V
vierailija
Vieras
Tykkään enemmän kuin kenestäkään muusta, koskaan, ennemmin tai myöhemmin, siellä, täällä tai missään muuallakaan. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin ja tykkäät musta.Etkö tykkää minusta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tykkään enemmän kuin kenestäkään muusta, koskaan, ennemmin tai myöhemmin, siellä, täällä tai missään muuallakaan. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin ja tykkäät musta.Etkö tykkää minusta?
Kuulostat oikealta lottovoitolta. Menepäs nyt petiin siitä.Sehän on selvä.
Älä yritä, en usko.Senkus.Olinkin itsekin nainen.
En ole. Olen Ap.Tuokin sivusta. En ymmärrä tästä sopasta mitään.
Täällä on alkuyöstä vielä paljon väkeä, kirjoittajia vähemmän mutta lukijoita sitäkin enemmän. Hyvää iltaa tai yötä jos käyt nukkumaan.Tuokin sivusta. En ymmärrä tästä sopasta mitään.
Jos olet kaipaamani mies, niin tykkään kovasti. Kaikki ei ole hyvin, mutta pärjään kyllä.Tykkään enemmän kuin kenestäkään muusta, koskaan, ennemmin tai myöhemmin, siellä, täällä tai missään muuallakaan. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin ja tykkäät musta.
Kiitokset. Oon 31.Nuori iskä sulla, et voi olla kovin vanha. Osanottoni ja surunvalitteluni joka tapauksessa.
Jos olet kaipaamani nainen pärjäät varmasti, ja mielelläni auttaisin selvittämään ongelmat.Jos olet kaipaamani mies, niin tykkään kovasti. Kaikki ei ole hyvin, mutta pärjään kyllä.
Nuori siis. Kauniita unia, toivottavasti tavoitat kaivattusi tai löydät uuden ja paremman.Kiitokset. Oon 31.
-M.K.K
Jos olet kaipaamani nainen pärjäät varmasti, ja mielelläni auttaisin selvittämään ongelmat.
Kiitos, hyvää yötä Rakas.Kaipaisin sinua lämmikkeeksi, mutta peitto saa kelvata. Nuku hyvin, kulta.
Syön kohta valkuaista kuidun kera, kartan hiilihydraatteja.Se luumu oli liikaa.
Jo ammoin kirkkoisät totesvat jotta vilpitön katumus on anteeksiannon edellytys.Minä annan anteeksi, jos pyyntö on vilpitön ja ihminen on valmis muuttamaan käytöstään.
- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.youtu.be
En ole vuosiin ollut kirkon jäsen, mutta näin se varmaan on.Jo ammoin kirkkoisät totesvat jotta vilpitön katumus on anteeksiannon edellytys.
Onko sinulla jokin erityinen syy tälläiseen ruokavalioon?Syön kohta valkuaista kuidun kera, kartan hiilihydraatteja.