölkätä reippaan kävelyn lomassa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
huolisitteko matti myöhäisen remmiin mukaan? Tänään tosin olen syönyt 5 läkerol karkkia joten huomisesta aloittaisin..
B)
Eiköhän mukaan sovi,joten tervetuloa vaan. :wave:

Juu, eli nyt on ensimmäinen päivä takana ja voi että oli vaikeeta. Siis ilta oli pahin, kun poika oli nukkumassa ja aloin rauhassa katsomaan töllöä, niin voi vitsi mitkä mieliteot... :kieh:
Tuntu, et mikään hedelmä ei auttanut... :o
No viimeiseksi söin kuitenkin vain lautasellisen fetasalaattia... :p Eli en kuitenkaan repsahtanut heti ekana päivänä... :D

Mites muilla meni ensimmäinen päivä?
Ja mitkä on teillä sellaisia hyviä "herkun korvikkeita"?
Itellä kuin ei meinaa tulla mitään mieleen,muuta kuin nuo hedelmät (lähinnä omena ja banaani :/ )

Huomenta lakkolaiset ja tervetuloa yhden miehen nainen mukaan kanssa:)

Päivä 2 lähti käyntiin puurolla.Ilta meni aika ok ,mutta aina menee jokunen päivä,viikkokin hyvin ja sitten alkaa karkkiammas kolottamaan...

Viimeajat on vaan ollut ihan hillitöntä,suuhun olen lapannut ihan kaikkea ja ihan jokapäivä :ashamed:

Mikä aiheuttaa nyt näläntunnetta kun on ahminut jokusen viikon antaumuksella.

Mutta kokemuksesta tiedän että vatsalaukku pienenee noin viikossa ja tää kauhea nälän tunne kaikkoaa:)

tsemppiä tiistaille kaikille!!!!!

Mä ihan mielenkiinnolla odotan lähteekö minkä verran tuosta mu elopainosta 3 viikon jälkeen :D

No eka pv meni ilman repsahdusta, bravo :D Kun rupes tekeen mieli herkkuja niin söin ananasta...en oo mikään ananas fani, mutta meni herkkuhimo ohi..toivottavasti auttaa muinakin päivinä.
No lenkille en eilen päässy, vettä sato niin en viittiny pikkuisia raahata pihalle. Toivotaan että tänä iltana olis parempi onni.
Pitäis jotain täsmäjumppaa noille reisille kans antaa, että ne sinne housuihin solahtais vähän helpommin...voi miks ei oo yhtään intoa alkaa tekemään mitään..blääh Potkikaa nyt joku mua per...pyllylle.
Tsemppiä muille!

Alkuperäinen kirjoittaja Apilanlehti:
No eka pv meni ilman repsahdusta, bravo :D Kun rupes tekeen mieli herkkuja niin söin ananasta...en oo mikään ananas fani, mutta meni herkkuhimo ohi..toivottavasti auttaa muinakin päivinä.
No lenkille en eilen päässy, vettä sato niin en viittiny pikkuisia raahata pihalle. Toivotaan että tänä iltana olis parempi onni.
Pitäis jotain täsmäjumppaa noille reisille kans antaa, että ne sinne housuihin solahtais vähän helpommin...voi miks ei oo yhtään intoa alkaa tekemään mitään..blääh Potkikaa nyt joku mua per...pyllylle.
Tsemppiä muille!

Täältä tulee potku*poks*

:)

Mä olen vakaasti päättänyt että noi kävelylenkit on nyt tehtävä,mielellään joka päivä :| ne vaan on tehtävä koska mulla ei ole mitään,ei mitään syytä olla lähtemättä tunnin lenkille :kieh:

Pojat on jo niin isoja että helposti ovat keskenään sen aikaa,ja olen koittanut aatella että mitä muuta sen tunnin aikana tekisin sitten?

Makaisin sohvalla?

Herkuttelisin?

Roikkuisin netissä?

Yleensä kun oon alkanut funtsimaan niin kyllä 1 tunti päivässä tarvii olla aikaa liikkua,vaikka joskus ahistaa kun olen puoli 5 töissä...silti!

Nyt kaikilla pehvat ylös sohvilta ja tuoleilta ja lenkille tms :D

Tännehän vois alkaa merkkaamaan vaikka liikkumisiakin?Jos se motivoisi jatkamaan...

argh! minä taidan joutua irtisanoutumaan tästä ketjusta... karkista olen pysynyt loitolla mutta kun tuttavat toi suklaapisaroita tuomisina, niin nekös mua kiusaa tuola kaapissa, ja oonki syöny niit eile ja tänää... :( enkä ees muistanu et olin tähä lupautunu... :o no, jos mä ny kumminki roikun remmissä, hyvillä tahi huonoilla tuloksilla! =)

Okei eli liikkumiset...
Maanantai:
- Crosstrainer 35 min.
Ja siinàpà se... :ashamed:
Voisin vielà kertoa painon ja tavoite painon.. Eli paino tàllà hetkellà 61kg ja tavoitteena ainakin 58 kg.. Unelmissa 56 kg... Alkuvuodesta màkin pudotin 5 kg ja nyt takaisin tullut jo 2kg.. Mà yritàn noilla laihdutuspatukoilla korvata yhden aterian ja illallisen syòn joko normaalia ruokaa tai keyvesti kuten eilen kanasalaatin :p Ongelmana on vaan illat, kun vàsyttàà niin àkkià sità rupeaa tankkaamaan herkkuja :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Heidi25:
Okei eli liikkumiset...
Maanantai:
- Crosstrainer 35 min.
Ja siinàpà se... :ashamed:
Voisin vielà kertoa painon ja tavoite painon.. Eli paino tàllà hetkellà 61kg ja tavoitteena ainakin 58 kg.. Unelmissa 56 kg... Alkuvuodesta màkin pudotin 5 kg ja nyt takaisin tullut jo 2kg.. Mà yritàn noilla laihdutuspatukoilla korvata yhden aterian ja illallisen syòn joko normaalia ruokaa tai keyvesti kuten eilen kanasalaatin :p Ongelmana on vaan illat, kun vàsyttàà niin àkkià sità rupeaa tankkaamaan herkkuja :ashamed:

Totta turiset,illat on pahoja,mutta kyllä me selvitään

;)

Mä lähen nyt kävelylle...kohta kyllä sataa mutmut:)