Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on kyllä hassua kun suurinosa miehistä kaipaa jossain Suomi24 ja naiset täällä ja Vauvassa, jos kuitenkin suurinosa on heteroita. Luulisi, että kannattaisi hakeutua sinne missä se vastakkainen sukupuoli luuraa.

Mutta ei sinne Suomi24 voi kyllä mennä. Niin karseita tyyppejä siellä 😄

Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Mä kaipaisin halia. Semmosta oikein pitkää. 🥺
Voisinpa olla ihan kiinni painautuneena sinuun. 🥰
Tänään olisi ollut iskän syntymäpäivä. Hän olisi täyttänyt 58. Haudalla kävin. Istutettiin ruusuja haudalle.
-M.K.K

Tänään olisi ollut iskän syntymäpäivä. Hän olisi täyttänyt 58. Haudalla kävin. Istutettiin ruusuja haudalle.
-M.K.K
Nuori iskä sulla, et voi olla kovin vanha. Osanottoni ja surunvalitteluni joka tapauksessa.

-M.K.K
Mun isä kuoli saman ikäisenä. Eipä omakaan ennusteeni ole sen parempi ja aikaa tuohon ei paljoa. Eipähän ennätä palvelutaloihin kidutettavaks. Mulle ne haudat ei ole tärkeitä. Mulle ne ihmiset on siellä jossa he ovat asuneet. Ja heiltä jääneet kädentyöt.

Hyvää yötä Kuusankosken alue mielisairaalaan tupakka parvekkeelle jos se on vielä olemassa ja auki. Iloitkaa puhelimistanne älkääkä aiheuttako paloja. Kauniita unia ja hyviä harhoja, ehkä ne toteutuvat tai ne toteutetaan.

Yhteistyössä