Lahjoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmm

Vieras
Minä kadehdin ja ehkä enemmän kuitenkin ihailen kun muut naiset osaavat tehdä yleensä nättejä paketteja. Minä en.

En osaa kääriä paperia siististi, en osaa laittaa narua paketin ympäri. en osaa tehdä nättiä rusettia narusta.

Olenko nainen ollenkaan? Eikö naisten pitäisi hallita lahjapaketti?

Nääh, paketti saa olla persoonallinen ;) ei sole niin justiinsa :)

Oke, no mulle mummo opetti teininä oikein kädestä pitäen, miten paketoidaan siististi mutta nykyään teen jo rennommin :D

Ja mää tykkään siitä hommasta. :D Paketoin aina ite ja viimesen päälle huolella. Nauhat ja systeemit pitää rimmata kääreeseen... Tyhmää, mutta ah niin hauskaa. :saint: :D

Ja mun mielestä menee ihan hukkaan koko tiiten taaten paketointi kun ne on sekunnissa revitty tuhannen silpuks :whistle:

Ei vaan, onhan se kiva kun on nättejä paketteja, kunhan on vaan oikean muotoisia lahjoja, eli neliskulmaisissa laatikoissa :whistle: :)

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Ja mun mielestä menee ihan hukkaan koko tiiten taaten paketointi kun ne on sekunnissa revitty tuhannen silpuks :whistle:

Ei vaan, onhan se kiva kun on nättejä paketteja, kunhan on vaan oikean muotoisia lahjoja, eli neliskulmaisissa laatikoissa :whistle: :)

Tuskaisia ovat pyöreet ja pehmot... voi elämä... |O

Ap, harjoitus tekee tässäkin mestarin! :)
Itselleni paketin ulkonäkö on yhtä tärkeää kuin sisältö. Rakastan paketoimista yli kaiken ja näkisittepä "tonttu-pajani", jossa on levällään paperit, narut ja kaikki tilpehööri, mitä lahjan päälle voi kiinnittää. :xmas: