Lähihoitajan pääsykokeet,matematiikasta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

-vierailija

Vieras
Onko kukaan käynyt lähivuosina lähihoitajan pääsykokeissa? Matikka osuus jännittää,koska olen aika huono siinä...minkälaisia matikka laskuja on ollut?
 
Siinä sulle osviittaa äkkiä haettuna (löytyy varmaan kuukkelilla muitakin);
http://laakelaskenta.hamk.fi/laakelaskenta/kysymykset.php
http://www.proedu.fi/content/l%C3%A4hihoitajan-l%C3%A4%C3%A4kelaskut
 
Ei ole mitään oikeita lääkelaskuja. Ihan perus plus,miinus jako ja kerto laskuja...

Niin, eli mitä tarvitaan, että pääsee lääkelaskuista läpi, johon niillä lähihoitajan matikantunneilla lähinnä tähdätäänkin. Eli jos nuo linkkien harjoituslääkelaskut osaa laskea, niin pääsee kyllä niistä pääsykoelaskuistakin läpi. Ne oli siis osviittana siihen, minkä tasoista matikkaa siellä tarvitaan...
 
Laskut oli jtn sellaista, että mikä numero puuttuu laskusta, esim. jakolasku. Katottiin sitä matikan osaamista muutenkin, en niin tarkkaan enää muista miten. Minusta lääkelaskut on helpompia kuin nuo pääsykoe-laskut.
 
Ja minä luen lääkiksen pääsykokeisiin ja sinne ei taatusti pääse ilman kemian ja fysiikan laskurutiinia saati, että perustaidot olisivat olemattomia.. Ja sekin, että ihmiset tosiaan ovat uusavuttomia.. Toivon, että avaat laskukirjat ja lasket. Niin opit.
 
Ai? Luulin sun olevan kiinnostunut edes vähän matematiikasta.

Sehän on sellaista, missä ei voi loikata minnekään, jos ei ole alusta asti oppinut kaikkea. Pääsykokeesta selviää tietysti, kun ei jätä mitään oppimatta - eiku opettelematta. Luonnollista, eikö:
https://johanleijon.wordpress.com/tag/fibonacci/

Eikös lähihotaja tarvi sitä jatkossa, --- muuallakin kuin pääsykokeissa?
 
[QUOTE="paula";30777304]Ai? Luulin sun olevan kiinnostunut edes vähän matematiikasta.

Sehän on sellaista, missä ei voi loikata minnekään, jos ei ole alusta asti oppinut kaikkea. Pääsykokeesta selviää tietysti, kun ei jätä mitään oppimatta - eiku opettelematta. Luonnollista, eikö:
https://johanleijon.wordpress.com/tag/fibonacci/

Eikös lähihotaja tarvi sitä jatkossa, --- muuallakin kuin pääsykokeissa?[/QUOTE]

Oliko ne sellaiset, ettei saa olla yhtään virhettä?

Oppi&ilo- Jännittävä matematiikka

En tiedä, missä järjestyksessä olet asioita opetellut...
 
[QUOTE="paula";30777304]Ai? Luulin sun olevan kiinnostunut edes vähän matematiikasta.

Sehän on sellaista, missä ei voi loikata minnekään, jos ei ole alusta asti oppinut kaikkea. Pääsykokeesta selviää tietysti, kun ei jätä mitään oppimatta - eiku opettelematta. Luonnollista, eikö:
https://johanleijon.wordpress.com/tag/fibonacci/

Eikös lähihotaja tarvi sitä jatkossa, --- muuallakin kuin pääsykokeissa?[/QUOTE]

Mä en ole ap, jos et sitä tajunnut. Niin miten tuo sun linkittämä blogi liittyy ap:n kysymykseen? Etkö osaa antaa suoraa vastausta. Ei mulla ole mielenkiintoa etsiä vastausta sun kysymykseen jostakin randomista blogista.

Mä olen jo lähihoitaja ja osaan lääkelaskut. Ihmettelen vain jälleen kerran tuota sun häröilyä ja aivan ihmeellisiä juttuja.
 
Lue nyt kuitenkin se blogi, tajuat, kuinka vaativaa hommaa lähihoitaja tekee. Miksi sulle se täytys selittää valmiiksi?

Tästä voit aloittaa "ihmeelliset" jutut:
https://www.youtube.com/watch?v=AJgkaU08VvY

Tämä ON tosi hyvä, mut se blogi oli sairasvuoteelta...
 
[QUOTE="paula";30777317]Lue nyt kuitenkin se blogi, tajuat, kuinka vaativaa hommaa lähihoitaja tekee. Miksi sulle se täytys selittää valmiiksi?

Tästä voit aloittaa "ihmeelliset" jutut:
https://www.youtube.com/watch?v=AJgkaU08VvY

Tämä ON tosi hyvä, mut se blogi oli sairasvuoteelta...[/QUOTE]

Ei hitto. :D No en lue koska mä tiedän jo mitä lähihoitajan työ on! Mä olen jo lähihoitaja ja teen sitä työtä, ymmärrätkö? Olen myös itse ollut sairasvuoteella joten tiedän mitä sekin on. Nämä ei kuitenkaan vastaa mitenkään ap:n esittämään kysymykseen.

Sä et edelleenkään osannut sanoa, että miten se blogi antaa vastauksen ap:n kysymykseen. Sä et ilmeisesti ymmärrä lukemaasi kun et ymmärrä ap:n kysymystä etkä mun vastauksia ja kysymyksiä. Linkkejä kyllä jaksat laittaa joka ketjuun missä kirjoitat, mutta mitään järjellistä et saa kirjoitettua. Kaivat netistä erilaisia juttuja joita linkität tänne, mutta et osaa sanoa mitään omaa ja piiloudut noiden linkkien taakse.

Ratakiskosta: ap eli ketjun aloittaja kysyi pääsykokeiden matematiikkatehtävistä.
 
[QUOTE="paula";30777317]Lue nyt kuitenkin se blogi, tajuat, kuinka vaativaa hommaa lähihoitaja tekee. Miksi sulle se täytys selittää valmiiksi?

Tästä voit aloittaa "ihmeelliset" jutut:
https://www.youtube.com/watch?v=AJgkaU08VvY

Tämä ON tosi hyvä, mut se blogi oli sairasvuoteelta...[/QUOTE]

Hyvää yötä:
https://www.youtube.com/watch?v=P0tLbl5LrJ8


En tiedä, mitä häröily on, mutta tämä on vain jotain täysin luonollista:-)
 

Yhteistyössä