?
.......
Vieras
Mulla on 3 ja 6 vuotiaille yhteiseks röllipeli ja 6.v:lle lisäks dinojuttuja(alennuksesta yht.6e)
Nyt mietin, että mitä tolle 3v. tytölle lisäks eikä enempää 6e sais maksaa...Mietin, että jos ostaisin jotain askartelujuttuja, pahvia, kiillettä, tarroja ni onks sitte epäreilua ku toinen saa lelun...
6v kummitytölle on palapeli ja koru. Mitä vielä??Toi koru halpiskoru..
Isovanhemmille, mun ja miehen, sekä kummankin vanhemmille oon tehny ovikranssit. Vanhemmille haluaisin vielä ostaa jotain..Vinkkejä?
Jotain pientä ja mahd.halpaa...
18v. pojille ei oo viel mittää=/
Miltäs nää kuulostaa...
Kaverin lapselle on merirosvolaiva, toiselle vauvalla kolitsi-puku, kolmelle kaveripariskunnalle lautapelit ja yhelle teen kai jonkinlaisen kranssin....
rahaa ei enää oikeestaa oo ja siks ongelmia nyt miettiä mitä muille vielä
Nyt mietin, että mitä tolle 3v. tytölle lisäks eikä enempää 6e sais maksaa...Mietin, että jos ostaisin jotain askartelujuttuja, pahvia, kiillettä, tarroja ni onks sitte epäreilua ku toinen saa lelun...
6v kummitytölle on palapeli ja koru. Mitä vielä??Toi koru halpiskoru..
Isovanhemmille, mun ja miehen, sekä kummankin vanhemmille oon tehny ovikranssit. Vanhemmille haluaisin vielä ostaa jotain..Vinkkejä?
Jotain pientä ja mahd.halpaa...
18v. pojille ei oo viel mittää=/
Miltäs nää kuulostaa...
Kaverin lapselle on merirosvolaiva, toiselle vauvalla kolitsi-puku, kolmelle kaveripariskunnalle lautapelit ja yhelle teen kai jonkinlaisen kranssin....
rahaa ei enää oikeestaa oo ja siks ongelmia nyt miettiä mitä muille vielä