Läskit ämmät kiusaa, miehet tykkää :(

  • Viestiketjun aloittaja *kathry78*
  • Ensimmäinen viesti
hirnauskis
Eipäs vaan kyllä noita laittaa ihan normaalipainoosetkin.

Ei ole oikeen haukkua ketään, mutta kyllä se vain on niin, että enemmän ylipainoosia haukutaan kuin laihoja. Ei muuten ole mitenkään nättiä kirjoottaa läskit ämmät...
niin ehkä haukutaan enemmän, muttei kyllä asianomaselle itselleen päin naamaa, annas olla ku sanoisit läskille päinnaamaa, että senkin läski... :) eihän laihoja muuten tarviikaan haukkua selän takana, koska laihuus nyt yleensä on tavoitellumpaa kun läskiys, eli se haukkumisen pointti on kyllä mun mielestä nimenomaan siinä, että ees sen hetken pullero yrittää tuntea ittensä ylempiarvoseks alentamalla toisen ihmisen...SÄÄLITTÄVÄÄ.
Jopa törkeetä, jos mä oon onnistunu pudottamaan mun mammakilot, miksi mua pitäsi haukkua siitä ja yrittää tehdä mulle paha mieli siitä (mikä ei kyllä onnistu, koska todellakin olen laiha mieluummin :) )
 
koop
Mä en vieläkään ymmärrä sitä, että miksi hoikkia/ pieniä ihmisiä saa nimitellä rumastikin, mutta anna olla jos isompaa ihmistä ( vaikka sitten sitä läskiä ) sanot jollain loukkaavalla nimikkeellä, tai edes satut mitenkään sivuamaan paino- asiaa..
Ei tietenkään saa nimitellä myöskään hoikkia tai laihoja. Itse olen tällä hetkellä vähän tuhdimman puoleinen, mutten ikinä tulisi mieleenikään jauhaa peetä laihan (bmi:n mukaan vähän alipainoinenkin) ystäväni ulkomuodosta saati ihmetellä sitä hänelle ääneen. Enkä mä kyllä ihmettele äänettömästikään; hän on terve, energinen ja oikeasti syö mun mielestä tosi hyvin.

Enkä koskaan osallistu fb:ssa tuollaisiin kenenkään ulkonäköä mitätöiviin ketjuihin. Ei ole syytä sellaiseen.
 
en ole ikinä kuullu livenä että joku olis toisten ulkonäöstä sanonu yhtään mitään, liittyen mittoihin. tosin tämä koskee kouluiän ohittaneita ns, aikuisia ihmisiä.
täällä kyllä toiminta on muutenki välillä niinkun ala-asteella..
 
"ooo"
niin ehkä haukutaan enemmän, muttei kyllä asianomaselle itselleen päin naamaa, annas olla ku sanoisit läskille päinnaamaa, että senkin läski... :)
Olet muuten väärässä. Ystäväni on usein saanut kuulla kiloistaan ihan tuntemattomilta ihmisiltä, esimerkiksi kaupan kassajonossa, kaupungilla kävelleessään, töissä ollessaan. Että kyllä vaan haukutaan ihan päin naamaa.

Ja juu, miksi hitossa tuollainen otsikko "läskit ämmät kiusaa, miehet tykkää"? Aikamoista yleistystä sekin. Kaikki lihavat naiset eivät varmasti kiusaa, eivätkä myöskään kaikki miehet tykkää hoikista. Jokaiselle löytynee ottajansa.
 
läskibingo
Otsikko oli turhan yleistävä, tarkoitin sillä tätä pariskuntarinkiä. Näiden läskien (jotka varmaan olivat vielä muutama vuosi sitten ihan normaalikokoisia ennenkuin alkoivat mättää paskaa turpaansa sohvalla) miehet käyttäytyvät ystävällisesti mua kohtaan ja juttu lentää kuin kavereilla yleensäkin.
 
[QUOTE="ooo";22582207]Olet muuten väärässä. Ystäväni on usein saanut kuulla kiloistaan ihan tuntemattomilta ihmisiltä, esimerkiksi kaupan kassajonossa, kaupungilla kävelleessään, töissä ollessaan. Että kyllä vaan haukutaan ihan päin naamaa.

Ja juu, miksi hitossa tuollainen otsikko "läskit ämmät kiusaa, miehet tykkää"? Aikamoista yleistystä sekin. Kaikki lihavat naiset eivät varmasti kiusaa, eivätkä myöskään kaikki miehet tykkää hoikista. Jokaiselle löytynee ottajansa.[/QUOTE]

Kuulostaa aika hurjalta, jos todella ventovieraat ihmiset tulevat haukkumaa. :O Mulle ei ole kyllä koskaan kukaan tullut päin naamaa mitään avautumaan, vaikka palstan mukaan olenkin kaikinpuolin todella ruma. Ehkä olen sitten niin vihaisen ja vittuuntuneen näköinen jo valmiiksi, ettei kukaan uskalla tulla avautumaan. :LOL:
 
niin ehkä haukutaan enemmän, muttei kyllä asianomaselle itselleen päin naamaa, annas olla ku sanoisit läskille päinnaamaa, että senkin läski... :) eihän laihoja muuten tarviikaan haukkua selän takana, koska laihuus nyt yleensä on tavoitellumpaa kun läskiys, eli se haukkumisen pointti on kyllä mun mielestä nimenomaan siinä, että ees sen hetken pullero yrittää tuntea ittensä ylempiarvoseks alentamalla toisen ihmisen...SÄÄLITTÄVÄÄ.
Jopa törkeetä, jos mä oon onnistunu pudottamaan mun mammakilot, miksi mua pitäsi haukkua siitä ja yrittää tehdä mulle paha mieli siitä (mikä ei kyllä onnistu, koska todellakin olen laiha mieluummin :) )
Mikä oletus tuo on, että vain ylipainooset haukkuu laihoja? Kyllä sitä harrastaa normaalipainoosetkin. Ja kyllä todellakin tulee jotkut sanomaan päin naamaa ylipainoosellekkin.

Mä en ikinä haluaasi olla laiha, mielummin hoikka eli normaalipainoonen.
 
"ooo"
Kuulostaa aika hurjalta, jos todella ventovieraat ihmiset tulevat haukkumaa. :O Mulle ei ole kyllä koskaan kukaan tullut päin naamaa mitään avautumaan, vaikka palstan mukaan olenkin kaikinpuolin todella ruma. Ehkä olen sitten niin vihaisen ja vittuuntuneen näköinen jo valmiiksi, ettei kukaan uskalla tulla avautumaan. :LOL:
Mä olen ihan samaa mieltä, mutta kyllä se totta on, olen itse ollut jopa kerran paikalla kun noin tapahtui.

Mä olen nähnyt sun kuvasi palstalla muutamaan kertaan ja eihän sua kukaan voi pahalla tahdollakaan rumaksi sanoa. Nätti nuori nainen. Toisaalta, eipä tällä palstalla taida kukaan jäädä haukkumatta, sen olen huomannut.
 
"gen"
Mä en oo ikinä haukkunu ketään laihaa tai normaalipainosta ihmistä heidän kokonsa vuoksi, enkä oletettavasti päin naamaakaan. Mua kyllä ventovieraatkin haukkuu läskiksi kaupungilla. Ja yks 48 kiloinen työkaveri haukkui mulle toista työkaveria läskiksi (nauroi ihan vääränä et miten se kehtas ottaa bikinien kanssa auringoa) mulle, ja mä painoin silloin n 90kiloa.
Ja korjaan, oon joskus muutaman kerran sanonut hyi helvetti kun on tullut (ihan oikeasti) anorektikko vastaan, mutta en todellakaan niin että olisin hänelle itselleen niin sanonut ja lähinnä toivonut että kys henkilö saisi apua, ennen kuin henkensä menettää... :(
 
hirnauskis
Mikä oletus tuo on, että vain ylipainooset haukkuu laihoja? Kyllä sitä harrastaa normaalipainoosetkin. Ja kyllä todellakin tulee jotkut sanomaan päin naamaa ylipainoosellekkin.

Mä en ikinä haluaasi olla laiha, mielummin hoikka eli normaalipainoonen.
no mua ei ole muut kuin just TODELLA läskit tai isopeffaiset haukkuneet, ei koskaan normaalipainoiset, vaan normaalipainoset nimenomaan on kehuneet ja ihastelleet mun nopeata kilojen pudotusta. ni että oiskohan kateudella selitettävää tää läskien toiminta :)
Niin ja samaiset läskit haukkuivat mua kateuksissaan riuúksi ties mitä vielä jo silloni, kun olin normaalipainonen +60kilonen, nykyään alle 50kg, eli vois jo sanoa laihaksi, muttei kyllä +60kg ollu laiha, vain normaalipainonen, silti haukkuivat :D
 
[QUOTE="vieras";22581991]Miten sun vaatekoko on 38, jos oot normaalipainon alarajoilla? Sillon kun mun bmi oli 18,5, oli vaatekoko yleensä 32. Enkä ole mikään ihan lyhyt.[/QUOTE]

Mullakin oli vaatekoko 38, kun bmi oli 17.6. Enkä mäkään oo kovin lyhyt.
 
HIRNAUSKIS
no mua ei ole muut kuin just TODELLA läskit tai isopeffaiset haukkuneet, ei koskaan normaalipainoiset, vaan normaalipainoset nimenomaan on kehuneet ja ihastelleet mun nopeata kilojen pudotusta. ni että oiskohan kateudella selitettävää tää läskien toiminta :)
Niin ja samaiset läskit haukkuivat mua kateuksissaan riuúksi ties mitä vielä jo silloni, kun olin normaalipainonen +60kilonen, nykyään alle 50kg, eli vois jo sanoa laihaksi, muttei kyllä +60kg ollu laiha, vain normaalipainonen, silti haukkuivat :D
siis alle 60kg*
 
"tyty"
no mua ei ole muut kuin just TODELLA läskit tai isopeffaiset haukkuneet, ei koskaan normaalipainoiset, vaan normaalipainoset nimenomaan on kehuneet ja ihastelleet mun nopeata kilojen pudotusta. ni että oiskohan kateudella selitettävää tää läskien toiminta :)
Niin ja samaiset läskit haukkuivat mua kateuksissaan riuúksi ties mitä vielä jo silloni, kun olin normaalipainonen +60kilonen, nykyään alle 50kg, eli vois jo sanoa laihaksi, muttei kyllä +60kg ollu laiha, vain normaalipainonen, silti haukkuivat :D
Oon isokokoinen nainen enkä kyllä ole haukkunut yhtään hoikkaa naista,muiden vartalot kun ei kiinosta niin paljon,mutta enemmän hoikat naiset onkin sitten mua haukkuneet.Onkos sulla hirnauskis oikeus tossa haukkua muita läskiksi ämmiksi,samanlainen haukkuja säkin oot.
 
"Jellis"
Itse lihoin n. 30 kiloa ja laihdutin sen sitten pois. Yhden ainoan painokommentin sain lihottuani, mutta laihtuminen on ikuinen kommentoinnin aihe. Viimeksi tänään: "näytät ihan luurangolta, et saa enää laihduttaa, sun pitää lihottaa. Näytät kamalalta". Ja tätä se oikeasti on jatkuvasti; todella törkeitäkin asioita painosta sanotaan päin naamaa. "Miehet ei tykkää luurangoista, kyllä miehellä pitää olla mistä kiinni ottaa". Painoindeksi kuitenkin 19-20. Painon kommentointi on HÄMMENTÄVÄÄ, ÄRSYTTÄVÄÄ, TUNKEILEVAA ja todella VAIVAANNUTTAVAA. Ikinä ei itselläni tulisi mieleenkään mennä ylipainoiselle aukomaan päätäni hänen kiloistaan, eikä kyllä normaali- tai alipainoisellekaan. Ja miksi muka kilojen vähyyden puinti on jotenkin hyväksyttävämpää, kuin niiden ylimääräisten.

Ja vielä. Kiva nähdä joku ihminen pitkästä aikaa ja hänen ensisanansa ovat "sä oot laihtunut ihan olemattomiin!". Mitäs siinä, kiemurtelen vaivaantuneena ja mutisen jotain. Jos joku kerta sanoisinkin takaisin, että "ja sä oot lihonut niin, että peität jo auringon!" niin taitaisi ystävyys olla entinen. Veikkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22582288:
Mullakin oli vaatekoko 38, kun bmi oli 17.6. Enkä mäkään oo kovin lyhyt.
Itelläni housukoko (38)40 ja yläosa 36/38 ja miulle tyrkytellään 36 housuja :O ...oon kuulemma niin pienen näköinen :D
Joten ei tääläkään läski tursua mistään välistä vaikka tosissaan bmi on tuolla 23paikkeilla :rolleyes:
 
[QUOTE="Jellis";22582395]Itse lihoin n. 30 kiloa ja laihdutin sen sitten pois. Yhden ainoan painokommentin sain lihottuani, mutta laihtuminen on ikuinen kommentoinnin aihe. Viimeksi tänään: "näytät ihan luurangolta, et saa enää laihduttaa, sun pitää lihottaa. Näytät kamalalta". Ja tätä se oikeasti on jatkuvasti; todella törkeitäkin asioita painosta sanotaan päin naamaa. "Miehet ei tykkää luurangoista, kyllä miehellä pitää olla mistä kiinni ottaa". Painoindeksi kuitenkin 19-20. Painon kommentointi on HÄMMENTÄVÄÄ, ÄRSYTTÄVÄÄ, TUNKEILEVAA ja todella VAIVAANNUTTAVAA. Ikinä ei itselläni tulisi mieleenkään mennä ylipainoiselle aukomaan päätäni hänen kiloistaan, eikä kyllä normaali- tai alipainoisellekaan. Ja miksi muka kilojen vähyyden puinti on jotenkin hyväksyttävämpää, kuin niiden ylimääräisten.

Ja vielä. Kiva nähdä joku ihminen pitkästä aikaa ja hänen ensisanansa ovat "sä oot laihtunut ihan olemattomiin!". Mitäs siinä, kiemurtelen vaivaantuneena ja mutisen jotain. Jos joku kerta sanoisinkin takaisin, että "ja sä oot lihonut niin, että peität jo auringon!" niin taitaisi ystävyys olla entinen. Veikkaan..[/QUOTE]

Juu,ite laihutin sen 25kg ja kommentit ol "ethän edes ollut lihava" :O ...olinhan!!!!
Ja nyt tyylii että "älä laihuta ku oot nii pieni" ,"oot kutistunu ihan olemattomaksi" Sitä tääläkin sanottu. ja "toi laihtuminen ei oo enää tervettä,ei noin voi laihtua terveellisesti"
Öööö,laihdutin 1,5v ja todellakin yhä bmi 23 ja terveellisesti oon laihduttanut :confused:
 
"Jellis"
Kuvittelin aivan, että ihminen saa painaa mitä hyvänsä, kunhan itse viihtyy nahoissaan! Sitten jos laihduttaa ja on itse tyytyväinen itseensä, alkaa painon ruotiminen ihan toden teolla.

Muita kommentteja:

- Näytät henkarilta
- Näytät kuolleelta
- Miehet ei tykkää luuviuluista
- Miehet ei tykkää kun ei ole persettä ja tissejä (vaikka omasta mielestäni yhä tissit on, ellei siis b-kuppia enää lasketa tisseiksi)
- Oot varmasti sairas


Ihmeen paljon noita "miehet ei tykkää blaa blaa". Ihan niin kuin painoani muokkaisin sen mukaan, mistä miehet tykkää.. :D
 
hinauskis
[QUOTE="Jellis";22582395]Itse lihoin n. 30 kiloa ja laihdutin sen sitten pois. Yhden ainoan painokommentin sain lihottuani, mutta laihtuminen on ikuinen kommentoinnin aihe. Viimeksi tänään: "näytät ihan luurangolta, et saa enää laihduttaa, sun pitää lihottaa. Näytät kamalalta". Ja tätä se oikeasti on jatkuvasti; todella törkeitäkin asioita painosta sanotaan päin naamaa. "Miehet ei tykkää luurangoista, kyllä miehellä pitää olla mistä kiinni ottaa". Painoindeksi kuitenkin 19-20. Painon kommentointi on HÄMMENTÄVÄÄ, ÄRSYTTÄVÄÄ, TUNKEILEVAA ja todella VAIVAANNUTTAVAA. Ikinä ei itselläni tulisi mieleenkään mennä ylipainoiselle aukomaan päätäni hänen kiloistaan, eikä kyllä normaali- tai alipainoisellekaan. Ja miksi muka kilojen vähyyden puinti on jotenkin hyväksyttävämpää, kuin niiden ylimääräisten.

Ja vielä. Kiva nähdä joku ihminen pitkästä aikaa ja hänen ensisanansa ovat "sä oot laihtunut ihan olemattomiin!". Mitäs siinä, kiemurtelen vaivaantuneena ja mutisen jotain. Jos joku kerta sanoisinkin takaisin, että "ja sä oot lihonut niin, että peität jo auringon!" niin taitaisi ystävyys olla entinen. Veikkaan..[/QUOTE]

näinpä! on se kummallista
 
"vieras"
En vois kuvitellakaan kommentoivani kenenkään painoa. Ja mitä se mulle edes kuuluu, jokainen kantaa itse omat kilonsa. Mun mielestä ihmisen ulkomuodon arvosteleminen on lapsellista ja tyhmää, jokainen saa puolestani näyttää miltä itse haluaa. Perkele, laihtukaa tai lihokaa miten lystäätte, mua ei kiinnosta! Paitsi siinä tapauksessa, jos joku tulee mulle sanomaan, että voi hyvänen aika miten paljon oot lihonut, silloin sanon ihan varmasti että kiitos, ja sinä puolestasi olet tosi pahasti rupsahtanut, näytät sata vuotta vanhemmalta.
 
hirnauskis
[QUOTE="tyty";22582379]Oon isokokoinen nainen enkä kyllä ole haukkunut yhtään hoikkaa naista,muiden vartalot kun ei kiinosta niin paljon,mutta enemmän hoikat naiset onkin sitten mua haukkuneet.Onkos sulla hirnauskis oikeus tossa haukkua muita läskiksi ämmiksi,samanlainen haukkuja säkin oot.[/QUOTE]

no kuka meistä ei koskaan selän takana haukkuis rumia/läskejä/ketä vielä, dorkia ihmisiä, mutta että kehtaa päin naamaa haukkua. Että siinä mielessä en ole samanlainen haukkuja, koskaan en ole sanonut pulskalle ystävälleni, että herranjestas, sun on varmaan jo vaikea liikkua eikä varmaan miehieskään halua sua, että pitäsiköhän laihduttaa! enkä laihallekaan niitä vastaavia mitä täälläki on tullut, että miehet ei tykkäää luuviuluista ties mitä, aika törkeetäkin. Mä vaan ihmettelen miten joku tosiaan ees KEHTAA, eikö ne häpeä jo itekin, kun niin paistaa kateus läpi???
 
"Jellis"
Ja ketjun alkuperäiseen asiaan vielä: olen huomannut facebookissa saman. Itse en koe kuuluvani niihin isoperseisiin, mutta en kyllä tuulen raiskaamiin vinkuheiniinkään. Siinä välillä ei taida olla mitään? Ihmeellistä olisikin mainostaa ihan facessa, että "olen normaalipainoinen! en isoperse, enkä tuulen raiskaama vinkuheinä!".
 
posse
Kyllä sun asenne ap aika selkeesti käy ilmi noista sun viesteistäsi. Sun mielestäsi lihavat (tai läskit, kuten heitä niin kivasti nimität) ja isoperseiset ovat sulle kateellisia painostasi. Entäs sitten lihavia haukkuvat laihat, ovatko hekin kateellisia?

Ja ei, mä en ole koskaan haukkunut ketään ulkonäön takia edes selän takana. Omassa ystävä- ja lähipiirissäni ei todellakaan harrasteta sellaista.
 

Yhteistyössä