V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaikka kaipaan vielä, niin ei oo mitään lämmitettävää, eikä tarvedtta silleHmm, pitäisköhän lämmittää kaivattua
Puran vain haavojani.No nyt on harhoja jollain.
Onneks mullekin sentään opetettiin nuo ettei saa olla se korkein kohta jne. Mut en mäkään kyllä tunne mitään tarvetta käskeä lapsia sisään, että sisäistin ilmeisesti 'et pelkää'-aivopesun, ehkä jopa jatkan sitäMä taas pelkäsin lapsena ukkosta, olin jostain oppinut ettei edes ikkunan lähellä saa olla ukkosella, katsoin järkyttyneenä ikkunasta kun naapurin isä leikkasi nurtsia samalla kun jyrisi ja lapset kirmaili pihallaveteen ei myöskään saanut mennä jos ukkosti, tää tosin taitaa olla oikeasti vaarallista
Kesähelteillä harvoin on lämmitettävää. Paitsi jos on niin kuin minä että on kuumeessa ja onnistuu tietenkin palelemaan silloinkin. SivustaVaikka kaipaan vielä, niin ei oo mitään lämmitettävää, eikä tarvedtta sille![]()
Mitä kehtasit?Haluaisin niin sanoa hänelle, että kuinka kehtasit... Mutta en kykene.
Voisin minäkin sanoa hänestä. Erittäin painavin perustein.Haluaisin niin sanoa hänelle, että kuinka kehtasit... Mutta en kykene.
Kuka sua syyttää? Sinä itse vai joku muu?Herkkiä syytetään kykenemättömyydestään, mutta on siihen ihan syynsäkin ja erittäin painavat sellaiset.
Kohdella minua niin julmasti.Mitä kehtasit?
Mitä tapahtui?Kohdella minua niin julmasti.