Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisihan se erikoista, jos täällä mulle kirjoittaisit. Kutkuttavinta olisi se, että molemmat tiedettäisiin se. Olisi vinkeää nähdä oikeassa elämässä niine tietoineen.
Niin, mites luulet asian näkyvän oikeassa elämässä 🙃 mä luulen, että aika isona pilkkeenä silmäkulmassa 😁 Pokkani on hymyn suhteen hiukan heikko vaan... Ja toki tulisin heti tapaamisen jälkeen palstalle tunnustamaan kaikki kuumat ajatukset 😇 "lälläslää en varmasti kerro tätä kaikkea irl"

Niin, mites luulet asian näkyvän oikeassa elämässä 🙃 mä luulen, että aika isona pilkkeenä silmäkulmassa 😁 Pokkani on hymyn suhteen hiukan heikko vaan... Ja toki tulisin heti tapaamisen jälkeen palstalle tunnustamaan kaikki kuumat ajatukset 😇 "lälläslää en varmasti kerro tätä kaikkea irl"
Riippuu, missä ja miten tavattaisiin. Nythän se ei näy mitenkään muutoin kuin suolapatsasteluna. Jos kaksin nähtäisiin, ei jäisi mitään epäselväksi. Siitä olen satavarma. Sitä paitsi voit paljastaa ne ajatukset ihan hyvin suoraan minulle. Mitä niitä tänne kirjoittamaan?

Joku trollaili uhotessaan "et saa minua kokonaan". Eipä tuollaiset hetkauta. Mutta ne eiliset, missä manattiin ettei toiselle ikinä tule onnellista parisuhdetta, kertoo kyllä todella sairaasta mielenlaadusta. Millainen ihminen voi olla niin julma kaivattua kohtaan? Tasapainoinen ihminen ei toivo tuntemattomillekaan sellaista, saati sellaiselle josta välittää.

Riippuu, missä ja miten tavattaisiin. Nythän se ei näy mitenkään muutoin kuin suolapatsasteluna. Jos kaksin nähtäisiin, ei jäisi mitään epäselväksi. Siitä olen satavarma. Sitä paitsi voit paljastaa ne ajatukset ihan hyvin suoraan minulle. Mitä niitä tänne kirjoittamaan?
Juu ei näy mitenkään. Ajattelin ehkä vähän yltiöoptimistisesti, että osaisin pakottaa itseni itsehillintämoodiin ja ottamaan hitaasti, mutta näen kyllä sen ettei mitään saumaa peitellä mitään jos kahden. Tää on sellainen palstapaljastus myös...

Yhteistyössä