lähihoitajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
lähen opiskelemaan oppisopimuksella lähihoitajaksi ja tarkotus olis erikoistua lapsiin ja nuoriin.
olisi kiva saada tietää minne paikkoihin voi oppisopimuksella päästä kun suuntana on lapset ja nuoret? ainakin päiväkoti, muita en sitten tiedäkkään...

kyselin tätä oppisopimuskeskuksesta mutta eivät voineet jostain syystä tätä asiaa minulle kertoa.

onko sulla työpaikka valmiina? Muakin kiinnostaa tuo oppisopimus,mut työpaikkaa ei oo...
Vai miten saat järjestettyä?

Esikoulu,koululaisten ilta-ja aamupäivätoiminta,kerhotoiminnat tulee nyt ainakin mieleen.

no ompas laihat vaihtoehdot ja aika kummaa jos ei synnärille pääse... mutta pitää kysyä...jos vaihtoehdot on tuossa niin pitää varmaan miettiä uudestaan tuota erikoistumista.. jostain syystä mua ei hirveästi kiinnosta tuo päiväkoti....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ompas laihat vaihtoehdot ja aika kummaa jos ei synnärille pääse... mutta pitää kysyä...jos vaihtoehdot on tuossa niin pitää varmaan miettiä uudestaan tuota erikoistumista.. jostain syystä mua ei hirveästi kiinnosta tuo päiväkoti....

Mitä lähihoitaja tekis synnärillä?
Ennen ollut lastenhoitajia lastenosastoilla mutta pikkuhiljaa nimikkeet vaihdettu sairaanhoitajiksi. Näin se vaan on.

NO miksi sit haluut lapsiin ja suoriin suuntautua? hae vaikka johonkin perhekotiin tai johonkin missä ois sit nuoria

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:

NO miksi sit haluut lapsiin ja suoriin suuntautua? hae vaikka johonkin perhekotiin tai johonkin missä ois sit nuoria

no siksi ku mä haluan.. tuo päiväkoti nyt vaan ei iske vaikka olenkin ollut päiväkodissa muutaman kerran harjottelussa..

Lapsiin ja nuoriin suuntautuneet lähärit työskentelee päiväkodeissa, leikkipuistoissa ja iltapäiväkerhoissa lähinnä. Sillä erikoistumisalalla ei oikein muuhun ole rahkeita. Jos haluat laajemman työkentän, suuntaa sairaanhoitoon ja huolenpitoon. Ja mene ihan oikeasti kouluun. Oppisopimuksella et saa läheskään tarpeeksi laaja-alaista ja työelämän tarpeita vastaavaa ammattitaitoa.

mä oon ollu töissä pk:ssa, lastenkodissa/pienryhmäkodissa.. työssäppimisia oli mm. koulut, pk:t, PHKS:ään pääsi myös lasten osastolle ja keskolaan työssäoppimaan...

Yhteistyössä