Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole kaipaamasi. Sain minäkin aikaseksi asioita, et oli mullakin tuottelias päivä. Sain ison rästihomman hoidettua, joka on vienyt tuhottomasti voimavaroja jo 3 kk. Sinänsä oon tyytyväinen. Mut oishan sitä voinut muutakin yrittää tehdä, en vaan pystynyt keskittymään, kun ajatukset pyöri kaivatun sanojen ja omien reaktioiden ympärillä.

Jos joku vielä epäilee välittämisen määrää, niin vapaaehtoinen altistuminen ”vessahuumorille”kertoo jo kaiken oleellisen. Se ei uppoa muhun pätkääkään, mutta mitäpä sitä ei tekisi kaivatun tähden?

Lolz. Samis.
Toi luola_emoji vielä. 😅
((( *🧌👮💂🧑‍⚕️🧑‍🚒🦸*)))

Mä randona läimin mun
emogallegiasta muutamia
hahmoja.. Saas nyt nähdä
näkyykö ne, muuttuuko
muuksi vai mitä käy.. 🧐

Okies, bye. x 👋🦸
Jäin miettimään mikä naisversio tuollaisesta olisi. Vaikka MaanläheinenPilvenhattara. Voisinhan minäkin tietty ottaa nimimerkin mutta näen jo etukäteen että oisin sitten hyvin pian samoissa ongelmissa kuin sinä 😬😅 ja sotkeutuu entistä enemmän viestit sitten kun joku kuitenkin kirjoittaa samat jutut mitä just kirjoitti tai jotain vastaavaa. Ei siis haittaa nimimerkillä kirjoittaminen muuten.

Jäin miettimään mikä naisversio tuollaisesta olisi. Vaikka MaanläheinenPilvenhattara. Voisinhan minäkin tietty ottaa nimimerkin mutta näen jo etukäteen että oisin sitten hyvin pian samoissa ongelmissa kuin sinä 😬😅 ja sotkeutuu entistä enemmän viestit sitten kun joku kuitenkin kirjoittaa samat jutut mitä just kirjoitti tai jotain vastaavaa. Ei siis haittaa nimimerkillä kirjoittaminen muuten.
Hei toi on hieno nimi ota se jes vau sopii hyvin.

Yhteistyössä