Lahja-alkiohoidot Tsekeissä/Praga medica tms kokemuksia?

Hei,

Olen selvittämässä lahja-alkionsiirtohoitoja Tsekeissä lopetettujen hoitojen jälkeen Suomessa. Toistaiseksi olen ollut yhteydessä Praga Medicaan/Gestiin Prahassa sekä Gennetiin Prahassa. Todella suosittu näyttäisi olevan ReProfit Brnossa, mutta sinne kuten Gennetiin on jonoa. Tosin niissä onnistumisprosentti myös korkeampi. Praga Medica/Gestiin pääsisi nopeammin, joka kuukaudesa.

Onko kellään näistä klinikoista kokemuksia? Entä kannattaako lahja-alkiohoidoissa siirtää yksi vai kaksi alkiota? Riskinä kahden siirrossa kuitenkin kaksosraskaus jota ei mulle suositella...Olis ihanaa kuulla muiden kokemuksia, auttaisi päätöksentekoa ja valintaa! Kun ei tässä ole varaa joka kuukausi Tsekkeihin ruveta reissaa:)
 
IOK
Luovutettu munasoluhoito-ryhmässä keskustellaan varsinkin Reprofit-klinikasta. Nuo muut ovat vähän tuntemattomampia.

Jos sinulta onnistuu englannin kieli, niin Fertility friends on brittinaisten ja muidenkin suosima sivusto. Sieltä saat paljon tietoa tsekkiläisistä klinikoista.
 
Kiitos IOK vastauksesta!! Ja sori se oli jotenkin jäänyt multa huomaamatta. Joo oon lueskellut noita Brittien palstoja, aika vaikeaa sieltä on tietoa kaivaa mutta sitä kyllä löytyy myös:) Itselläni hoito myös etenee loppujen lopuksi Reprofitin kautta, on kyllä ollut todella hyvä kokemus! Kaikkea hyvää sinullekin, missä tilanteessa sitten olektin lapsihaaveiden kanssa:)
 

Yhteistyössä