V
vierailija
Vieras
Ehkä viitisen sivua selailin, niin ei se siltä vaikuttanut.Kaipaaminen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehkä viitisen sivua selailin, niin ei se siltä vaikuttanut.Kaipaaminen.
Nuori iskä sulla, et voi olla kovin vanha. Osanottoni ja surunvalitteluni joka tapauksessa.Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Unihaleja ja pusuja sinulle.
Mä kaipaisin halia. Semmosta oikein pitkää.
Voisinpa olla ihan kiinni painautuneena sinuun.
Tänään olisi ollut iskän syntymäpäivä. Hän olisi täyttänyt 58. Haudalla kävin. Istutettiin ruusuja haudalle.
-M.K.K
No niin olen ja älykkäämpi ja jopa sivusta. Kaipaan kuitenkin.Toi eri.
Tuitunen ei ole nainen-naisen kaipaaja, koska minä en ole tuo nainen.No niin olen ja älykkäämpi ja jopa sivusta. Kaipaan kuitenkin.
Mun isä kuoli saman ikäisenä. Eipä omakaan ennusteeni ole sen parempi ja aikaa tuohon ei paljoa. Eipähän ennätä palvelutaloihin kidutettavaks. Mulle ne haudat ei ole tärkeitä. Mulle ne ihmiset on siellä jossa he ovat asuneet. Ja heiltä jääneet kädentyöt.Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Unihaleja ja pusuja sinulle.
Mä kaipaisin halia. Semmosta oikein pitkää.
Voisinpa olla ihan kiinni painautuneena sinuun.
Tänään olisi ollut iskän syntymäpäivä. Hän olisi täyttänyt 58. Haudalla kävin. Istutettiin ruusuja haudalle.
-M.K.K
Senkus.No niin olen ja älykkäämpi ja jopa sivusta. Kaipaan kuitenkin.
Sehän on selvä.Senkus.Olinkin itsekin nainen.
Nuori iskä sulla, et voi olla kovin vanha. Osanottoni ja surunvalitteluni joka tapauksessa.
Tuokin sivusta. En ymmärrä tästä sopasta mitään.Tuitunen ei ole nainen-naisen kaipaaja, koska minä en ole tuo nainen.
Tykkään enemmän kuin kenestäkään muusta, koskaan, ennemmin tai myöhemmin, siellä, täällä tai missään muuallakaan. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin ja tykkäät musta.Etkö tykkää minusta?
Kuulostat oikealta lottovoitolta. Menepäs nyt petiin siitä.Sehän on selvä.
Älä yritä, en usko.Senkus.Olinkin itsekin nainen.